Skocz do zawartości

xSweetka

Użytkownik
  • Zawartość

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

39 Ogarnięty

O xSweetka

  • Ranga
    Użytkownik II
  • Urodziny 01/06/2005

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Nick w grze
    xSweetka
  • Gram na
    CubeGame.pl

Ostatnio na profilu byli

620 wyświetleń profilu
  1. Takiej mapy mi brakowało na bedwars, świetnie wykonana!! za dodaniem
  2. Co do snieżek i wędki to jestem na neutral/nie. Myślę, że nie jest to jakieś wielkie ulepszenie, natomiast spodobało mi się to co napisałeś, że na tb bez sensu jest sklep z ulepszeniami. Nie raz miałabym okazję wygrać arenę, gdyby nie sharpness/prot, który ratuje przeciwnika. Prawda jest taka, że ludzie w takich sytuacjach muszą wbijać topke/wygrane na randomach. Szczerze myślę, że gdyby nie te enchanty, to nikt by nie uciekał chociażby z aren.
  3. Mówiłam to oczywiście w swojej opinii. Nie wyobrażam sobie nagle trybu bez śnieżek albo tak małym ograniczeniem strzał. Ale to oczywiście zostaje do przedyskutowania przez jeszcze inne osoby. Również widzę jak gra się zmieniła po zmianach i jeśli chodzi ci o sety szukających to jestem zadowolona, bo o wiele ciężej się ich zabija, albo czasem w ogóle, więc to wyszło na plus. Jednak nie dyskutujmy narazie na temat mojego punktu widzenia publicznie na forum, nie potrzebnie spamiąc, a dać się wypowiedzieć innym.
  4. Dlaczego by nie miało być śnieżek? O ile dobrze wyniosłam z poprzednich odpowiedzi to enchanty będą od 4/5lvl osiągnięć, więc łuk oraz miecz nie będą wielkim problemem. Twoja propozycja co do usunięcia śnieżek i zmniejszenia ilości strzał ani trochę mnie nie przekonuje. Tryb nie zawierałby już żadnej dynamiki. Patrząc teraz na HNS to zmieniło się według mnie na lepsze. I zmiany które zostały omówione wyżej są według mnie dobrze ,,dopasowane" do trybu i nie trzeba ich zmieniać. Podsumowując według mnie - 10 strzał za mało. NIe zmieniajmy tego trybu nie do poznania.
  5. Nie jestem za. Celem hns'a jest przeważnie wygrana jako chowający, a za pomocą śnieżek i strzał jest w stanie uciec i schować się jeszcze raz. Skupmy się na tym aby urozmaicić tryb, a nie go ,,oczyszczać". Limit o ile dobrze zrozumiałam wystąpi w następnej edycji i będzie on wystarczający. Nie patrzmy na to tylko z perspektywy szukającego, którego irytuje uciekanie przeciwinika, a również z perspektywy chowającego. Jeszcze nie dawno to szukający uciekali, kampili się w budynkach przed dobrze nam znanymi kurami i ocelotami. Od kiedy wprowadzono daną zmianę nie zauważyłam (bynajmniej ja) żadnej podobnej sytuacji. Tutaj zdania są podzielone czy szukający chodzą ze sobą w grupie czy nie. Czy problem zniknął jeśli chodzi o przewagę chowających? Nie, ale na pewno się osłabił. Mimo wszystko, ulepszone sety szukających na pewno były dobrym pomysłem, ale nie zawsze pomagają, a to już jest rzecz ,,naturalna". Np. 5płotków vs 2szukających na 1lvl, myslę, że wynik wiadomy.
  6. @Ender600 Kury i oceloty są zbyt op - zbyt małe hitboxy o ile się nie mylę. Patrząc aktualnie na stan gry, to na szukających rzucają się z 2 bądź 3 płotki lub wilki, więc naprawdę nie ma już takiej tragedii co była wcześniej. Mimo osłabienia chowających to wciąż mogą oni walczyć w grupie co daje im większą przewagę tym bardziej gdy mają małe hitboxy. Nie widuję Ciebie praktycznie na hns, więc myślę, że nie wiesz co dało usunięcie tych małych zwierząt. Wspomne jeszcze tylko, że za czasów ocelotów to na choćby jednego szukającego rzucało się 6 lub 7 chowających.
  7. Jedyne co bym zmieniła to dodała coś w puste miejsca mapy, poza tym bardzo ładna mapka!! - za dodaniem
  8. Mapa nie jest praktyczna, ciężko by było się na niej grać. Według mnie dużo do zmiany. obecnie za odrzuceniem
  9. Nie wyobrażam sobie wyboru klas na bw, to zupełnie zmieniłoby tryb - według mnie niepotrzebnie. Natomiast jeśli chodzi o zamiennik double jumpa, to wprowadziłabym tylko jedną z twoich propozycji. Przykładowo bankier - byłby to stały dodatek dla vipów tak samo jak aktualny doublejump - bez możliwości zmiany nigdy. Z twojej propozycji wynika, że na start areny vip dostaje obniżki na przedmioty na 2minuty. Nie jest to jakoś wielce OP, gdyż myślę, że może to pomóc tylko na początku areny. Oczywiście, 2minuty to 2minuty - po upływie przypuszczanego czasu gracze mogliby mieć wyrównane szanse z vipami, gdyż nie mają oni już żadnych dodatków. Oczywiście bankier to przykład, można by było zrobić to samo z inną klasą, bądź zmienić jej właściwości - byle by na stałe, bez możliwości wyboru.
  10. Zakładając, że zostaną osiągnięcia dotyczące ilości zakupionych przemian to twój pomysł jest bezsensu.
  11. Piękna mapa!! Za dodaniem
  12. Co do tego to zgadzam się z @Kuber Nie jestem za tym pomysłem. W przypadku sytuacji bez wyjścia chowający musi się jakoś obronić i mieć możliwość ucieczki, żeby przetrwać arenę jako hider. Dlatego jestem za zostawieniem w spokoju sharpnessa oraz flame na łuku, natmiast za usunięciem punch'a. W konću trzeba zachować cel gry - wygranie jako chowający. Nie zmieniajmy aż tak tych enchantów, tylko dlatego, że kille juz mogą się nie zaliczać do topki. Zachowajmy w trybie choć trochę dynamiki, a grając codziennie w tryb, zauważyłam, że na praktycznie wszystkich arenach są stali - dobrzy gracze przy których aż tak latwo można by było nie zabijać. Myślę, że na następnej edycji również by grali. Chodzi nam przecież o osłabienie tej wielkiej przewagi chowających nad szukającymi co można było zauważyć na aktualnej edycji oraz urozmaicenie rozgrywki. Z limitem strzał się zgadzam, jednak co do śnieżek dałabym limit 96/128.
  13. Potki zupełnie zmieniły by hide and seek'a według mnie na jego niekorzyść. Rozumiem, że gdy nastąpi czas nowej edycji to również i czas na zmiany, ale uważam ze powyższymi propozycjami i tak zmienimy tryb wystarczająco mocno. Nasz główny problem na trybie to zbyt mocne ataki chowających na szukających tak, że nawet nie mogą się ruszyć ze swojego spawna. Myślę, że powinniśmy się skupić na ulepszeniu seeker'a/osłabieniu hider'a, ale w taki sposób, aby też chowający miał jakąś rozrywkę niż zwykłe chowanie się przez kilka minut w jednym miejscu. Więc potki według mnie zupełnie odpadają, w skrócie nie wyobrażam sobie ich na hns.
  14. Przywrócenie starego lobby sw myślę, że mogłoby w pewien sposób uszczęśliwić graczy starej edycji. Na tak!!
×
×
  • Utwórz nowe...