Skocz do zawartości

iMichaleQs69

Użytkownik
  • Zawartość

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

39 Ogarnięty

O iMichaleQs69

  • Ranga
    Użytkownik II
  • Urodziny 04/19/2004

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Siatkówka, Gry komputerowe, Sporty walki
  • Nick w grze
    iMichaleQs
  • Gram na
    CubeGame.pl

Ostatnio na profilu byli

406 wyświetleń profilu
  1. Obojętnie moim zdaniem, i tak i tak będzie kozacko. Ale jak sie przyzwyczailiśmy tak jak bw to niech będzie jak na bw
  2. Bez przesady ludzie, irytuję was jak ktoś tak pisze? Trochę dystansu i poczucia humoru :p Ja osobiście nie widzę potrzeby tego wprowadzania, bo mi to nie przeszkadza ani mnie nie wkurza więc pozostanę Neutral
  3. Chyba po to są emeraldy, żeby kupować dobre itemy? Bez sensu jest twoja propozycja, karać graczy za przygotowywanie się do walki. Nie, nie, nie
  4. Oceloty i kury są małe, ciężko je trafić w połączeniu z łukiem z płomieniem czy podczas ataku w grupie bylo to za mocne. Ja uważam, że dobrze zrobiła administracja. Nie ma potrzeby zakładania jakiś ankiet, decyzja została podjęta i wątpię, że ktos będzie wprowadzał i dodawał, wprowadzał i dodawał. Mija się to z celem. Nie
  5. Wsumie to przydatne mogło by być. Fajnie by było jakby było można wchodzić na spectate'a na konkretną arenę to by było spoko. Jestem za dodaniem.
  6. Też mi się wydaje, że kilof nie jest jakiś mega ważny ani op a jego cena... no faktycznie dużo. Nie ma dużego zapotrzebowania tego narzędzia na sw więc jestem za zmianą cen. Pozdrawiam Michał
  7. Nie jest to potrzebne. Zbędne i nie wydaję mi się że zostanie dodane. A poza tym na stronie serwera https://cubegame.pl/statystyki jest już topka Jestem negatywnie nastawiony do twojej propozycji :<
  8. Nick: iMichaleQs Tryb: Scb Opis pytania: Mam pytanie, czy planujecie dodać jakieś nowe klasy na scb, jeśli tak to kiedy? Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam Michał
  9. Mi obecne itemy podobne do z sg się podobają, osłabili łuki i gra się spoko. Nie widzę potrzeby zmieniać tego bo po to jest nowa edycją żeby były nowe itemy stałe. Ewentualnie na następnej edycji sw można by nad tym pomyśleć. Jedyną rzecz, który bym zmienił na skywars to usunięcie blitza bo nie pasuje do sw i inne mapy. W sensie wyspa gracza, potem dalej półśrodek ze (skrzynką) a tego teraz nie ma i środek na którym można by bylo znaleźć jakieś lepsze itemy, cofnąć enchant i dodać na środku enchantowane ity. Moze itemy na arenie bym trochę pozmieniał ale stałe niech zostaną tak jak teraz (ewentualnie lekkie wzmocnienie) Wstrzymuje się oceną dlatego, że tutaj bardziej każdy wnosi coś od siebie niż głosuje tak lub nie. Pozdrawiam Edit: Ender kombinuje w dobrą stronę, chodzi o to aby stale nie były za mocne bo nowi gracze po tem by mieli problem. Lekkie poprawki były by git.
  10. iMichaleQs69

    Skarga

    Nick w grze: iMichaleQs Nicki oskarżonych: natanek131234, xfiolipek Powód skargi: Wyłudzanie danych prywatnych i podawanie danych osobowych a z tego co wiem jest to surowo karane Tryb: sbsg Dowód: https://imgur.com/a/lG3l1Xi Data: 27.05, ok. 11:30 - 12:00 Pozdrawiam Michał
  11. Nick: iMichaleQs Data: 24.05.br ok. 19:30 Dowód: https://imgur.com/a/e0T3mLq Tryb: DM - sbsg Pozdrawiam
  12. Nick: iMichaleQs Tryb: SBSG, CLASSICSG Powód: Jak widać na screenie, w mapie jest dziura. Dowód: https://imgur.com/TH7KBmi Pozdrawiam
  13. Nie jest to zbyt ciekawy pomysł, refile są potrzebne na blitzach, jedyne co bym zmienił to może ich ilość zmniejszyć w skrzynkach. Zamiast usuwać refile lepiej zająć się blokiem diaxów na zone'ie i usunąć koxa (nie pamiętam, która to mapa). Neutral
×
×
  • Utwórz nowe...