Jump to content

Tajt

Użytkownik
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tajt last won the day on May 13 2020

Tajt had the most liked content!

Informacje profilowe

  • Nick w grze
    Tajt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tajt's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

13

Reputation

  1. Gra jest ciekawsza grając pół godziny? XD Ciekawe jest budowanie się 1000 bloków do wyspy sąsiada? Jeśli ktoś potrafi się bronić, a tym bardziej jeśli jest kilka dobrych graczy na jednej mapie, to gra będzie dłuższa, to nie mapa sprawia, że gra jest krótsza, a gracze A skywarsy również mają zbyt duże mapy
  2. No tak, bo lepiej grać pół godziny w rozwalanie 8 łóżek
  3. Uwierz mi że nie, odległość jest większa, niż to wygląda na obrazku. Poza tym, jakbym dał wyspę diamentową dalej od środka, to musiałbym też przesunąć wyspę gracza, a więc od sąsiada do sąsiada jest większa odległość, a uważam że 40 klocków to w zupełności wystarczająca ilość do sąsiedniej wyspy.
  4. Totalnie nie czytasz opisu mapy.
  5. Proszę, abyś przeczytał opis mapy
  6. Nie będę dodawać żadnych bardziej zdetalowanych spodów wysp, bo dla mnie to brzydkie.
  7. Nazwa trybu: Bedwars Nazwa mapy: Rzeka (?) - Do przedyskutowania Nick osoby/osób budujących: Tajt Opis mapy: Mapa, oprócz tego co widoczne, przedstawia prostą i szybką rozgrywkę. Mapa ma być prosta i bez niepotrzebnych dekoracji, które blokują gracza. Mapa nie jest duża i o to chodzi, bo mapa jest na szybką grę i bez potrzeby budowania się pół godziny, wykorzystując stak wełny, aby dostać się do przeciwnika. Link do zdjęć: https://imgur.com/a/FhZjjjJ
  8. A że się tak spytam, co złego, a tym bardziej bezsensownego jest w szybkiej grze? Równie dobrze mogę powiedzieć, że teraz są longwarsy, bo mapy są o wiele za duże i ludzie chodzą po emeraldy, zamiast się bić. Błagam Cię. Nie uważasz, że gry mogłyby być dłuższe właśnie wtedy, gdy gracze mieliby zbliżone szansę (sety) tak jak reszta? Walka wyrównana = walka zdecydowanie bardziej ciekawa i dłuższa, ze względu na to, że diaxowy typ, nie zabijałby żelaznego o wiele szybciej. Patrząc np. na hypixelowe bedwarsy, ja nie uważam, że gry tam są krótkie, a jednak walki są wyrównane, bo sety są do siebie zbliżone. Jeśli masz z kimś równe szanse, to masz z tego również dłuższą walkę i bardziej liczy się skill, a nie to, co masz założone na siebie. Ja osobiście jestem na TAK.
  9. Ta z lodami mi nie siedzi, to jest jedna z tych, na których po śmierci trzeba przebiec 10 metrów, żeby zeskoczyć w dół. Za to ta druga jest spoko, ale żeby miała inaczej ten dół, bo jest tam za dużo schodów (tych quartzowych), a po tym jest strasznie niewygodny gameplay. Neutral
  10. Bez sensu, ludzie by spamili i zamiast zdobywać gole, zabijali by tylko gracza na spawnie, BO MOŻNA WEJŚĆ NA SPAWN, PRZEZ ZBYT WYSOKI LIMIT BUDOWANIA
  11. Ja jestem na TAK, ale wtedy musiałoby być kilka poprawek.. Np. Limit spawnu emeraldow na środku, żeby nie można było za jednym pójściem zebrać ich 30 np. Limit budowania się w górę, żeby nie mogli budować jakiś drapaczy chmur A nawet żeby zoptymalizować, ograniczyć limit kupowanej zbroi. Nikt nie chce "kopiowania" od innych serwerów, bo "ojejku, po co kopiować", więc można wymyślić coś innego, np. brak diaxowej zbroi w sklepie, czy coś. Ale ludzie nie będą chcieli DOBRYCH zmian, więc nie ma co liczyć Co prawda kick nie jest akurat potrzebny, jeśli wprowadzić zmiany, które by ograniczyły takie granie BEZ SENSOWNE.
  12. Polskie community... Nie dodawajmy tego, co byłoby dobre, bo tak jest na innym serwerze. Serio ludzie? Jak można odrzucać pomysł (nie ważne czy inspirowany), ze względu na to, że takie coś jest już na innym serwerze? XDD Czemu odrzucacie pomysły, tylko dlatego, że jest tak na innych serwerach? Wielkie XD w was. Ja jestem na TAK.
  13. Moim zdaniem, itemy stałe i tak są bez sensu, więc jestem na NIE.
×
×
  • Create New...