Skocz do zawartości

fajnyfacet

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

O fajnyfacet

  • Ranga
    Nowy

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gniezno
  • Zainteresowania
    Robienie map i programowanie
  • Nick w grze
    fajnyfacet
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Discord
    fajnyfacet#1655

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pomysł świetny! Stop kampieniu! Jestem na TAK.
  2. Nick w grze: fajnyfacet Tryb gry: Wszystkie z próżnią (głównie Bed Wars) Nazwa propozycji: Natychmiastowa śmierć w próżni Opis propozycji: Prosta sprawa: Kiedy spadasz w próżnie powoli spada ci HP. Zastąpił bym to jakimś triggerem na niskim poziomie który zabija każdego który tam wejdzie. Podczas gry ma to ogromne znaczenie. Po za tym trochę dziwne i nieintuicyjne jest to że im masz mniej HP tym szybciej zginiesz w próżni. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Kiedy gram w Bed Wars jest to bardzo męczące. Próbujesz być szybko w bazie a nie możesz bo masz dużo HP. Mam nadzieję,
  3. Dziękuje za wszystkie porady, będę modyfikował mapę. Od razu mówię, że nie jestem świetnym budowniczym, a wszystkie rady są dla mnie bardzo ważne, więc jak macie pomysły to chętnie wysłucham! Pozdrawiam!
  4. Nazwa trybu: Gun Game Nazwa mapy: Dolina Nick osoby/osób budujących: fajnyfacet Opis mapy: Gra toczy się na terenie wioski położonej w dolinie. Wioska składa się z 5 domków, kościoła, stajni oraz 2 straganów. Na środku mapy jest staw, po którym łatwo można się poruszać dzięki lilią ustawionym idealnie w celu szybkiego przemieszczania się. Teren po za mapą jest obłożony barrier blokami, a testy wykazały, że nie da się wyjść po za mapę. Mapa ok: 150x100 kratek. Link do zdjęć (+shadery): https://imgur.com/a/X7RSLjC Link do zdjęć (-shadery): https://imgur.com/a/4TGjBT2
  5. Sharpness można by wyłączyć a protection ograniczyć do III. Wszystkie wysokości enchantów mogą być mniejsze, to co ja napisałem to tylko przykład. Starałem się znaleźć sposób na zbędność diamentów. Dziękuje za opinie!
  6. Wydaje mi się, że chodzi bardziej o wyciszanie osoby wyłącznie dla siebie. Czasami było by to pomocne, przykład The Bridge za każdym razem kiedy przeciwnik strzelał gola pisał "ez" na czacie. Oczywiście da się to po prostu ignorować, lecz niektórzy tak nie potrafią i od razu wdają się w kłótnie. Proste wyciszenie rozwiązało by sprawę. Jestem na TAK.
  7. Według mnie dodanie TNT/Fireball jumpów wprowadziły by do gry jeszcze więcej taktyki, i otwarło nas na nowe pomysły. Zgadzam się jednak również z tym co napisał ananas13333 i trzeba było to jakoś rozwiązać. Jak co do samego pomysłu jestem na TAK.
  8. Mimo iż za wyjście z areny wróg otrzyma -75 monet, to nam nic to nie da Jestem na TAK
  9. 1. Nick w grze: fajnyfacet 2. Tryb gry: Bed Wars 3. Nazwa propozycji: Dodatkowe ulepszenia drużynowe 4. Opis propozycji: Od jakiegoś czasu zauważyłem, że po maksymalnym ulepszeniu generatora diamentów, te zaczynają zajmować ekwipunek. Większość ulepszeń ma się wówczas kupionych a szkoda je wyrzucać w próżnie. Rozwiązaniem nie będzie też limitowanie maksymalnego dropu ze spawnerów. Moim pomysłem jest to żeby dodać możliwość upgradowania już istniejących ulepszeń na wyższy poziom, tak jak jest to z ulepszeniem generatora. Moim pomysłem jest dodać ulepszanie protection oraz/lub sharpness. Tak bym
×
×
  • Utwórz nowe...