-
Posts
18 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Miszan last won the day on May 28 2021
Miszan had the most liked content!
About Miszan
- Birthday March 16
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Nick w grze
Miszan_
-
Gram na
CubeGame.pl
Kontakt
-
Discord
Miszan#7423
Miszan's Achievements
-
Miszan started following [Propozycja] Zmniejszenie obrażeń od TNT and PROPOZYCJA Nowe zmiany
-
Ale tasiemiec, przejdźmy do analizy Skywalls - tutaj niestety zgoda z powodu niegrywalności SCB - Głosy z pierwszej połowy tamtego roku o nowej edycji coś ucichły ale gdzieś tam w głębi serca jednak jest nadzieja Co do klas, nerfy spoko, a te Twoje to poza kurą też ujdą. TB - tutaj nie mam zdania ale wydaje sie być git BB - ok tu mnie pozytywnie zaskoczyłeś. Pomijając że jakoś nie widze rozwijania tego trybu to miło byłoby zobaczyć takie cuda BW - tu mam mieszane uczucia bo chyba nikt tu nie przychodzi dla bedów XD, nie oszukując się trzeba przyznać że są lepsze serwery i dalsze pchanie w bedwarsy to dla mnie nie jest dobre rozwiązanie ale co do tych propozycji nie widze ich zbytnio, kolory łóżek są bodajże od 1.12 ale może jakiś plugin by rozwiązał sprawę HNS - no każdy chyba wie jak tu wygląda gra XDD zbalansowanie jest potrzebne ale jakoś nie widze tego żeby to weszło w życie, ja bym dodał np thronsy na początkową zbroję szukającego i zabranie ochrony z kolczatki 5 poziomu chowającego. Wilki w sumie można wywalić, płotki też ale kraty można zostawić bo na wersji gdzie gra większośc osób mają hitboxa na cały blok. A co do śnieżek to nie ma aż takiej tragedii więc tu się nie zgadzam SkyWars - tutaj dla mnie wszystkie knocki są do wywalenia. To nie są prawdziwe sw jakie pamięta się ze starej starej edycji tylko konkurs kto kogo zepchnie, nie ma tego elementu walki ponieważ został zmiażdzony przez hegemonię tej rybki. To tak strasznie zniechęca do dalszej gry gdy wchodzisz na tą samą arenę x razy z rzędu żeby zostać zepchniętym tą rybką. CaveWars - tutaj dałbym stare lobby które było tuż po wystartowaniu trybu jakiś krótki okres czasu, to takie w kulce. Jakieś takie bardziej przyjazne było niż ten szary kamień z opadającą lawą i jakimiś brzydkimi, szarymi dźwigami i torami które można zniszczyć paintballem Acarde - w sumie to się z Tobą zgadzam co do zamiany gungame i quake, zmniejszenie na kalamburach w sumie też dobre i tnt run może zostać TW - ja bym zostawił, jednak to jest coś oryginalnego co jest nie na każdym serwerze jak np bedy czy sw VD - jak Derpowi uda się coś z silnikiem ogarnąć to zapisywanie statystyk co falę co pisałem w propozycji jakoś rok temu SG - nerfy też by się przydały i jak dla mnie władca czasu albo do poprawy albo do wywalenia, jak taki Maciuś z Piotrusiem zechcą pograć, nie wiedzą gdzie są skrzynki a taki Ender czy Fabian użyją władcy a oni będą goli i weseli to szanse mają marne Co do tych ostatnich: może nie jeden gracz a 3-5 na takim ładnym podium, komenda na zaproszenie jak najbardziej spoko, blokada nicków także chociaż nie wiem czy to by miało sens bo zawsze ktoś znajdzie sposób na ominięcie cenzury a eventy to dobry pomysł ale żeby zachęcić nowych graczy do udziału można tak raz na 2-3 godziny przez dajmy na to tydzień przed eventem żeby każdy mógł sobie tam załatwić czas na event. Jeszcze tak na koniec od siebie: pchanie w BW czy SW nie jest dobrym rozwiązaniem. Umówmy się, każdy duży serwer to ma i to dużo lepsze od CG a gra tu wygląda tak, że na różnorodność graczy praktycznie nie ma szans. Lepszym pomysłem byłoby rozwijanie takich trybów jak TW, SCB, CW, HNS (chociaż tu nowi tak często zostają na dłużej) czy też SG, bo tam najczęściej spotkać znaleźć nowych graczy. No i to by było na tyle, miłego wieczorku.
-
1. Nick w grze: Miszan_ 2. Opis: Zmniejszenie obrażeń od TNT do 3-5/6 punktów obrażeń (1,5-2,5/3 serduszek) 3. Własne refleksje/opinie/screen/dodatkowe informacje: Pójście w stronę TNT jumpów na Sky Wars było dobrym pomysłem, lecz wyszło nie jakbyśmy chcieli. W praktyce gdy gracz robi ten trik odbiera mu około 4-5 serc (z moich obserwacji) a dodając do tego upadek z wysokości gracz zostaje "na wykończeniu" albo ginie. Zmniejszenie obrażeń poprawiłoby komfort gry.
-
1. Nick w grze: Miszan_ 2. Treść pytania: Kiedy administracja przestanie (jeśli w ogóle przestanie) olewać propozycje i zgłoszenia map? 3. Tryb: Serwer 4. Dowody/załączniki: -
-
Już pomijając zainteresowanie administracji mapami Twoja jest naprawdę ładna, lecz nie bardzo widzę ją na HNS. Widać że postarałeś się nad dekoracjami i otoczeniem, co do tego nie mam zastrzeżeń. Jednak w oczy rzuca mi się brak dziur w podłogach i ścianach. Dodatkowo mapa jest strasznie mała co w połączeniu z małą ilością miejsc na chowanie nie daje równomiernych szans chowającym. Daj więcej zdjęć bardziej ogólnych, na całą mapę czy budynki a nie konkretnych elementów. Na ten moment nie, powodzenia.
-
Znając "zapał" administracji do wprowadzania propozycji (nawet takich które naprawdę pomogą serwerowi) marne jednak szanse że się tym zainteresują. Życie serwera jest aktualnie w ich rękach, aczkolwiek wszyscy wiemy jakie mają podejście do pomysłów graczy. Cube to naprawdę serwer z ogromnym potencjałem, jednak polityka olewania na pewno nie przyniesie pozytywnych skutków, bo co da promocja serwera (którą na pewno wielu graczy by wspomogło) jeśli administracja nie zrobi nic w kierunku jego rozwoju? No właśnie nic. Naprawdę czas odbudować serwer sprzed kilku lat póki jeszcze są jakiekolwiek zasięgi, bo jeśli one upadną to jeden z niegdyś najlepszych serwerów w Polsce długo nie pociągnie...
-
Doszło do tego że graczom bardziej zależy na rozwoju serwera niż administracji... Co do propozycji oczywiście że na tak, ale wydaje mi się że poświęcanie swojego czasu na pisanie niekiedy obszernych propozycji nie ma sensu patrząc na to, jak takowymi interesuje się administracja. Wiele świetnych pomysłów z tego działu najpewniej nigdy nie ujrzy światła dziennego, ja rozumiem - Skyblock Skyblockiem ale to nie znaczy że osoby odpowiedzialne za serwery mają całkowicie odpuścić Cube i robić Skb. Jeszcze kilka słów do kochanej administracji: jeśli choć trochę zależy Wam jednak na tym serwerze to rzućcie na propozycje okiem, spróbujcie coś z tego zrobić. Serwer nie umrze całkowicie ze względu na ilość stałych graczy połączonych z serwerem głównie przez nostalgię do dawnych lat, ale czy o to chodzi w serwerach? Aby trzymała go garstka osób? Mi się wydaje że nie i jeszcze nie jest za późno aby temu zaradzić. Mamy okres przedwakacyjny, więc to idealny, ale i ostatni czas na zmiany aby odrodzić serwer. Trzeba tylko chcieć.
-
To że powielasz ten sam temat nie zmienia faktu że usunięcie double jumpa jest niezbyt mądre. Już pomijając Twoją partię - fakt że trochę czasem denerwuje jak kogoś zrzucisz i on wraca, ale double jump raz na minutę, fall damage oraz dostępność tylko dla vipów sprawiają że jest on w pewnym stopniu przemyślany. Na nie.
-
1. Nick w grze: Miszan_ 2. Tryb gry: CaveWars 3. Nazwa propozycji: Deathmatch na CaveWars 4. Opis propozycji: Dm włączałby się po 15/20 minutach gry (w zależności od waszego zdania) 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: 15 minut na tym trybie to w zupełności wystarczająco - jeśli komuś zależy aby się przygotować do walki od zera, nawet bez vipa czy kupionych mocy. Mimo że w większości rundy trwają max do 10 minut to jednak zdarzają się takie krety, które kopią się przez dosłownie całą mapę nawet po 30 minut a dodanie dm ukróciłoby takie przedłużanie rund które nie jest jednak rzadkością. Oczywiście tu deathmatch nie odgrywałby takiej roli jak na SG, wręcz przeciwnie - większość rund byłby tylko kosmetycznie, ale nie trzeba będzie już żmudnie chodzić szukając takiego kreta, tylko dodatkowo się dozbroić. Reasumując jest to zabieg który zatrzyma przedłużanie rozgrywki. 6. Ewentualne załączniki: -
-
Pomysł sam w sobie jest dobry, jednak nie widzę tam rozgrywek z aren a coś typu ostatnio organizowany konkurs na fb serwera - najlepsze akcje graczy. Jestem zdecydowanie na tak, ale według mnie ciężko by było znaleźć coś aby wstawiać regularnie i żeby wciąż przyciągało nowych graczy. Jednakże wierzę że administracja (jeśli oczywiście pozytywnie rozważy Twoją propozycje) wymyśli coś ciekawego i jakby gracze promowali te konta to byłoby to ożywieniem dla serwera. (Można to bardzo dobrze połączyć ze startem Skyblocka.)
-
Pełna zgoda, o ile administracja będzie aktywna i się jeszcze trochę powiększy oraz sprawnie będzie wyłapywać cheaterów to może uda się wrócić nawet do zasięgów sprzed kilku lat, a nawet jak nie to na pewno nie spadną przez takie przedsięwzięcie. Jeśli administracja coś faktycznie zrobi w kierunku rozwoju serwera to jest to dla niego duża szansa na wybicie. Duże TAK.
-
Część Twoich propozycji budzi kontrowersje. To że nie grasz na niektórych trybach albo nie trafiasz na ludzi nie znaczy że są one zbędne, sam nawet kilka razy dziennie trafiam na pełne areny SkyWars. Jak napisałeś w "Propozycjach v2" dobrym pomysłem jest jednak ogólnie pojęte zmniejszenie ogromnych lobby i tutaj zwróciłbym uwagę na HNS, Acarde oraz SG. Jestem też za przybliżeniem tabliczek głównie na Acarde gdzie jednak ta odległość jest zbyt duża. Co do monet na BW to nie mam zdania, bo jednak dziwnie by wyglądał ten najczęściej uczęszczany tryb bez monet. Propozycje na Discordzie - uważam że jeśli na dsc jest 3000+ osób to byłoby ich zbyt wiele i dobre propozycje gdzieś by administracji umykały. Jak dla mnie forum jest do tego odpowiednim miejscem zważywszy też na to że nie każdy posiada dsc a forum można przeglądać bez konta. Reasumując, propozycje ciekawe ale jednak co do większości jestem nastawiony negatywnie.
-
Jestem za dodaniem, jednakże Reaper jak i Irongolem byłyby troszkę zbyt dobre. Zabrałbym Reaperowi sharpnessa z motyki (ewentualnie zostawił sharpness I) i wówczas mógłby zostać ze swoją mocą. Jeśli Irongolem miałby mieć cały żelazny set dałbym mu slowness na pierwsze 8-12 sekund życia lub w czasie trwania efektu siły. Jeśli komuś coś nie odpowiada - jestem otwarty do dyskusji. Do Slime jak i Draculi nie mam żadnych zastrzeżeń.
-
Fajne, małe usprawnienie które w pewnym stopniu wspomogłoby administrację. Na tak.
-
Co tu się dużo rozpisywać, zdecydowanie na TAK! (Zwłaszcza do zmniejszenia puncha)
-
Miszan started following xXPolskiGracz2Xx
-
Miszan started following crazymanaik
-
Miszan started following MikeWazowsky
-
1. Nick w grze: Miszan_ 2. Tryb gry: Villager Defense (VD) 3. Nazwa propozycji: Systematyczne zapisywanie się statystyk fal oraz diamentów co falę 4. Opis propozycji: Chodzi o to aby fale w statystykach zapisywały się nie na końcu gry, a w jej trakcie, po poprzedniej fali - tak samo z diamentami. 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Moim zdaniem wprowadzenie tej funkcji do gry usprawniłoby ten tryb. Zapisywanie statystyk na końcu gry jest po prostu głupie, ponieważ gracze (i wiem że nie tylko ja, również spora część innych graczy) często są wyrzucani z gry przez wszechobecne bugi jak te w płotkach czy podczas chodzenia po półblokach oraz schodach. Również nie oszukujmy się - część graczy stanowią młodsze osoby które rzadko mogą poświęcić kilka godzin z rzędu na grę i muszą czasem skończyć grę przed jej zakończeniem. Uważam, że systematyczne zapisy statystyk byłyby dobrym rozwiązaniem - w końcu jak kogoś wyrzuci nie z winy gracza to jednak był w grze, grał i zabił chociaż kilka zombie, przetrwał kilka fal i powinien dostać za to swoje diamenty. 6. Ewentualne załączniki: -