Jump to content

ChangeLog - postępy nad CubeGame


Derpeusz
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

17 lipca 2017
* Podpięto VillagerDefense, SuperCraftBrothers pod System. Teraz nowy system działa już na wszystkich maszynach i trybach...
Jednocześnie te tryby od tej chwili chodzą na najnowszych pluginach, więc nie powinny już lagować/bugować się.
* Prace nad nowym trybem

Share this post


Link to post
Share on other sites

1-2 sierpnia 2017

* BedWars
 - Poprawiono event z niszczeniem łóżek na BedWars
 - Dodano kilka poziomów do ulepszenia spawnerów na BedWars
* SCB
 - Poprawiono latanie spectatora
 - Naprawiono zabijanie spectatora gdy wpada w void
 - Dawanie przedmiotów spectatorowi po śmierci
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-4 sierpnia 2017

* Naprawiono białe kolory teamów na > 1.12 na BedWars
* Naprawiono sklep i scoreboard na lobby Arcade
* Dodano obsługę wersji 1.12.1
* Dodano obsługę wersji 1.8-1.12.1 na trybie CaveWars i BlitzSG v1

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 sierpnia 2017

* Poprawiono bug przez które system ciągle ubijał działające areny, nawet jesli byli na nich gracze :(
(Wszystkich których ciągle kickało z aren z napisem Restart serwera przepraszamy...)
Ponieważ areny ciągle się restartowały wzmacniało to lagi.
* Zwiększono odstęp między startem kolejnych aren aby uniknąć efektu kumulacji lagów.
* Ok. godziny 22 przeniesiono CubeGame do nowej, pachnącej świeżością serwerowni.
Cała operacja zamknęła się poniżej godziny.
Stare serwery były przeciążone oraz się przegrzewały i miały zajechane dyski.
* Podpięto CaveWars pod system zarządzania arenami.
* Podpięto Stare BlitzSG pod system zarządzania arenami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8-20 sierpnia
* Prace nad wersją BedWarsów po której zostanie wyłączona beta. Wersja to zostanie wgrana niedługo
* Prace nad duzymi zmianami w menadzerze aren...
t.b.c.

20-21 sierpnia
* Przywrócono i napisano od nowa system multilobby :D zintegrowano system znajdywania lobby z kompasem i arenami
* Podłączono wszystkie lobby pod system zarządzania arenami, w związku z czym będą chodzić szybciej i stabilniej i zawsze będą najnowsze pluginy
[oprocz blitzsg beta, naprawie je jutro]
* Poprawiono nieresetujące się areny na BedWars. Fix zostanie wgrany razem z resztą poprawek które wyłączają betę...w najblizszym czasie.
* Wyrzucono bungee i wgrano własne proxy - szybsze i stabilniejsze. Było ono oryginalnie pisane na MCHC więc tam zostało dokładnie przetestowane juz wczesniej.

* Poprawiono pomylone milisekundy z sekundami przez co po dzisiejszym update zuzycie CPU przez baze wystrzelilo do 700% XDDD

W nocy 21 sierpnia miała miejsce przerwa techniczna gdzie w/w zmiany robiłem, było duzo roboty ale wszystko sie udało.
Żadnych większych bugów w związku ze zmianami nie stwierdzono (sprawdzilem dosc dokladnie czy wszystko dziala)

21 sierpnia

* Poprawiono bug z niewidkami na 1.8 w nowym proxy

* Poprawiono lagi na lobby przez zle ustawiony plugin od zwierzaków

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • xThauron locked this topic
  • 3 weeks later...

6 września

* Usunięto zduplikowany system antyspam z proxy oraz z pluginu lobby.

* Opublikowano nową stronę WWW

7 września

* Poprawiono błąd logiczny przez który bugował się nowy system tabliczek po restarcie bazy danych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

27 pazdziernik 2017

BedWars: poprawiono bug przez który źle wybierana była drużyna zwycięska, jeżeli koniec gry był spowodowany rozwaleniem łóżka ostatniej druzyny

BedWars: poprawiono bug przez które nie kończyły się areny (na 99.9999999999%)

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 1 month later...

27 listopad

* Przywrócono SCB do działającej wersji...przepraszamy że tak długo była wersja niegrywalna.

28 listopad

* Poprawiono niewidki na HNS. Dziękujemy administracji za trafne tym razem znalezienie metody jak ten problem odtworzyć, dzięki czemu udało mi się znaleźć i poprawić błąd w kodzie.

Ale uwierzcie nam że do poprawienia tego podchodziliśmy beskutecznie conajmniej 10 razy xD nie mogąć znaleźć przyczyny :0

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

poniedziałek, 19 marzec 2018
* Całkowite usunięcie z trybu HNS możliwości przemiany w królika.
* Prace nad mapami HNS (poprawka miejsc umożliwiających kampienie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 3 months later...

6 lipca 2018

* Poprawienie niewidzialnych zombie/villagerów na Villager Defense. Powodem bug Minecrafta które je despawnował mimo że nie powinien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 1 year later...
  • kikons78 changed the title to ChangeLog - https://skyblock.pl/topic/53696-changelog-post%C4%99py-nad-cubegame/postępy nad CubeGame
  • 1 year later...

26.01.2022
* Beta-testy SkyWars 
* Poprawienie automatycznych wiadomości na czacie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

27.01.2022
* Dodanie daty na scorebord na trybie SkyWars (dla testów) i poprawa jego wyglądu (nie miga już i ma dodatnie indexy)
* Poprawa tnt-boost na SkyWars: 
   - zmiana odległości odrzutu na większą
   - dodanie innego efektu, aby się odróżniało od zwykłego tnt
   - od teraz nie zadaje ono obrażeń dla graczy i nie niszczy bloków
* poprawione nazwy itemów

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 68 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...