Jump to content

[WAŻNE!]Usprawnienie trybu SCB (poprawa klas).


galileo
 Share

Zmiany na SCB  

65 members have voted

  1. 1. Czy jesteś za wprowadzeniem podanych zmian?

    • Tak.
    • Tak, ale z małymi szczegółami (napisz w komentarzu jakie).
    • Tak, ale z większymi zmianami (napisz w komentarzu jakie).
    • Nie.


Recommended Posts

1. Nick w grze: Galileo_S4.
2. Tryb gry: SCB 
3. Nazwa propozycji: Poprawienie klas SCB.
4. Opis propozycji:Może rozpiszę to w kilku punktach, będzie mi o wiele łatwiej.
Na początku najprostszy przykład w klasach graczy. Po co grać klasą Creeper (skórzany set, broń Ostrość III), skoro klasa ,,Kaktus"
oferuje skórzany set (dodatkowo Ciernie I w zbroi) + broń Ostrość IV, a obie klasy są darmowe.
Teraz przykład w klasach VIP. Po co grać klasą ,,Czarodziej" (skórzany set, broń ostrość I, zaklęty ogień I,
mikstura prędkośći 30 sec, mikstura siły 10 sec), gdzie chociażby jedno z słabszych ogniw klas graczy ,,Krowa"
oferuje niemalże to samo (nieskończona wartość speed I, ostrość I odrzut I, 20% szansy na efekt nudności dla wroga), a porównując 
tą klasę (Czarodziej) do klas VIP totalnie nie ma sensu, gdyż jest ona po prostu najsłabsza.
W klasach graczy proponuję:
-Klasa ,,Kaktus" - nic nie zmieniać.
-Klasa ,,Blaze" - nic nie zmieniać.
-Klasa ,,Creeper" - 2x tnt, które są dla rangi VIP, 
przyznać także graczom (nie oszukujmy się, ale te 2xTNT OP klasy z Creepera nie zrobi).
-Klasa ,,Zombie" - usunąć wartość ostrość I (sama żelazna łopata oferuje nam już ostrość III),
dodatkowo zmienić wartość odrzut II na odrzut I.
-Klasa ,,Enderman" - nic nie zmieniać.
-Klasa ,,Pająk" - zmienić ilość z 1x mikstury trucizny na 5sec, na 3x mikstury trucizny na 5 sec. 
-Klasa ,,Ciastek" - podobna do klasy ,,Blaze" nie posiadająca łuku, 
a dodatkowa ostrość I w broni dużo nie zmienia.
Proponuję dodać tej klasie moc: Stała odporność na ogień. 
-Klasa ,,Krowa" - dodać zupkę grzybową, po której zjedzeniu HP regenerowało by się do pełna, 
zmienić wartość ostrość I na ostrość II.
-Klasa ,,Golden Boy" - nic nie zmieniać. 
W klasach VIPów proponuję:
-Klasa ,,Czarodziej" - przyznać graczom. Jak wyżej wspomniałem nie jest to w niczym wyróżniająca się klasa.
-Klasa ,,Herobrine" - dodać 1x miksturkę niewidzialności na 5 sec. 
-Klasa ,,Wilk" - zmienić możliwość zrespienia 1-3 wilków na możliwość zrespienia 2-3 wilków.
-Klasa ,,Kot" - zredukować spowolnienie po śmierci z 10 sec na 5 sec.
-Klasa ,,Flower" - nie wprowadzać zmian.
-Klasa ,,Bedrock" - dodać moc: Po śmierci nieśmiertelny przez 5 sec. Zmienić set Ochrona II na Ochrona I.
-Klasa ,,Ender Dragon" - nie wprowadzać zmian.
W klasach specjalnych proponuję:
-Klasa ,,Króliczek" - zmienić wartość odrzut I na odrzut II.
-Klasa ,,Szkielet" - nic nie zmieniać.
-Klasa ,,Zombie Pigman" - nic nie zmieniać. 
5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Zdarza się, że wszyscy biorący 
udział w rozrywce grają klasą ,,Zombie". Chciałbym, aby inne klasy też były grywalne, a rozrywka wyrównana. Proponuję także pomyśleć
nad nowymi klasami, lub poprostu usunąć ten napis z mapy ,,Wkrótce więcej klas!".
6. Ewentulne załączniki: Brak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet nie jest to zły pomysł, małe tak, zresztą nie trzeba dodawać czarodzieja do zwykłych graczy, bo gracze mogą grać klasami vip.

Edited by Yeonix17

Share this post


Link to post
Share on other sites

37 minut temu, Yeonix17 napisał:

Nawet nie jest to zły pomysł, małe tak, zresztą nie trzeba dodawać czarodzieja do zwykłych graczy, bo gracze mogą grać klasami vip.

O kurde, nie wiedziałem. Administacja wie o tym, że klasy VIP mogą używać gracze?

Edited by galileo

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 minut temu, galileo napisał:

O kurde, nie wiedziałem. Administacja wie o tym, że klasy VIP mogą używać gracze?

Tak wie.

 A co do samej propozycji, jestem na tak, w dodatku zmniejszyłbym czas trwania spowolnienia po zabiciu Kota, bo obecnie na arenie może być kilka osób z tą klasą. Proponuję więc zmniejszyć czas trwania do 5s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No fajna propozycja tym bardziej jeśli chodzi o kota 5 sekund było by lepsze wszystkie klasy na plus i w końcu przydało by się ulepszyć trochę królika jak najbardziej-Tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od samego początku tej edycji SCB ( z kilka lat to trwa ) nie zauważyłem żadnych zmian. Tak samo jest na innych trybach, że jak coś jest nowego, to raz na kilka lat jest nowa edycja lub jakieś drobne zmiany. Wracając do tematu: co prawda mam jakieś uwagi, ale jestem na: TAK  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa się trochę komplikuje, ponieważ klasy VIP są dostępne dla każdego. Zatem polepszając jeszcze bardziej byłe klasy VIP, zmniejszamy częstotliwość wyboru klas darmowych.

Klasy Zombie bym nie ruszał. Natomiast poważnie bym się zastanowił nad klasą Pająk, Wilk, Krowa i Enderman. Zresztą do niektórych z nich odniosłem się tutaj:

Temat oczywiście zamknięty w sposób, który wywołał u mnie zażenowanie, no ale nic nowego. ;)

O edycje map po roku trwania edycji proszono przez minimum kilka miesięcy, wskazując palcem na ewidentne błędy, które powinny być usunięte jeszcze w Becie. A więc i tutaj cudów bym się nie spodziewał. Tak jak w SkyWallsach zostawiono problem z cofkami na min. 8 miesięcy, tak na poprawienie donicy i klas trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 godzin temu, Krzychu2000 napisał:

Sprawa się trochę komplikuje, ponieważ klasy VIP są dostępne dla każdego. Zatem polepszając jeszcze bardziej byłe klasy VIP, zmniejszamy częstotliwość wyboru klas darmowych.

Klasy Zombie bym nie ruszał. Natomiast poważnie bym się zastanowił nad klasą Pająk, Wilk, Krowa i Enderman. Zresztą do niektórych z nich odniosłem się tutaj:

Temat oczywiście zamknięty w sposób, który wywołał u mnie zażenowanie, no ale nic nowego. ;)

O edycje map po roku trwania edycji proszono przez minimum kilka miesięcy, wskazując palcem na ewidentne błędy, które powinny być usunięte jeszcze w Becie. A więc i tutaj cudów bym się nie spodziewał. Tak jak w SkyWallsach zostawiono problem z cofkami na min. 8 miesięcy, tak na poprawienie donicy i klas trzeba uzbroić się w cierpliwość.

Przeczytałem cały twój temat i odwaliłeś kawał dobrej roboty.  Z tego co widać włożyłeś mnóstwo czasu, aby wypisać te wszystkie błędy, A WYDAJE mi się, że administracja nawet nie przeczytała tego do końca. Najlepiej napisać coś tam i zamknąć temat. A co do mojej propozycji to pisząc  nie byłem świadomy, że klasy VIP są dostępne również dla graczy. Jest to zrobione celowo, czy coś się popsuło?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@galileo Z tego, co wiem, to celowo, z pewnych bliżej mi nie znanych powodów. Dziwię się, czemu tak jest i chciałbym, żeby było tak jak wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaznaczyłam ten temat jako ważny, z pewnością go wykorzystamy podczas tworzenia nowej edycji.

KTO MA JESZCZE JAKIEŚ PROPOZYCJE NIECH PISZE PONIŻEJ:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na nową edycję proponowałbym klasy inspirowane postaciami z Super Smash Bros. Mogę opisać poszczególne klasy, jeśli ktoś wyrazi zainteresowanie takim pomysłem, bo na tę chwilę nie ma sensu, abym to robił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie by było, gdyby została zmniejszona liczba pereł kresu wszystkich klas ją posiadających z 5 do 3 lub 2. Ograniczenie uniemożliwi ciągłą ucieczkę na 2 koniec mapy osób z małą liczbą hp i przedłużania rozgrywki  oraz zmniejszy częstotliwość kampienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Administracja sie cb nie posłucha juz proponowałem zeby osłabili klase zombie to odrzucili propozycje tak samo dałem propozycje na nowa klase i nad zmiana creepera i jak zwykle wszystko odrzucili i zamkneli , administracja jest naprawde kiepska i bardzo rzadko słucha się graczy , a poza tym to pomysł mi sie podoba i jestem na TAK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mrkarol123 " jak zwykle wszystko odrzucili i zamkneli" Jeżeli wysuwasz taki wniosek jedynie na przykładzie swoich postów, to moim zdaniem trochę słabo, bo w twoich propozycjach znacząca część graczy była na nie.

Osłabienie Zombie? Byłbym stanowczo przeciw, ale jest mi to teraz obojętne, o czym poniżej.

@Marcelan @mrkarol123 Nie wiem, czy jest sens dyskutować nad zmianą obecnych klas, bo skoro zapowiedzieli edycję (nieważne, kiedy się pojawi), to nie liczcie na poprawę czegokolwiek z tej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa edycja SCB? To będzie ciekawe.
Edit: Moje propozycje:
- Podział na klasy darmowe, VIP oraz możliwe do kupienia - to było spoko. Tylko nie może być tak, że ta sama klasa dla zwykłego gracza daje co innego niż dla VIPa: patrz Creeper.
- Kreacja postaci: jeśli postać posiada przedmioty użytkowe, np. potiony, enderperły itd. to powinny co pewien czas otrzymywać "uzupełnienia". Np. Enderman może dostawać na start 4 enderperły i 1 co 15 sekund, 2 co 30 lub coś takiego.
- Efekty nakładane przy śmierci na wrogów: po prostu... nie róbcie tego.
- Regeneracja za zabicie - Przez naturę SCB (wygrywa Last One Standing) promuje się kampienie i unikanie walki bardziej niż atakowanie przeciwników. Moim zdaniem nadawanie regeneracji za zabicie to dobry pomysł. Nie musi od razu przywracać całego zdrowia, wystarczy część.

Edited by AzethMeron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnia 14.07.2018 o 6:21 PM, Krzychu2000 napisał:

@mrkarol123 " jak zwykle wszystko odrzucili i zamkneli" Jeżeli wysuwasz taki wniosek jedynie na przykładzie swoich postów, to moim zdaniem trochę słabo, bo w twoich propozycjach znacząca część graczy była na nie.

Osłabienie Zombie? Byłbym stanowczo przeciw, ale jest mi to teraz obojętne, o czym poniżej.

@Marcelan @mrkarol123 Nie wiem, czy jest sens dyskutować nad zmianą obecnych klas, bo skoro zapowiedzieli edycję (nieważne, kiedy się pojawi), to nie liczcie na poprawę czegokolwiek z tej.

nie chodzi mi o moje tylko posty podaj mi kilka przykładów gdzie administracja zastosowała propozycje graczy i raczej gracze są za propozycjami , moderatorzy tak samo ale najwyzsza administracja juz nie :/ i raczej zombie powinni osłabić bo jest przesadzone na każdej arenie widze conajmniej 3 osoby które grają tą klasą i biją ogromny dmg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 minut temu, mrkarol123 napisał:

nie chodzi mi o moje tylko posty podaj mi kilka przykładów gdzie administracja zastosowała propozycje graczy i raczej gracze są za propozycjami , moderatorzy tak samo ale najwyzsza administracja juz nie :/ i raczej zombie powinni osłabić bo jest przesadzone na każdej arenie widze conajmniej 3 osoby które grają tą klasą i biją ogromny dmg 

Sklep na SkyWars, ograniczenie spamu na czacie, płatne przemiany na HnS+, (niegdyś) wydłużony ban za campienie do doby na SCB, klasy na VD, przerzucenie serwera na 1.8+, updaty w regulaminie, przeniesienie Kalamburów do gier arkadowych, przywrócenie GunGame, TNT-Run i Quake'a i pewnie coś tam jeszcze

A co do Zombie, teraz to w sumie możesz sobie klasy poprawiać, jak edycje jest już dużo bliżej niż dalej końca i raczej nikt tego nie będzie brał pod uwagę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszelkie zmiany i propozycje są kierowane na nową edycję.
W obecnej nie będzie zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Zdecydowanie na TAK zwłaszcza jeśli chodzi o zombie bo ogólnie 70% graczy SCB gra tylko tą klasą a to zdecydowanie psuje rozgrywkę (np. 1 creeper vs 1 króliczek vs 6 zombie co jest bez sensu). Dlatego np. Creeper powinien mieć set Protection II i TNT dla każdego a czarodziej faktycznie powinien być ulepszony bo jeżeli to ma być klasa dla VIP (wiem, że każdy może grać klasami dla VIP) np. set Protection I i miecz zamiast patyka z Sharpnes I, Fire Aspect II, Knockback I i kolczy set, co zdecydowanie wyróżniło by go wśród innych klas. Co do kota to się zgadzam bez dwóch bo 10 sek. to za dużo. A jeśli chodzi o klasę "Kaktus" to trzeba by dodać np. Knockback I na mieczu albo Sharpnes II. Golden Boy mógłby mieć np. 1 refa  i 1 koxa. U klasy "Wilk" moim zdanie powinny się respić od razu 3 wilki. Moim zdaniem powinien też być limit wybierania 1 klasy (np. 5 razy w dniu) co zdecydowanie uczyniło by rozgrywkę ciekawszą bo np. gdy gracz odblokuje klasę "Szkielet" to gra nią cały czas co jest bardzo irytujące

 

Edited by PolskaSowa77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemalże wszystko się zgadza (Czyli TAK),jedyne do czego mógłbym się uczepić:

-Krowa mogłaby mieć broń z sharp II (aktualnie Sharp I)

-Zombie powinien mieć usunięte Prot IV z butów

-Flower mógłby mieć Fire Aspect I

-Herobrine zamiast pomysłu z niewidką mógłby mieć dwie PERŁY

-W przypadku GoldenBoy'a dodanie enchantu KNOCKBACK I,do jego broni.

-Wilk,wymiana drewnianego miecza na Kamienny Miecz

-Bedrock Stały Efekt SPOWOLNIENIA I (Według mojej wizji BEDROCK jest klasą typu TANK!!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dnia 30.06.2018 o 8:32 PM, michal0987 napisał:

Moim zdaniem, warto byłoby odebrać klasie blaze zaklęty ogień na pałce. Poza tym nie zmieniać nic w klasie zombie. Jednakże niepokoi mnie twoja zmiana piecyka, ponieważ ochrona przed ogniem byłaby zbyt ogólnodostępna. Gracze głównie dążą do zdobycia pigmana, który ma ten efekt, więc byłoby to zbyt niesprawiedliwe. Tyle ode mnie ;P

Zgodzę się co do wszystkiego oprócz zombie. Ta klasa musi być osłabiona w TRYBIE NOW!!! Inaczej (jak wspomniałem we wcześniejszym poście) będzie rozgrywka z cyklu "1 szkielet vs 1 blaze vs 6 zombie" więc czy ma to sens? Odpowiedź brzmi NIE. Ale reszta to bardzo dobry pomysł.

Dnia 13.07.2018 o 6:22 PM, Marcelan napisał:

Fajnie by było, gdyby została zmniejszona liczba pereł kresu wszystkich klas ją posiadających z 5 do 3 lub 2. Ograniczenie uniemożliwi ciągłą ucieczkę na 2 koniec mapy osób z małą liczbą hp i przedłużania rozgrywki  oraz zmniejszy częstotliwość kampienia.

Zdecydowanie na TAK!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Similar Content

    • By galileo
      Nazwa trybu: SCB
            Nazwa mapy: Fantasy
            Nick osoby/osób budujących: Galileo_S4
          Link:
      https://imgur.com/a/BbSHrbm
    • By Frotha
      1. Nick w grze: Frotha 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Marchewa2K 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Rozpowszechnianie danych osobowych (w tym ta druga osoba ma nick od nazwiska prawdopodobnie). 4. Tryb gry: SCB 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 14-04-2019 6. Dowody: https://imgur.com/a/qkQ7vpq
    • By PolskaSowa77
      Powód: Problem z screenshotami
    • Guest
      By Guest
      1. Nick w grze: lagomer 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: juan, Maciekmistrz 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Sojusz na SCB. 4. Tryb gry: SCB 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 22.08.2018 Przepraszam, że wcześniej nie pojawiły się dowody, ale użyłem opcji wstaw inne multimedia i na podglądzie były one dodane. 6. Dowody: https://imgur.com/a/qBdBzZa
    • By Urfe
      1. Nick w grze: UrfeGG 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: InterIa_PaP123 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Cheaty [Fly + NoKnock] 4. Tryb gry: SCB 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 05.08.2018 6. Dowody:
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 9 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...