Skocz do zawartości
TeaRekx

[Propozycja] Zmiana ceny potki na BW

Polecane posty

Dnia 20.02.2019 o 10:17 PM, Mineman napisał:

Okej, to już jest jakiś pomysł. A nie żeby od razu usuwać itemek ze sklepu!

To co zaproponował Marcelan jest dobrym rozwiązaniem...

 

Pozdrawiam,

Mineman

 

23 godziny temu, FejmiKK napisał:

Popieram.

Ludzie napisanie tylko popieram lub coś co nie wnosi nic do tematu jest nagradzane warnem, nie chce mi się wklejać tutaj regulaminu, ale jak po prostu zgadzacie się z czyjąś wypowiedzią to po prostu zostawcie reakcje, a nie wprowadzacie zbędny spam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomyślałem trochę o tej potce siły i doszedłem do wniosku że powinna zostać albo usunięta albo mieć poziom 1 i kosztować więcej (jak niektórzy proponowali).
Ale dlaczego jest ona aż tak mocna?
A więc, powiedzmy że masz diamentowy miecz i siłę 2. Ile będzie ten miecz zadawał obrażeń?
Zwykły dia miecz zadaje 7 punktów obrażeń (3,5 serca bez żadnej zbroi lub resistance'u).
Siła 2 sprawia, że zadaje się +260% obrażeń (7 + 7*260%).
Miecz będzie zadawać 36,4 punktów obrażeń. Zwykły gracz bez żadnych efektów ma 20 punktów życia. Dodajmy do tego sharpness i generalnie można zadać 2 razy więcej obrażeń niż potrzeba by zabić takiego gracza jednym kliknięciem.
Obniżenie poziomu siły do 1 jest jakimś rozwiązaniem ale nie idealnym;  potka daje +130% obrażeń, a diamentowy miecz z siłą będzie zadawać 18,2 punktów obrażeń. (z sharpnessem 21,45, przez co gracz bez armora nadal będzie oneshotowany). Jest to mniej OP od poziomu 2, ale nadal jest bardzo mocne.

"Ale każdy gracz ma co najmniej skórzaną zbroję!" - cały set skórzany daje 28% odporności przed obrażeniami (każdy punkt obrony daje 4% obrony przed obrażeniami, obliczajcie inne zbroje sami c: ), więc z siłą 2 nadal będziesz oneshotować kogoś bez sharpnessa (Zadając ~26,2 pkt obrażeń).

Głównym celem twórcy tego posta było za to zbalansować tą potkę by była tak dobra jak inne... i szczerze to trudne będzie do zrobienia ze względu na to że inne potki są tak beznadziejne (jump boost 1 który nawet nie umożliwia skoku na 2 kratki lub niewidka która nie ukrywa zbroi, czy nawet rzucany slowness).

I kilka osób mówi, że Dragomir ładnie wyjaśnił. Szczerze, nie; równie dobrze można było powiedzieć "Po co usuwać ten łuk punch 5 ze sklepu, najlepiej usuńmy wszystko i klepa na łapki". Przynajmniej gdyby istniał taki łuk trzeba by było umieć z niego celować lol

edit: zauważyłem, że potka została zniżona do poziomu 1. prawdopodobnie już dosyć dawno. nie zmieniam jednak zdania, że cena powinna wzrosnąć.


 

Edytowano przez Uzulaser648

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tej potki używam praktycznie w każdej grze. Czasami nawet drewnianym mieczem można zabić kogoś w pełnym diax secie z protection.

Dnia 3.03.2019 o 10:13 PM, Uzulaser648 napisał:

Pomyślałem trochę o tej potce siły i doszedłem do wniosku że powinna zostać albo usunięta albo mieć poziom 1 i kosztować więcej (jak niektórzy proponowali).
Ale dlaczego jest ona aż tak mocna?
A więc, powiedzmy że masz diamentowy miecz i siłę 2. Ile będzie ten miecz zadawał obrażeń?
Zwykły dia miecz zadaje 7 punktów obrażeń (3,5 serca bez żadnej zbroi lub resistance'u).
Siła 2 sprawia, że zadaje się +260% obrażeń (7 + 7*260%).
Miecz będzie zadawać 36,4 punktów obrażeń. Zwykły gracz bez żadnych efektów ma 20 punktów życia. Dodajmy do tego sharpness i generalnie można zadać 2 razy więcej obrażeń niż potrzeba by zabić takiego gracza jednym kliknięciem.
Obniżenie poziomu siły do 1 jest jakimś rozwiązaniem ale nie idealnym;  potka daje +130% obrażeń, a diamentowy miecz z siłą będzie zadawać 18,2 punktów obrażeń. (z sharpnessem 21,45, przez co gracz bez armora nadal będzie oneshotowany). Jest to mniej OP od poziomu 2, ale nadal jest bardzo mocne.

"Ale każdy gracz ma co najmniej skórzaną zbroję!" - cały set skórzany daje 28% odporności przed obrażeniami (każdy punkt obrony daje 4% obrony przed obrażeniami, obliczajcie inne zbroje sami c: ), więc z siłą 2 nadal będziesz oneshotować kogoś bez sharpnessa (Zadając ~26,2 pkt obrażeń).

Głównym celem twórcy tego posta było za to zbalansować tą potkę by była tak dobra jak inne... i szczerze to trudne będzie do zrobienia ze względu na to że inne potki są tak beznadziejne (jump boost 1 który nawet nie umożliwia skoku na 2 kratki lub niewidka która nie ukrywa zbroi, czy nawet rzucany slowness).

I kilka osób mówi, że Dragomir ładnie wyjaśnił. Szczerze, nie; równie dobrze można było powiedzieć "Po co usuwać ten łuk punch 5 ze sklepu, najlepiej usuńmy wszystko i klepa na łapki". Przynajmniej gdyby istniał taki łuk trzeba by było umieć z niego celować lol

edit: zauważyłem, że potka została zniżona do poziomu 1. prawdopodobnie już dosyć dawno. nie zmieniam jednak zdania, że cena powinna wzrosnąć.


 

I to, co Uzulaser napisał o tym czy potki są używalne czy nie jest prawdą. Jedyne potki które nie są stratą emeraldów to Speed 2 i Strength. Speed zmniejsza lekko knocka, a potka siły to juz wiadomo.

I to wszystko jest tylko jeden emerald. Cztery razy mniej niż perła, która może po prostu wygrać grę dlatego że umie się kliknąć PPM.

Podsumowując: Chyba lepiej po prostu zmniejszyć siłe potki i zwiększyć cenę, zamiast usuwać albo tylko zmniejszać cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wsm już mnie to denerwuje, tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie bez sensu to zmieniać. Jestem na NIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze jest jak jest 

Na NIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na razie po przeczytaniu wszystkich odpowiedzi i twojej propozycji jestem NEUTRAL ale może się to zmienić

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie podsumowane przez Dragomira

Tak wgl to czy ktoś jeszcze używa potek? 

 

Jestem na - Nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hohoho... ocena  negatywna koleżko :) Zbędne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony prawie nikt tego nie używa, z drugiej strony są pojedynczy gracze którzy jednak z tego korzystają. No i jak korzystają, to rozpętują w pojedynkę niezłe piekło przeciwnej drużynie, tym bardziej jak są dobrzy w pvp.

Osobiście jestem za jednym z tych rozwiązań:

-znerfić potkę (wydaje mi się najlepsza)

-zwiększyć cenę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Kto jest online?   3 użytkowników, 1 anonimowy, 179 gości (Zobacz pełną listę)

    Właściciel HeadAdmin Administrator GlobalModerator Moderator forum Moderator Helper VIP Elita Bot Użytkownik
×
×
  • Utwórz nowe...