Skocz do zawartości
Wihtur

[Propozycja]

Czy chcemy podwyższyć karę za wyjście z areny podczas szukania ?   

19 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy chcemy podwyższyć karę za wyjście z areny podczas szukania ?



Polecane posty

1. Nick w grze: Wihtur

2. Tryb gry: HideAndSeek

3. Nazwa propozycji: Podwyższenie kary za wyjście z arenki na HideAndSeek

4. Opis propozycji: Moim zdaniem należałoby podwyższyć karę za wyjście podczas areny na HideAndSeek, ze 150 monet na np.200.

5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje:  Zauważyłem , iż duża ilość graczy która po prostu szuka, wychodzi z gry

 bo nie chce jej się grać jako szukający.

6. Ewentulne załączniki:

Edytowano przez Wihtur
zmiana czegos ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej jestem za, sam chciałem napisać tą propozycję. Gracze nic sobie nie robią z obecnej kary zarówno nowi jak i stali, uważam że -500 monet powinno skutecznie zapobiegać ucieczkom. Z drugiej strony często się zdarza, że szukający zostanie wyrzucony z serwera chociażby za fly czy bug, więc dobrze byłoby wprowadzić wyższą karę tylko do 2 minut po przemianie.

Jestem za

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kara pieniężna za opuszczenie areny jest mało efektywnym sposobem na wyeliminowanie takiego zachowania jakim jest wychodzenie z areny podczas rozgrywki. Według mnie dużo lepsza opcją byłoby wprowadzenie kary czasowej niż parę bezwartosciowych monet. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Dragomir11 napisał:

Według mnie dużo lepsza opcją byłoby wprowadzenie kary czasowej

Rozwiń myśl, w jakim sensie "kary czasowej"? Ban czasowy? I jeśli tak to jak długi

Edytowano przez Kuber

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł też jest z karą czasową

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie jeżeli byłyby takie co jak kara czasowa to jak ją widzisz? Wyrzuca z trybu do huba czy globalnie blokuje i na ile?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyrzucenie do huba nic by nie dało, chyba że zablokowanie na trybie  HideAndSeek na np. 10 min. Moim zdaniem lepsze rozwiązanie jest to zablokowanie konkretnie na HideAmdSeek na nwm. 10 min , 15 min ...

 

Edytowano przez Wihtur
.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli twoim zdaniem, przykładowo:
- osoba, którą wywaliło z areny przez np. chwilową przerwę w dostawie prądu/internetu, ma otrzymać karę w wysokości +-  15 min bez możlwości zagrania na danym trybie?
- osoba, która musiała z przyczyn odgórnych na chwilę przestać grać i wyszła z areny, ma dostać blokade?

Bo jeśli miałoby to działać wystarczająco efektywnie, skrypt musiałby wychwytywać kiedy gracz wpisał "/leave", "/hub" itp.

Nie wydaje mi się żeby było to logiczne rozwiązanie - NIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niby masz rację , Więc mogło by być zrobione że np: Dostają karę tylko do 3 min po śmierci/ starcie arenki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Wihtur napisał:

Dostają karę tylko do 3 min po śmierci/ starcie arenki

To już wydaje się być sensowniejsze o ile nie byłoby to 3 min ale np 1,5 - 2 min i kara nie trwałaby 15 min tylko 5-8 min.
Neutral

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do kary czasowej mozna zrobic cos jak w tzw. lidze legend:

-pierwsze wyjscie: ~10 minut, zeby byla lzejsza kara dla ludzi ktorzy wyszli przez np. utrate internetu
-kazde nastepne: ~30 minut, zeby ukarac graczy ktorzy wlasciwie wychodza (w lolu tzw. dodge) jak dostana szukajacego

resetowalo by sie to po kilku godzinach.... czy cos 


Mowa o liverboosterze jak rozumiem?/byku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, dokładnie zrobienie pluginu który działałby na podobnej zasadzie jak kary otrzymywane za wyjście podczas rozgrywki w LOLu czy CSGO tzn.

Owa wtyczka działałaby na takiej zasadzie, że jeśli wyjdziemy umyślnie w trakcie trwania areny poprzez wpisanie komend za to odpowiedzialnych to dostajemy karę czasową i na okres tej kary możemy przebywać na lobby tego trybu lecz nie możemy dołączyć po prostu na żadną arenę i wyskakuje nam informacja na czacie (np. ups wygląda na to, że ktoś specjalnie opuścił rozgrywkę. Odczekaj <czas kary> przed kolejnym dołączeniem). Po minięciu tego czasu możemy normalnie dołączyć do areny, jednak jeśli wyjdziemy ponownie w ciągu 24 godz. dostajemy dłuższą karę. Przykładowo: Pierwsze wyjście 2 min, drugie 5 min > 8 min i 10 min, myślę że na 10 minutach można poprzestać i po prostu każde kolejne wyjście będzie karane takim samym czasem. Jeśli chodzi o resetowanie się czasu który mamy odczekać to powinien się on skracać niezależnie od tego czy jesteśmy online czy offline, natomiast kara którą musimy odbyć skracała by się wyłącznie wtedy kiedy będziemy online.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobre przykłady panów w dwóch postach wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ban za nawet celowe wyjście z areny jako szukający to trochę przesada. Najrozsądniejszą karą za ciągłe wychodzenie z areny to zabranie graczowi większą ilość monet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drogi graczu, o banie nikt tu nie pisze, lecz o zablokowaniu konkretnego trybu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę sensu wprowadzania "serwerowego leavebustera". W Lidze działa to dlatego, ponieważ tam jeden mecz trwa średnio 25-30 min, więc 5 min czekania, aby ponownie wejść do kolejki nie robi wiele szkód (p.s. Tam to jest gdy wychodzisz z selektora postaci a nie z gry). Tutaj jest inaczej, jedna arena trwa 10 min. Jeśli zostałby wprowadzony takowy system, który blokowałby możliwość wejścia do rozgrywki przez 5-10 min to tracisz praktycznie całą kolejną grę, w której mogłoby sie odkuć z monet. Bardziej widzi mi sie podwyższenie kary pieniężnej do tych -300 lub -400 monet,żeby ciężej było się odkuć za bezsensowne wychodzenie, niż utrata możliwośći gry na X minut.  Jak dla mnie ten system pogrążyłby ten tryb jeszcze bardziej i mniej osób chciałoby na nim grać, bo nie chciałoby im sie czekać za wychodzenie z aren...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz @Kuber Niby masz rację, lecz są gracze HDS którzy mają po 2mln monet i im to różnicy nie zrobi :/ , a kara 5-10 min zadziała na chyba każdego... , @BYCZEK a Ty co o tym sądzisz?...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, bo również do tych osób należę i wiem jak to wygląda i jakoś nie widuje tego, że osoby z topki notorycznie wychodzą z aren gdy szukają. Zazwyczaj szukają bo znają dość mape i kille same wpadną. Najczęściej wychodzą tzw. Randomki, które dopiero zaczynają gre i dla nich każda moneta jest cenna. 

A nawet jeśli dojdzie już do wprowadzenia tego systemu to wróci era logania jako chowający aby nie szukać, czy to ledwo przez śmiercią czy to zanim nawet ktoś Ci dotknie aby killa nie oddać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie lepsze rozwiązanie to kara czasowa, kara monetowa jakby miała być to 400$+.. a wątpie że taka zostanie wprowadzona

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby już miałabyć to na pewno 5 min byłoby najwyższym wymiarem kary, bo jakby ktoś miał tracić 10-15 min to idzie na inny tryb i tam zostaje albo wychodzi z serwera, jak na moje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nawet niech by było to 400$ // 

5 minut , albo do zakonczenia arenki może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dajmy na to 5 min

Ja bym to widział tak:

Osoba wychodzi z areny po raz pierwszy - 1 min kary (takie ostrzeżenie) 

Wychodzi po raz drugi - 2,5 min

Po raz trzeci - 5 min i to sie utrzymuje już cały czas do resetu kary*

*reset kary - kiedy gracz nie opuścił gry jako szukający podczas 3 aren z rzędu; po resecie zaczyna sie naliczanie kary od początku 1-2,5-5 min

Sensowne? 

Edytowano przez Kuber

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Super pomysł, popieram

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Kuber napisał:

Dajmy na to 5 min

Ja bym to widział tak:

Osoba wychodzi z areny po raz pierwszy - 1 min kary (takie ostrzeżenie) 

Wychodzi po raz drugi - 2,5 min

Po raz trzeci - 5 min i to sie utrzymuje już cały czas do resetu kary*

*reset kary - kiedy gracz nie opuścił gry jako szukający podczas 3 aren z rzędu; po resecie zaczyna sie naliczanie kary od początku 1-2,5-5 min

Sensowne? 

To ma sens popieram

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

To ma sens,często się to zdarza na BedWars'ach,tak samo na H&S,na reszcie serwerów się zbytnio już nie orientuję.

Często tak jest,zwłaszcza że jeszcze niedoświadczeni gracze (a tacy serio są) to wychodzą,bo po prostu boją się przewagi lub nie wiedzą jak grać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

×
×
  • Utwórz nowe...