Skocz do zawartości

Polecane posty

1. Nick w grze: Hunterow 
2. Tryb gry: Nowy tryb 
3. Nazwa propozycji: Berek ( tak chyba było by najlepiej określić ten tryb) 
4. Opis propozycji:
Wygląd areny/mapy: mapa wyglądała by podobnie jak lobby obecnych skywarsów. Czyli musi być w miare duża, być w powietrzu, posiadać elementy Parkoura( najlepiej 
prostego, jakieś schody w dół/w góre, ogl miejsca gdzie można fajnie uciekać, i bez pojedynczych klocków na dnie. 
Itemy uciekającego: gracz nie posiada zbyt dużego ekwipunku by gra miała założony cel a nie wyglądała jak Hns. Na
start gracz otrzymuje złotą sikierę i nie ma seta. 
Itemy goniącego: Ten za to posiada lepsze itemy. Na start otrzymuje kolczasty set, kamienny mieczyk i kompas ( działający do 50 kratek pokazujący 
najbliższego gracza) 
Rozgrywka: Gra mogła by być od 3/3 ( 3 szukaczy i 3 chowaczy) do max 8/8 ( 8 szukaczy i 8 chowaczy). Po rozpoczęciu areny uciekinierzy mają około 30/45 sekund na
oddalenie się od respu. Po tym czasie rozpoczyna się uruchomienie goniących i rozpoczyna się ściganie. Arena trwała by myślę z około 5/6 minut ( zależy jak by 
wyglądała gra i czy było by to za dużo czasu czy za mało). Celem uciekinierów jest przedtrwać do czasu zakończenia gry. A goniący mają zabić/zrzucić/spalić osoby
uciekające. 
Sytuacje podczas gry: Jeżeli na parkourze zginie osoba goniąca jest ona cofana na miejsce gdzie się rozpoczynało grę( uprościło by to uciekanie), 
natomiast jak
spadnie uciekający jest on respiony w miejscu gdzie spadł ( mógł by mieć limit 2/3 spadków podczas gry a Vip mógł by mieć bez limitu), ogólnie podczas upadku nie 
traciło by się życia co pozwalało by na dość ekstremalne ucieczki i skoki co wyglądało by na pewno fajnie. 
Itemy stałe: Itemy stałe dla osoby uciekającej składały by się z: 
- Skórzany set 
- zloty miecz
- potka odporność na ogień ( 1 minute) 
- potka niewidzialnosci ( 10 sekund) 
- potka prędkości( 30 sekund) 
Natomiast osoby goniącej: 
- Ciernie 1 można potem ulepszyć na ciernie 2 lub zelazny set ( tu można dać wybór kto co woli) 
- Fire aspect 
- żelazny miecz 
- knockback
- 5 sniezek 
- Potka prędkości ( 30 sekund) 
- Potka wyższy skok ( 30 sekund) 
- double jump 
- I łuk z 3 strzałami dla Vipa
Ceny do ustalenia
Zarabianie monet: Najwięcej monet dostawało by się za wygranie jako osoba uciekająca , potem wygrana jako osoba goniąca i na końcu za zabicia. 
Topka: mile widziana była by też topka, która na pewno bardziej zmotywowała by graczy ( wysokość w niej zależała by od wygranych na uciekającym) 
 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Jest to tryb wymyślony przeze mnie, nie ma go na innych serwerach co sprawiło by, że byłby wyjątkowy.
Uważam, że taki tryb byłby dość ciekawy widząc jaką popularnością cieszy sie HNS.
Z plusów trybu: 
+ Elementy parkour który na pewno uszczęśliwił by nie których graczy
+ tryb drużynowy uczący chociażby pracy zespołowej z różnymi graczami
+ coś nowego, innego 

Dziękuje za uwagę. Propozycje jakiś korekt, zmian, usprawnień proszę o pisanie na dole. Byłbym też wdzięczny za zostawienie opini  
Pozdrawiam Hunterow 
6. Ewentulne załączniki: 
Edytowano przez lokiblond

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wcześniej się odniosłem, tryb jest teraz przez ciebie lepiej opisany i naprawdę bardzo chciałbym go zobaczyć na tym serwerze. Może on nawet przyciągnąć więcej graczy, iż nie ma go na żadnym serwerze. 

Za dodaniem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rowniez tak jak juz wspominalam pod innym tematem, bardzo ciekawy tryb i jestem za dodaniem. jedyne co mi sie nie spodobalo to łuk - tak jak na obecnych skywarsach, bedzie on zbyt dobry dla osoby umiejacej celowac, zwlaszcza ze 1 strzal z najbardziej naprezonej cieciwy luku jest w stanie zabic gracza bez zbroi, a uciekajacy nie beda mieli zbroi. oraz, tez wazna kwestia, co w sprawie fall damage? bedzie on wylaczony, czy na mapie ma byc woda w odpowiednich miejscach? 

ogolnie, duze TAK

Edytowano przez MikoIino

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, MikoIino napisał:

rowniez tak jak juz wspominalam pod innym tematem, bardzo ciekawy tryb i jestem za dodaniem. jedyne co mi sie nie spodobalo to łuk - tak jak na obecnych skywarsach, bedzie on zbyt dobry dla osoby umiejacej celowac, zwlaszcza ze 1 strzal z najbardziej naprezonej cieciwy luku jest w stanie zabic gracza bez zbroi, a uciekajacy nie beda mieli zbroi. oraz, tez wazna kwestia, co w sprawie fall damage? bedzie on wylaczony, czy na mapie ma byc woda w odpowiednich miejscach? 

ogolnie, duze 

Fall Damage wolałbym by by wyłączony.

A z łukiem może i faktycznie, proponował bym zamienić to na wędkę z niezniszczalnoscią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie muszę się rozpisywać na temat tej propozycji. 

Jestem Na TAK 

~ Neiksenu

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że ten tryb mógłby być ciekawy i interesujący i wartałoby dodać do serwera.

Jestem za DODANIEM
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj Hunterow,

 

Myślę, że ten tryb byłby swego rodzaju odskocznią dla tych obecnych na serwerze.

Wydaje, mi się że owy tryb cieszyłby się niemałym zainteresowaniem wśród graczy.

 

Jestem na tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... Muszę Ci przyznać, że to bardzo ciekawy pomysł na nowy tryb. Każdy szczegół jest przemyślany (chyba, że coś przeoczyłem :)). Tylko zastanowiłbym się nad przedmiotami dla goniącego, szczególnie: knockback i łuk. Jeżeli miałyby być te przedmioty dodane do tego trybu to myślę, że rozgrywka skupiałaby się na zrzuceniu gracza z wyspy, a nie na spaleniu, czy zabiciu. Jednak to tylko moja opinia ;) 

Jestem za dodaniem.  

Edytowano przez bobi9696
Mała poprawka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tryb jak najbardziej mi się podoba na pierwszy rzut oka, ale rzeczy typu knockback i łuki mi się bardzo nie podobają, to jak bardzo okropne będą na tym trybie zależy od tego jak łatwo będzie spaść (czy platformy na parkourze będą miały tylko 1 blok czy będą większe itp.)

i czy respienie się uciekających dokładnie tam, gdzie spadli nie byłoby zbyt łatwe do wykorzystania przez goniących? jedyne wyjście w tym była by pomoc od drużyny, ale szczerze po polskich stiwkach nie da się spodziewać ani trochę współpracy (nie raz mi kradziono żelazo z piecy na tw... bruh) można by dodać dla uciekających sekundę/2 sek nietykalności po respie czy coś by temu zapobiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Uzulaser648 napisał:

tryb jak najbardziej mi się podoba na pierwszy rzut oka, ale rzeczy typu knockback i łuki mi się bardzo nie podobają, to jak bardzo okropne będą na tym trybie zależy od tego jak łatwo będzie spaść (czy platformy na parkourze będą miały tylko 1 blok czy będą większe itp.)

i czy respienie się uciekających dokładnie tam, gdzie spadli nie byłoby zbyt łatwe do wykorzystania przez goniących? jedyne wyjście w tym była by pomoc od drużyny, ale szczerze po polskich stiwkach nie da się spodziewać ani trochę współpracy (nie raz mi kradziono żelazo z piecy na tw... bruh) można by dodać dla uciekających sekundę/2 sek nietykalności po respie czy coś by temu zapobiec

Co do łuku chciałbym go zamienić na wędke na niezniszczalności. 

A knock faktycznie można usunąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam , że dodanie tego trybu było by fajną sprawą , byłby on wyjątkowy tryb którego nie mają  inne serwery .

osobiście jestem jak najbardziej za dodaniem tego trybu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tryb którego nie ma na innych serwerach? To z pewnością będzie czymś znacznie lepszym niż kopiowanie murder mystery itp.

Co do trybu to zgodzę się z innymi, bez łuku i knocka będzie super :)

Jestem na wielkie TAK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj...

Berek w grze XD

Myślę, że tryb mógłby się sprawdzić. Bardzo fajnie go opisałeś i widzę, że zajęło Ci to sporo czasu. Dla mnie fajny pomysł

TAK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozgrywka jak dla mnie jest bardzo zbliżona do obecnej edycji Hide & Seek poza trafiającymi się od czasu do czasu kurczakami uzbrojonymi po zęby. Na następny raz popracuj nad słowotwórstwem i estetyką swojej wypowiedzi. Osobiście mógłbym w takie coś zagrać, ale gra niewiele różni się od w/w HNS. Pozostaję neutralny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Ciuchol napisał:

Rozgrywka jak dla mnie jest bardzo zbliżona do obecnej edycji Hide & Seek poza trafiającymi się od czasu do czasu kurczakami uzbrojonymi po zęby. Na następny raz popracuj nad słowotwórstwem i estetyką swojej wypowiedzi. Osobiście mógłbym w takie coś zagrać, ale gra niewiele różni się od w/w HNS. Pozostaję neutralny.

-  Głównym celem hns nie jest gonienie się a szukanie. Berek a chowany to całkiem inne rzeczy ( A, że HNS obecny wygląda jak wygląda, to raczej nie było w planach) 

-,, Popracuj nad słowotwórstwem i estetyką wypowiedzi" - nie rozumiem o co konkretnie Ci chodzi. Tekst jest pisany bardzo prostym jezykiem by był zrozumiany dla wszystkich. Jak mam Ci napisać jakąś prace magisterską lub coś tego typu z bardziej elokwentnymi i bardziej wyszukanymi słowami to mogę ci napisać na PV chociażby. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem na tak, czemu? 

1. Nowy tryb przyciągnąłby wielu nowych graczy i w ten sposób cubegame zyskałby na wartości.

2. Potrzebny jest nowy tryb, bo inne tryby po prostu się nudzą i świecą pustkami.

3. Berek jest OK trybem i nie mam nic przeciwko, żeby został wprowadzony na serwer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2020 o 10:41 PM, lokiblond napisał:

 

Naprawdę ciekawy pomysł na nowy tryb ;d. Podoba mi się twój pomysł więc jestem na tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej na tak, ale trzeba trochę pokrytykowac (*^_^*)

Dnia 23.01.2020 o 10:41 PM, lokiblond napisał:

Rozgrywka: Gra mogła by być od 3/3 ( 3 szukaczy i 3 chowaczy) do max 8/8 ( 8 szukaczy i 8 chowaczy). Po rozpoczęciu areny uciekinierzy mają około 30/45 sekund na
oddalenie się od respu. Po tym czasie rozpoczyna się uruchomienie goniących i rozpoczyna się ściganie.

Uważam, że ten czas jest troche bez sensu. Ludzie beda chowac sie, co nie jest celem berka. Uwazam, ze lepsze byloby rozpoczecie gry od razu z ttm, ze gracze uciekajacy byliby odpowiednio daleko od lapiacych.

 

W sumie nie mam sie do czego wiecej przyczepic, wiec mi smutno, ale co poradzic. Bardzo podobal by mi sie tam parkour jak to wspomniales gdyz ponieważ bo zaiste 

Pzdr byq 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tryb bardzo niedopracowany aczkolwiek chętnie bym zagrał 

do poprawy:

„Spadanie”

np. Jeżeli normalny gracz (bez vipa) spadnie z areny podczas rozgrywki 2 razy, zostaje on teleportowany do lobby nie ważne czy został zabity

Natomiast jeżeli gracz z vipem spadnie z areny podczas rozgrywki 5 razy może zostać on teleportowany do lobby lub może oglądać rozgrywkę

DoubleJump

według mnie doublejump powinien być dodany jak i dla normalnych graczy jak i vip’ów, tylko że   gracz bez vipa owego doublejumpa ma raz na 40 sec a gracz z vipem raz na 10 sec 

ogólnie niektóre elementy powinienny być bardziej dobracowane

jak na razie neutral

Edytowano przez Zdechlu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem jak najbardziej za dodaniem.

nie widzę minusów tego trybu, a dodatkowe ,, urozmaicenie " polepszyło by serwer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę jak to czytam, to dwoi mi się: stałe itemy, szukasz, chowasz. To taki HNS, tylko z parkourem.  Ale skoro powyższe opinie są na tak, to ja nie będę psuł ci wizji, wątpię jednak, że tryb będzie jakoś bardzo faworyzowany, ale jako tako Może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem na tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Kto jest online?   1 użytkownik, 0 anonimowych, 188 gości (Zobacz pełną listę)

    Właściciel HeadAdmin Administrator GlobalModerator Moderator forum Moderator Helper VIP Elita Bot Użytkownik
×
×
  • Utwórz nowe...