Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tulipan

[SKB]Zasady organizacji i zatwierdzania eventów

Polecane posty

ox.png


Zasady dla prowadzącego

1.Gracz prowadzący event ma obowiązek przed każdym pytaniem pisać prefix wyróżniający pytanie spośród reszty wiadomości na czacie np. [O/X]
2.Gracz prowadzący Event OX ma obowiązek posiadać zapas pytań, które muszą być jasne i dotyczące stricte:

  • serwera
  • serwerowni
  • wiedzy ogólnej z Minecraft (z uwzględnieniem wersji)

Zabronione są pytania:

  • Z wiedzy ogólnej
  • Niestosowne (np.Czy XYZ jest beznadziejnym graczem)*
  • Na temat snapshotów lub wersji Minecrafta bardzo odbiegających od aktualnej.

3.W wypadku gdy prowadzący Event OX popełni błąd w pytaniu, zobowiązany jest rozpocząć rundę od nowa.

Zasady ogólne

Zakazuje się:

  • Teleportowania do innych uczestników Eventu.
  • Wylogowywania w celu ominięcia upadku po niepoprawnej odpowiedzi.
  • Podpowiadania na chacie globalnym i msg.
  • Zabrania się bugowania w blokach/pistonach w celu ominięcia upadku.
  • Zabrania się zostawania na środkowej części po zamknięciu mechanizmu.

Zasady budowania OX’a

  • Budowla musi posiadać dwie komory oznaczające odpowiednio TAK(zielona) i NIE(czerwona) oraz jedną komorę neutralną na środku.
  • Budowla musi posiadać mechanizm zamykający dwie komory pistonami.
  • Budowla musi być przyzwoita i estetycznie zbudowana.
  • Pod OX'em musi być komora do której spadają gracze po udzieleniu niepoprawnej odpowiedzi.

Podczas budowy warto kierować się poradnikiem napisanym przez gracza mvciekr

 

==============================================================================================

Ev_21.png

Instrukcja Eventu

 

Gracze ustawiają się na stanowiskach i odliczają do 21, odpowiadając po kolei, zacząwszy od osoby na początku. Mogą oni podbić liczbę podaną przez poprzednika o wartość od 1 do 3. Osoba na której wypadnie liczba 21 odpada.

 

Zasady dla prowadzącego

 

1.Gracz prowadzący Event 21 ma obowiązek przed każdym pytaniem pisać prefix wyróżniający pytanie spośród reszty wiadomości na czacie np. [21]Odpada gracz XYZ

2.Gracz prowadzący Event 21 musi konsekwentnie i sprawnie potrafić prowadzić event, w celu uniknięcia niepotrzebnych nieporozumień i problemów.

2.1.Administracja ma prawo odmówić zatwierdzenia eventu, ze względu na brak zaufania wobec gracza ubiegającego się o zatwierdzenie.

Zasady ogólne

 

1.Uczestnicy mają obowiązek ustawić się w boksach uprzednio przygotowanych przez organizatora.

2.Zakazuje się utrudniania prowadzenia eventu tj.

  • Wpisywania losowych liczb na czacie.
  • Wtrącania się pomiędzy odpowiadających graczy.
  • Zawiązywania sojuszy pomiędzy graczami.
  • Teleportacji do uczestników.
  • Celowego wychodzenia z eventu bez wcześniejszego powiadomienia organizatora.

3.W przypadku  gdy pozostaje mała ilość graczy, wskazane jest ustawienie ich blisko siebie, w celu usprawnienia przebiegu eventu.

Zasady budowania Eventu 21.

  • Budowla musi być przyzwoita i estetycznie zbudowana.
  • Budowla musi zawierać od 10 do 16 miejsc dla graczy
  • W wypadku gdy uczestnicy nie będą wyrzucani z wyspy, muszą oni mieć miejsce w komorze do której będą spadać.

Przykładowe zatwierdzone pomieszczenie eventu 21

image.png

==============================================================================================

Parkour.png

Escape.png

Zasady dla prowadzącego

 

1.Gracz Prowadzący Event parkour powinien w miarę możliwości pilnować potencjalnie oszukujących graczy, w celu polepszenia wrażeń z rozgrywki
2.Gracz Prowadzący Event musi zbudować parkour, który jest możliwy do przejścia i zrobić to na oczach członka administracji, który zatwierdza owy event.
3.Gracz Prowadzący Event nie może utrudniać parkoura poprzez przebudowywanie go w trakcie jego trwania.
4.Gracz Prowadzący Event powinien zadbać o checkpointy, jeśli parkour jest długi.

5.Gracz Prowadzący event zobowiązany jest o zakończeniu eventu, zaraz po ukończeniu go przez zwycięzcę.

 

Zasady ogólne

Zakazuje się:

  • Podsadzania się blokami.
  • Korzystania z mikstur skoku/prędkości.
  • Teleportowania się do uczestników.
  • Celowego blokowania skoków, poprzez stwarzanie kolizji.
  • Korzystania z pereł endu.

 

Zasady budowania Parkour:

  • Budowla musi być przyzwoita i estetycznie zbudowana.
  • Budowla musi być otoczona ścianami i mieć podłogę (gracze nie mogą spadać w przepaść)
  • Budowla może zawierać elementy ruchome, a także wodę.
  • Budowla nie może zawierać elementów na których gracze mogą zginąć.
  • Koniec parkoura powinien być wyraźnie zaznaczony.

Przykładowy zatwierdzony parkour

 

 

==============================================================================================

Labirynt.png

Zasady dla prowadzącego

 

1.Gracz organizujący labirynt musi zadbać o bezpieczne i uczciwe przeprowadzenie eventu

2.Gracz organizujący labirynt musi zapewnić jednoczesny start dla chętnych uczestników.

3.Gracz prowadzący event zobowiązany jest o zakończeniu eventu, zaraz po ukończeniu go przez zwycięzcę.

 

Zasady ogólne

Zakazuje się:

  • Korzystania z oprogramowania x-ray lub texture packów ułatwiających przejście labiryntu
  • Teleportowania do innych uczestników
  • Podsadzania się blokami
  • Prób bugowania się przez bloki

Zasady budowania eventu Labirynt

  • Budowla musi być przyzwoita i estetycznie zbudowana.
  • Labirynt musi być możliwy do ukończenia, a gracz ubiegający się o zatwierdzenie musi to zrobić na oczach członka administracji, który zatwierdza event.
  • Labirynt musi być odpowiednio oświetlony, w szczególności gdy gracz nie ma 10 poziomu wyspy.
  • Jeśli przewidziane są zapadnie i pułapki, musi zostać zapewniona komora do której spadnie uczestnik.

Przykładowy prawidłowo zbudowany Labirynt

image.png

==============================================================================================

Rewol.png

Zasady dla prowadzącego

 

1.Gracz organizujący Event zobowiązany jest zadbać o odpowiednie uzupełnienie pojemników losujących przed każdą rozgrywką.

2.Gracz organizujący Event ma obowiązek prowadzić event uczciwie i prowadzić jawne losowanie na oczach wszystkich uczestników.

3.Gracz organizujący Event na początku eventu musi określić zasady obecnie trwającej rundy.

 

Zasady ogólne

Zakazuje się:

  • Teleportowania pomiędzy uczestnikami.
  • Wychodzenia ze stanowisk w celu kradzieży przedmiotu z dispensera.

 

Zasady budowania eventu Rewolwerowiec

  • Budowla musi być przyzwoita i estetycznie zbudowana.
  • Budowla musi zawierać 8 lub 16 stanowisk, z których widoczny jest mechanizm losujący.
  • Budowla musi zawierać mechanizm losujący, który wyrzuca przedmiotu w miejsce widoczne dla wszystkich uczestników.

 

Przykładowy prawidłowo zbudowany Rewolwerowiec

image.png

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Kto jest online?   2 użytkowników, 0 anonimowych, 208 gości (Zobacz pełną listę)

    Właściciel HeadAdmin Administrator GlobalModerator Moderator forum Moderator Helper VIP Elita Bot Użytkownik
×
×
  • Utwórz nowe...