Skocz do zawartości
AlkcilYT

[Odrzucone]Podanie AlkcilYT

Polecane posty

Podanie

1. Nick w grze: AlkcilYT
2. Wiek: 17 lat prawie 18 (2002 rocznik)
3. Opisz siebie: Nazywam się Kacper mam 17 lat pochodzę z województwa Lubelskiego, moimi zainteresowaniami są informatyka, matematyka. W wolnym czasie lubię grać w gry takie jak minecraft, mta, lubię również czytać książki w wolnych chwilach :). Obecnie uczęszczam do II klasy liceum. W minecrafta gram już około 6 lat od 2014-2015 roku. W tym czasie lubiłem bawić się w tworzenie serwerów bardziej do gry ze znajomymi ale też podejmowałem się tworzenia serwerów publicznych więc jakieś doświadczenia z serwerami mam. Jestem osobą otwartą na współpracę oraz jestem chętny do pomagania graczom, oraz do banowania osób grających nieuczciwie i psujących innym grę. Jestem również osobą sprawiedliwą i pomocną co już wcześniej napisałem. Raczej nie zdarzyło się żeby puściły mi nerwy, zawsze jestem osobą spokojną, to tak na przyszłość bo wiem że niektórzy potrafią być bardzo porywczy.
4. Dlaczego miałbyś otrzymać rangę? Rangę na serwerze chciałbym otrzymać ponieważ chciałbym sprawdzić się w takiej roli, co prawda miałem już jakiś związek z takimi rangami na serwerach konkurencyjnych jednak nie miałem jeszcze owej rangi na tak dużym serwerze jak wasz. Drugim powodem może być chęć do gry i brak zajęcia, więc traktuję to jak swoistego rodzaju obowiązek i zajęcie, coś co mógłbym robić jednocześnie niosąc pomoc innym. Z komendami styczność miałem również, poprzez tworzenie własnych serwerów. Więc ogólnie mówiąc chciałbym sprawdzić się na takiej randze na serwerze jak wasz.