Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mcwe8x123

(helper) mcwe8x

Polecane posty

1. Nick w grze: mcwe8x
2. Wiek:16 lat (rocznikowo 17)
3. Opisz siebie: Mam na imię Dawid, mieszkam w woj, Śląskim.Aktualnie jestem w 1 klasie technikum informatycznego. Moim hobby jest webmastering (pisanie stron www), poza  moim hobby lubię czasami popykać klocki, czasami również inne gierki takie jak np.GTA V, FIFA i sporadycznie CSGO. A jak już gram w coś to lubię odpalić streama i podyskutować z ludźmi na różnorakie tematy,Lubię się dowiadywać nowych rzeczy więc często oglądam sobie na YT ciekawostki z różnych dziedzin, żeby móc się doedukować na tematy i ogólne i móc zabłysnąć wśród środowiska. Jestem ogólnie osobą otwartą, lubię rozmawiać z ludźmi i im pomagać. Nawiązując do jednego z wcześniejszych zdań odnośnie minecrafta jak już gram w klocki to najczęściej jest to skyblock, żebym mógł się odstresować.Grałem kiedyś więcej, ale przyszło technikum i tak się skończyło moje dzienne granie, teraz staram się do tego powrócić, jak to się mówi powoli a do celu. Na sam koniec mojej skromnej wypowiedzi chciałbym dodać, że nie jestem osobą która lubi pisać o sobie, bardziej pewnie się czuję rozmawiając, dlatego ten krótki opis mojej osoby może wydawać się trochę słaby ale jak już pisałem wyżej lubię się edukować.