Jump to content

[Przyjęty][HELPER] Onvyr

Recommended Posts

1. Nick: Onvvyr

2. Wiek: Rocznikowo 15 lat

3. Jak długo grasz na serwerze?: Gram na serwerze już od około 3 lat

4. Na ile w skali 1/10 znasz komendy Helpera i Moda? Uważam, że jestem bardzo dobrze zapoznany z komendami Helpera i Moderatora, aczkolwiek wiadomo, że nikt nie jest idealny - oceniam znajomość komend 9/10.

5. Czy spełniasz wszystkie wymagania? Po zapoznaniu się ze wszystkimi wymaganiami mogę jasno rzec, że je spełniam.

6. Opisz siebie: Witam, nazywam się Nikodem. Interesuję się grami komputerowymi i nie tylko, bo również lubię gry planszowe. Bardzo dużo czasu spędzam na Discordzie, jest to nieodłączna część mojego dnia, ale oczywiście nie ograniczam się tylko do komputera. Lubię aktywność fizyczną taką jak żeglarstwo, koszykówka i ćwiczonka w zaciszu domowym. Interesuję się programowaniem (co w rodzinie to nie zginie ). Uważam że moim dużym plusem jest to, że jestem ambitny. Jestem osobą komunikatywną. Jak się czegoś chwycę to nie puszczę i dążę do celu. Moją wadą jest, że jestem uzależniony od anime. Myślę, że to tyle, dziękuje za uwagę szanownej administracji.

Podanie jest ładne i treściwe, można się o Tobie czegoś dowiedzieć. Mimo wszystko, nie kojarzę Twojego nicku z poprzednich edycji. Obecnie nie mam możliwości sprawdzenia Twojej aktywności oraz zaangażowania na serwerze.

Wchodź na TeamSpeak'a, daj się poznać, na ten moment ocena neutralna.  

Całkiem spoko napisane podanie, nie kojarzę co prawda nicku z poprzedniej edycji, nie znaczy to jednak, że na niej nie grałeś. Widziałem, że dostałeś się na beta testy więc zachęcam do aktywnego udziału i angażowania się - z pewnością zostanie to zauważone :] Wbijaj na TeamSpeaka, poznaj się z Administracją (sporo u nas informatyków, więc pewnie się szybko odnajdziesz), a Helper będzie w Twoim zasięgu.
Aktualnie podanie oceniam na Neutral +