Jump to content

| PROPOZYCJA | HNS |


Kelefaw
 Share

Recommended Posts

1: Kelefaw

2: HNS

3: Anulowanie wybranej mocy dodatkowej np. knockback na miecz dla chowającego 

4: Anulowanie mocy dodatkowej 

5: Byłoby to pomocne dla osób które kupiły moc i jednak zdecydowały, że im ta moc się nie podoba i chcą to anulować.

6: Brak 

 

Edited by Kelefaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to część rozgrywki jak sie straci monety to sie straci i tyle

JESTEM ZA ODRZUCENIEM

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 godzin temu, Rubixowy napisał:

Jest to część rozgrywki jak sie straci monety to sie straci i tyle

JESTEM ZA ODRZUCENIEM

Nie rozmawiamy tutaj o stracie monet i o ich przywróceniu tylko ANULOWANIU dodatku!!!!!

Edited by Kelefaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 godziny temu, Kelefaw napisał:

Nie rozmawiamy tutaj o stracie monet i o ich przywróceniu tylko ANULOWANIU dodatku!!!!!

z tego co rozumiem chodzi o to, że można po prostu wyłączyć to, co się już kupiło, i tego nie dostawać

dziwna propozycja, bez opinii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z doświadczenia nabytego w grze HNS powiem ci, że każda moc się przydaje. Pograj trochę dłużej w ten tryb, to może zrozumiesz o czym mówię.

Propozycja bezsensu,

Za odrzuceniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 minut temu, xSweetka napisał:

Pograj trochę dłużej w ten tryb

On sobie już nie pogra xD

http://cubegame.pl/profil/Kelefaw

 

A co do propozycji, tak jak sweetka napsiała, z doświadczenia wiem, że wszystko sie przydaje na tym trybie na różne sposoby

Na NIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • BYCZEK locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Similar Content

    • By Kelefaw
      1: Kelefaw
      2: HNS 
      3: Monety za asystę zabicia 
      4: Dostajemy 5 monet lub 10 monet za asystę w zabiciu chowającego 
      5: To byłby dobry pomysł, ponieważ wiele osób się wkurza gdy ktoś nam zbierze killa, a to jest bardzo przydatne do rozgrywki.
      6: Brak 
      Pozdrawiam, Kelefaw 
    • By StefanStraszny
      1. Nick w grze: StrasznyStefan
      2. Tryb gry: HNS
      3. Nazwa propozycji: Nie topienie się bloków.
      4. Opis propozycji: Bloki podobnie jak zwierzęta nie topiłyby się po zetknięciu z wodą.
      5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Ostanio na owym trybie panuje epidemia topienia się bloków. Zwykle są to gracze którym bardzo zależy na statystykach; nie mają zgonów a zanim się utopią patrzą gdzie pochowali się inni. Według mnie niszczy to idee trybu, gdyż chowajacy praktycznie nie mają szans wygrać jak paru diamentowych ginie (do tego dochodzą kompasy i wiedza gdzie prawdopodobnie są ukryci). Chyba po coś jest losowanie. Niektórzy wolą szukac inni chować toteż wprowadzono los. Zawsze można zginąć w walce albo wyjść . Myślę też że wprowadzanie zgonu zmniejszy zapał do samobójst.
    • By StefanStraszny
      1. Nick w grze: StrasznyStefan
      2. Tryb gry: HNS
      3. Nazwa propozycji: Ograniczenie przemiany w kure, ocelota.
      4. Opis propozycji: Jako iż większość graczy nie chowa się tylko biega i zabija kurą bądź ocelotem co runde, sugeruję rozwiązanie polegające na ograniczeniu przemiany w te zwierzęta raz na 3 rozegrane rundy.
      5. Własne refleksje i opinie: Zmiana w te zwierzęta to fajne urozmaicenie gry ale co za dużo to niezdrowo. 
       
    • By Veranuss
      1.Nazwa mapy : Zamek
       
      2.Link do zdjęć lub filmu, który prezentuje mapę : 
       
      3.Opis mapki : Mapa już wcześniej była przez nas prezentowana, lecz niestety ją odrzucono. Postanowiliśmy jednak przerobić ją najlepiej jak potrafimy, bo zależy nam żeby znalazła się na serwerze, szczególnie teraz kiedy wyszła nowa edycja. W stosach uwzględniliśmy wymagania co do map, więc wszystkie te bloki się na niej znajdują. Przede wszystkim zmieniliśmy wygląd zamku w środku, jak i na zewnątrz, styl budowli będących na mapie teraz jest trochę lepszy (naszym zdaniem) i dorobiliśmy dodatkowe pomieszczenia oraz stosy. Dosłownie wszędzie są miejsca do ukrycia. Doliczając czas spędzony wcześniej nad mapą wychodzi na to, że budowana była około 7 dni. Jej wymiary to 105x105 kratek. Tym razem liczymy na pomyślne rozpatrzenie naszej prośby o dodanie mapki. Pozdrawiamy Veranuss i SirCadogen.
    • By Auderman
      1. Nick z gry: Saquers
       2. Nazwa propozycji: Nowe obliczanie punktów
      3. Dotyczy trybu: Hide and seek 
      4. Opis propozycji: Zakładam że dobrze znasz sytuację:
      Grasz sobie w Hns a tu nagle przydzielają ciebie do drużyny szukających a reszta wychodzi z serwera więc zostajesz sam jako szukający przeciwko wszystkim chowającym. Reszty scenariusza nie muszę przybiżać . I chodzi o to że w takich sytuacjach chowający dostają monety. Może wychodzenia nie da się zastopować nawet karą ale można skrócić proceder nabijania na tym monet w sposób który wymienię poniżej. Otóż żeby rozbić schemat ,który zbyt prosto przydziela punkty czyli 25 za wygranie przez szukających i 100 za chowających. Nowy schemat wyglądał by w ten sposób że punkty za wygraną arenę jest przydzielany od ilości przeciwników. Tutaj przedstawię formułę na arenę na 10 osób ,gdyż nie znam waszych aren a wynik można rozszerzyć do poszczególnych aren za pomocą prostego działania matematycznego. Przykład formuły: Na arenie jest 8 chowających i 2 szukających. Załóżmy że mają wygrać szukający. Tak więc szukający wyłapują 8 graczy ale 4 szukających wychodzi po im po co zostawać na arenie. Oczywiście dostają karę za opuszczenie. Więc pod koniec rozgrywki zostaje 5 szukających i chowający ,który zostaje złapany. Także pod koniec szukający dostają pieniądze według formuły: Ilość wyłapanych chowających podzielić przez ilość szukających pod koniec razy 15 dzięki czemu zgarniają po 24 punkty. Bonus do wypłaty stanowią profity za znalezienie chowającego wynoszące 20 punktów za sztukę. Natomiast gdy tych dwóch będzie tak niekumatych i wygrają chowający zabijając ich na spawnie chowający dostają punkty według formuły 15 pkt za każdego wyłapanego chowającego i szukającego z przydziału dzięki czemu chowający dostają po 20 punktów zamiast 100 ale unikanie dwóch jest prostsze od unikania 9 szukających. Jednak jest druga strona medalu która mówi że jeśli szukający sam wyłapie 8 chowających bo drugi opuścił serwer za karę a reszta chowających wyszła to dostanie 120 punktów za samotnie wygraną mapę a gdy jedyny chowający wygra mapę przy 9 szukających to zgarnie 135 punktów. 
      5. Własne refleksje: Zawitałem dzisiaj na wasz serwer i zagrałem 3 partię całkowicie inne. Jedną wygrało 18 szukających w tym ja i zgarnęli po 25 punktów. Drugą byłem sam szukającym i bijący mnie na spawnie chojraki wygrały mapę i zgarnęli po 100 punktów a trzecią wygrało 4 chowających którzy ukrywali się przed 5 szukającymi i dostali po 100 punktów. I po rozmyślaniach podczas blitzsg które zajęły mi zaledwie 5 minut opracowałem nową formułę którą teraz publikuję 
      Pozdrawiam
      Wszelkie prawa zastrzeżone
      Auderman inc.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 7 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...