Jump to content

Ważne – Hide and Seek


Sylvvia
 Share

Recommended Posts

Cześć,

W tym temacie proszę pisać wasze sugestie/zmiany/nowości, które można wprowadzić na tryb Hide and Seek. Najlepsze i najciekawsze propozycje zostaną wykorzystane do stworzenia nowej edycji tego trybu. (W obecnej edycji jedynie zmianie mogą ulec mapy/zwierzęta, więcej nie przewidujemy)

Mile widziana będzie rozwinięta dyskusja na temat proponowanych nowości, podpierana argumentami za i przeciw. Analiza czy dana propozycja będzie grywalna i czy chcecie ją zobaczyć.

Czekamy na wasze propozycje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Moim zdaniem powinny być dodane asysty do trybu HNS, Link do tematu w którym niektórzy się już wypowiadali na ten temat: https://skyblock.pl/topic/72135-propozycja-hns/
Nawet jeśli ktoś podbierze nam killa, to powinniśmy też dostać za to trochę monet.

2. Zmniejszenie możliwości wchodzenia na wszelkiego rodzaju dachy i tym podobne, czasami ciężko kogoś pokonać gdy strzela cały czas z łuku i ciężko do niego podejść.

Edit:

Zgadzam się z tym co napisał @Tulipan   
 

3. Czasami niektórzy chcą być szukającymi na tym trybie, więc w lobby (oczekiwaniu na start gry), można by dodać opcje zgłoszenia się na ochotnika na szukającego, a nie wyciągać kogoś być może na siłę i zniechęcać. 

4. System anty afk dla szukającego, Miałoby to polegać na tym, że szukający graczy nie mogli by stać cały czas w jednym miejscu, i być afk. 

5. Nie wiem czy to do końca możliwe do zrealizowania, ale wydaje mi się, że gra na tym trybie była by bardziej satysfakcjonująca i ciekawsza gdyby na mapach byłoby więcej "Easter Egg'ów" czyli takich "smaczków", np. jakiś ukrytych miejsc za tłokami lub podwodnymi przejściami ;)

6. Jednorazowa możliwość przedłużenia czasu gry przez szukających, (mogłaby to kupić tylko jedna osoba), byłoby to 30 sekund i kosztowało 200 monet

7. Minusowe monety, jeśli gracz opuści arenę a na koncie monet ma 0 monet, proponuję karę -50 monet. 

8. No i koniecznie naprawa bugowania się w płotkach czy schodkach .

Edit#2:

W niektórych momentach rozgrywka mija się z celem jeśli chowający stoją i tylko strzelają z łuków, co czyni ich czasami nietykalnymi, przykład poniżej. Uważam, że powinny być obniżone ilości strzał dla chowających, zwiększony czas czekania na broń dla nich. To nie wygląda na Hide and Seek'a czyli zabawe w chowanego, tylko tak jakby walka. 

 

2020-05-21_11.36.22.png

 

EDIT #3

Chciałbym również aby Bug z Villagerami, który polega na tym że mogę wejść  "w nas"

 

2020-06-01_14_44_00.thumb.png.6808e20bf3d9f5788306fd3fbf8af062.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogółem tryb trzeba tak zbalansować, aby nie był to Die and Seek ze starej edycji oraz Hide and Kill z tej edycji. Trzeba zrobić tak, żeby nie było masowego mordu na szukających, ale nadal dało się jakoś ich zabijać.

1. Kury, oceloty - out
2. Punch chowający - out
3. Limit strzał chowający - 1.5 stacka maximum
4. Zmiana topki pod wygrane (seeker + hider)

5. System osiągnięć i zbrój oraz przemian zostawić
6. Podpiąć kompas pod 2 lvl osiągnięć oraz zwiększyć jego cenę do 25k (jest zbyt op aktualnie gdy na arenie ma go ponad połowa osób), aby nie dało się go kupić na starcie edycji od tak sobie
7. Tak jak napisał @kamkamek, dodać system asyst 
8. Zwiększyć progi questów na levele osiągnięć, aby nie wbijało się za szybko ulepszeń zbroi (aktualnie przy dobrych wiatrach w 2 miesiące da się wbić 5 lvl)

9. System rotacji map - stworzyć kilka wersji każdej mapy oraz co 2 tygodnie, góra 1 miesiąc, wgrywać losową wersje każdej z nich, aby nie dało  się ich tak szybko wyuczyć na pamięć

Share this post


Link to post
Share on other sites

31 minut temu, kamkamek napisał:

1. Moim zdaniem powinny być dodane asysty do trybu HNS, Link do tematu w którym niektórzy się już wypowiadali na ten temat: https://skyblock.pl/topic/72135-propozycja-hns/
Nawet jeśli ktoś podbierze nam killa, to powinniśmy też dostać za to trochę monet.

2. Zmniejszenie możliwości wchodzenia na wszelkiego rodzaju dachy i tym podobne, czasami ciężko kogoś pokonać gdy strzela cały czas z łuku i ciężko do niego podejść.

Moim zdaniem propozycja pierwsza jest jak najbardziej okej co do drugiej nie zgodze sie. Blokowanie wejscia/zmniejszenie mozliwosci wchodzenia nic by nie dało. Nadal chowający/szukający będą mieli trudnosci w rozgrywce i przez to nie bedzie to monotonne-tak jak jest np. na Christmas góra w stodole obok spawna jest zablokowana ale zeby wejść do samej stodoły trzeba trochę trudu. Z mojej strony to tyle narazie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakieruję was, do poruszenia są tematy:
- czy kompas nie jest za mocny/urozmaicenie go,
- jakie przemiany dodać/usunąć,
- jaka zmiana w przedmiotach stałych,
- zmiany w sklepie,
- propozycje osiągnięć,
- ogólna mechanika gry, czas/sposób odrodzeń/wyboru etc,
- propozycje efektów dźwiękowych,
- i inne tematy, które wyjdą w trakcie.

Dobrze jakby tryb się rozwinął, a nie skurczył przez usuwanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnia 18.05.2020 o 5:54 PM, Tulipan napisał:

Kurczaki/Oceloty/Płotki/Kraty zdecydowanie powinny zostać usunięte

Kury oceloty zgodzę się, hitboxy mają za małe, natomiast nie zgodzę się z płotkami i kratami. Osoby grające z hitboxami wiedzą, że ich hitbox jest DOSŁOWNIE taki sam jak zwykłego bloku. Te przemiany bym zostawił.

Z przemian do dodania mógłbym zaproponować:
- Blok węgla
- Murek z bruku i zamszonego bruku
- End portal
- Różnej maści rudy surowców (diament, złoto itd)
- Mokra gąbka

Co do zmian w kompasie padł pomysł, aby zmienić jego działanie. Działał by tak, że po użyciu przez 20s wskazuje kierunek najbliższego chowającego, potem staje się neutralny (pokazuje północ). Natomiast chowający dostawałby informację, o tym w postaci miauczenia kota. Byłaby to zarazem podpowiedź dla szukającego oraz znak dla chowającego, że musi się pilnować.

 

Dnia 18.05.2020 o 5:54 PM, Tulipan napisał:
  • Wygraj arenę nie otrzymując obrażeń jako chowający
  • Zabij ostatniego chowającego, tym samym wygrywając grę jako szukający
  • Wygraj arenę jako chowający, pomimo namierzenia Cię kompasem
  • Zdobądź x monet w trakcie jednej rozgrywki jako chowający

Co do osiągnięć
Moim zdaniem te które są, niech zostaną ale jak napisałem zwiększyć progi (jestem w trakcie rozmyślania), a co do powyższych
1. Praktycznie awykonalne (z doświadczenia) (U mnie tak wygląda 99% wygranych chowającym xD /Tulipan) (Trzeba wziąć pod uwagę też każdy przypadek, ilość osób na arenie, czy są osoby które znają mapę, czy jest to początek edycji czy późniejszy czas /Kuber)
2. Podoba mi się
3. Również podoba mi się
4. Średnio to widzę, bo liczyłem ile na tej edycji da się maksymalnie będąc stale w jednym miejscu i używając tauntów zdobyć monet z wygraną i vipem ( ok. 740 monet), progi musiałyby być dobrze zbalansowane.

Nad swoimi propozycjami osiągnięć nadal myślę.

Czas rozgrywki skróciłbym do 8 minut, a minuta w której otrzymywalibyśmy bronie jako chowający byłby równy 6:30.

Na ten moment tyle, będę jeszcze się wypowiadał.

Pozdrawiam :D 

<3


EDIT:
W odpowiedzi na propozycje @kamkamek

3. Myślałem też nad tym, i niby fajnie by było, ale jednak nie do końca. Przytoczę Ci sytuację, gdybym był przykładowo ja na arenie, którą znam wystarczająco dobrze (kotlina), wtedy arena nie trwałaby długo. Neutralnie jestem nastawiony do tego.

4. Anty afk, podoba mi się propozycja, gdy szukający stoi w jednym miejscu dłużej niż minuta dostaje ostrzeżenie, że za 30s zostanie wyrzucony z areny i po wyznaczonym czasie się to wykonuje.

5. Easter eggi, tak tak tak, brakuje tego, a tworząc swoją mapę chciałem tam zawrzeć coś takiego, ale zostało zmienione :/
6.  To mogłoby ratować tyłek szukającym niejeden raz, tylko widziałbym to trochę droższe Neu/tak
7. Nie mam zdania
8. chyba nie muszę tutaj wypowiadać swojego zdania xD

EDIT #2:
Dodać system jak na trybie The Bridge, a mianowicie, gdy wyrzuci cię z rozgrywki podczas szukania nie tracisz monet (mam na myśli wyrzucenie przez ACC lub słaby internet)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Czy kompas nie jest za mocny/urozmaicenie go

Jak dla mnie kompas w takiej formie jest najlepszy, można by ewentualnie zrobić aby był droższy. 

2.jakie przemiany dodać/usunąć

Dodać :

- różne rudy ( złoto, diament, żelazo, węgiel) 

- cobblestone wall, mossy cobblestone wall

- różne rodzaje sandstone 
Usunąć :

-kury

-oceloty

- wilki 

3 jaka zmiana w przedmiotach stałych,

Szukający

Zostawiłbym poziomy ulepszeń do 5 lvl.

Lvl 1 - Żelazny set protecion 1 miecz kamienny

Lvl 2 - Żelazny set protection 2, Projectile Protection 2, feather falling 1

Lvl 3 - Żelazny set protection 3, Projectile Protection 3, Fearher falling 2

Lvl 4 - Żelazny set protection 2, Thorns 2, Projectile Protection3, Feather falling 3 

Lvl 5 - Diaxowy set protection 2, Thorns 2, Projectile Protection3, Feather falling 3

Chowający

lvl1 - Skórzana zbroja miecz drewniany

lvl2 - Skórzana prot 1

lvl3 -Skórzana prot2, feather falling 1, fire protecion 1

lvl4 - Złota fire protection2, projectile protection 2, unbreaking

lvl 5 - Kolczy, fire protection1, projectile protection2, feather falling 2 

 4 zmiany w sklepie,

Szukający

- Zostawienie żelaznego miecza,książek i kompasu

- Dodanie do sklepu mleka, potki regeneracji 1 na 20 sekund

Chowający

- usunięcie: książek punch, flame, sharpness, 

- Limit strzał do 64 tak samo śnieżek 

- Zostawiłbym kamienny miecz 
- Dodać potki: speeda 1 na  20 sekund, trutke na 10 sekund ( po to mleko w sklepie dla szukaczy), Odpornośc na ogień 30sekund, slowness 10 sekund, potka regeneracji 3 na 5 sekund( Potki mogłby by zastąpić bronie

i dawały by czas na ucieczkę) 

- Co następny lvl dostajesz speeda 2 na start :

1lvl - brak

2lvl - 5 sekund

3lvl - 10 sekund

4 lvl - 20 sekund

5 lvl - 30 sekund

5 propozycje osiągnięć :

@Tulipan Dał fajny pomysł więc tak samo 


6 ogólna mechanika gry, czas/spo6sób odrodzeń/wyboru etc,

- Po śmierci szukającego na chowających spadają ( nudności i spowolnienie na 5 sekund) 
 

7 propozycje efektów dźwiękowych

- Mogą być takie jakie są 
 

8 i inne tematy, które wyjdą w trakcie

- Topka zależna tylko od wygranych jako chowający ( Taki jest sens gry w chowanego ) a itemy chowających osłabiłem do takiego stopnia, że zabicie wszystkich graczy i wygranie w taki sposób bedzię trudne. 

- System asyst dający jakiś procent monet.

 

// Pozdrawiam Hunterow 

Edited by lokiblond

Share this post


Link to post
Share on other sites

- czy kompas nie jest za mocny/urozmaicenie go

Myślę, że kompas jest obecnie dobry, jednak jak już uważacie że jest zbyt op, to wolałbym aby nie był modyfikowany, tylko po prostu usunięty. Dobrym pomysłem jest wprowadzenie limitu na jednego gracza max 2. 
- jakie przemiany dodać/usunąć

kury i oceloty to chyba nie muszę mówić. Zgodzę się z @Kuber co do bloków węgla i rud różnych surowców.
- jaka zmiana w przedmiotach stałych

Zgadzam się z  @lokiblond 
- zmiany w sklepie

Usunąć wszystkie enchanty na łuki (może zostawić podpalanie dla szukającego), usunąć sharpness dla chowającego
- propozycje osiągnięć

-
- ogólna mechanika gry, czas/sposób odrodzeń/wyboru etc

Tu również zgodzę się z lokiblond 

Dobrze by było gdyby areny trwały krócej (może 6-7 minut), a mapy były nieco mniejsze. System anty-afk również jest dobrym pomysłem.
- propozycje efektów dźwiękowych

Obecnie są dobre i nie trzeba ich zmieniać
- i inne tematy, które wyjdą w trakcie

Myślę że topka mogłaby zaliczać się od wygranych jako chowający, ewentualnie można zrobić tak, że trzy wygrane jako szukający liczą się jak jedna jako chowający.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 godzinę temu, lokiblond napisał:

1. Czy kompas nie jest za mocny/urozmaicenie go

Jak dla mnie kompas w takiej formie jest najlepszy, można by ewentualnie zrobić aby był droższy. 

2.jakie przemiany dodać/usunąć

Dodać :

- różne rudy ( złoto, diament, żelazo, węgiel) 

- cobblestone wall, mossy cobblestone wall

- różne rodzaje sandstone 
Usunąć :

-kury

-oceloty

- wilki 

3 jaka zmiana w przedmiotach stałych,

Szukający

Zostawiłbym poziomy ulepszeń do 5 lvl.

Lvl 1 - Żelazny set protecion 1 miecz kamienny

Lvl 2 - Żelazny set protection 2, Projectile Protection 2, feather falling 1

Lvl 3 - Żelazny set protection 3, Projectile Protection 3, Fearher falling 2

Lvl 4 - Żelazny set protection 2, Thorns 2, Projectile Protection3, Feather falling 3 

Lvl 5 - Diaxowy set protection 2, Thorns 2, Projectile Protection3, Feather falling 3

Chowający

lvl1 - Skórzana zbroja miecz drewniany

lvl2 - Skórzana prot 1

lvl3 -Skórzana prot2, feather falling 1, fire protecion 1

lvl4 - Złota fire protection2, projectile protection 2, unbreaking

lvl 5 - Kolczy, fire protection1, projectile protection2, feather falling 2 

 4 zmiany w sklepie,

Szukający

- Zostawienie żelaznego miecza,książek i kompasu

- Dodanie do sklepu mleka, potki regeneracji 1 na 20 sekund

Chowający

- usunięcie: książek punch, flame, sharpness, 

- Limit strzał do 64 tak samo śnieżek 

- Zostawiłbym kamienny miecz 
- Dodać potki: speeda 1 na  20 sekund, trutke na 10 sekund ( po to mleko w sklepie dla szukaczy), Odpornośc na ogień 30sekund, slowness 10 sekund, potka regeneracji 3 na 5 sekund( Potki mogłby by zastąpić bronie

i dawały by czas na ucieczkę) 

- Co następny lvl dostajesz speeda 2 na start :

1lvl - brak

2lvl - 5 sekund

3lvl - 10 sekund

4 lvl - 20 sekund

5 lvl - 30 sekund

5 propozycje osiągnięć :

@Tulipan Dał fajny pomysł więc tak samo 


6 ogólna mechanika gry, czas/spo6sób odrodzeń/wyboru etc,

- Po śmierci szukającego na chowających spadają ( nudności i spowolnienie na 5 sekund) 
 

7 propozycje efektów dźwiękowych

- Mogą być takie jakie są 
 

8 i inne tematy, które wyjdą w trakcie

- Topka zależna tylko od wygranych jako chowający ( Taki jest sens gry w chowanego ) a itemy chowających osłabiłem do takiego stopnia, że zabicie wszystkich graczy i wygranie w taki sposób bedzię trudne. 

- System asyst dający jakiś procent monet.

 

// Pozdrawiam Hunterow 

Co do tego: Wprowadzenie potek bedzie zbyt upodobnieniem tej mini gry do SkyWars. Gdy gracz który np miał by potkę zatrucia jako chowający a chciałby szukać bez trudu mógł by się zabić. Jeżeli chodzi o usunięcie na chow. Flame, sharpnes oraz Puncha już lepiej by było gdyby zostawić flame oraz sharpnesa a Puncha out. Gdy te 2 rzeczy zostały by zmieniona gra by zbyt przypominała SkyWars jak mówiłam o tym wyżej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

22 minuty temu, ninka napisał:

Co do tego: Wprowadzenie potek bedzie zbyt upodobnieniem tej mini gry do SkyWars. Gdy gracz który np miał by potkę zatrucia jako chowający a chciałby szukać bez trudu mógł by się zabić. Jeżeli chodzi o usunięcie na chow. Flame, sharpnes oraz Puncha już lepiej by było gdyby zostawić flame oraz sharpnesa a Puncha out. Gdy te 2 rzeczy zostały by zmieniona gra by zbyt przypominała SkyWars jak mówiłam o tym wyżej.

Czemu niby jak skywars? Potki nie robiły by prawie wgl krzywdy szukającym tylko by ich spowalniały. 

A sharp, punch, fire dlatego do usunięcia bo one nie służą do zabijania, knocka zostawiam bo może pomóc w ucieczce. 

Dążę do tego aby hns nie polegał na mordowaniu szukaczy, a takimi itemami było by to bardzo trudne. 

Żelazne sety też zrobiłem w taki sposób celowo by nie było poznać czy gracz ma lvl 1 czy lvl4. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 minuty temu, lokiblond napisał:

Czemu niby jak skywars? Potki nie robiły by prawie wgl krzywdy szukającym tylko by ich spowalniały. 

A sharp, punch, fire dlatego do usunięcia bo one nie służą do zabijania, knocka zostawiam bo może pomóc w ucieczce. 

Dążę do tego aby hns nie polegał na mordowaniu szukaczy, a takimi itemami było by to bardzo trudne. 

Potki zupełnie zmieniły by hide and seek'a według mnie na jego niekorzyść. Rozumiem, że gdy nastąpi czas nowej edycji to również i czas na zmiany, ale uważam ze powyższymi propozycjami i tak zmienimy tryb wystarczająco mocno. Nasz główny problem na trybie to zbyt mocne ataki chowających na szukających tak, że nawet nie mogą się ruszyć ze swojego spawna. Myślę, że powinniśmy się skupić na ulepszeniu seeker'a/osłabieniu hider'a, ale w taki sposób, aby też chowający miał jakąś rozrywkę niż zwykłe chowanie się przez kilka minut w jednym miejscu. Więc potki według mnie zupełnie odpadają, w skrócie nie wyobrażam sobie ich na hns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 godziny temu, lokiblond napisał:

Dodać potki: speeda 1 na  20 sekund, trutke na 10 sekund ( po to mleko w sklepie dla szukaczy), Odpornośc na ogień 30sekund, slowness 10 sekund, potka regeneracji 3 na 5 sekund( Potki mogłby by zastąpić bronie

Nie podoba mi się to w najmniejszym stopniu i nie widzę tego na hns. Potki nie pasują do tego trybu, dlatego i mleko u szukającego będzie zbędne.

 

4 godziny temu, lokiblond napisał:

- Limit strzał do 64 tak samo śnieżek 

1.5 stacka strzał i 4 stacki śnieżek, a będę za.

 

4 godziny temu, lokiblond napisał:

- Po śmierci szukającego na chowających spadają ( nudności i spowolnienie na 5 sekund) 

Ciekawa propozycja, która mogła by troch upiłować zapał chowających i popsuć im plany.

 

3 godziny temu, ninka napisał:

- usunięcie: książek punch, flame, sharpness, 

Sharpness zgodze się do usunięcia, do wyboru do usunięcia jest albo flame albo punch, bo nie mogą się one łączyć, zbyt op combo to jest. Ja zostawiłbym flame, aby chowający mieli jakieś szanse z szukającymi.

 

4 godziny temu, lokiblond napisał:

- Topka zależna tylko od wygranych jako chowający ( Taki jest sens gry w chowanego ) a itemy chowających osłabiłem do takiego stopnia, że zabicie wszystkich graczy i wygranie w taki sposób bedzię trudne. 

 

4 godziny temu, Blay95 napisał:

można zrobić tak, że trzy wygrane jako szukający liczą się jak jedna jako chowający.

Może być, ale niech będzie to tak jak napisał Blay, bo nie raz doświadczasz tego, że szukasz od początku x razy pod rząd

 

4 godziny temu, lokiblond napisał:

Jak dla mnie kompas w takiej formie jest najlepszy, można by ewentualnie zrobić aby był droższy. 

Droższy tak, ale zmiana też mu się przyda
Przytoczę przykładową sytuację. Arena 16 osób z czego kompas ma 9. Zostajesz jako ostatni chowający i nagle leci z Ciebie grad fajerwerek, a po 10s koło ciebie zaczyna się kręcić połowa areny i wiesz, że twoje szanse wygranej jako chowający maleją z czasem.

 

4 godziny temu, lokiblond napisał:

Szukający

Zostawiłbym poziomy ulepszeń do 5 lvl.

Lvl 1 - Żelazny set protecion 1 miecz kamienny

Lvl 2 - Żelazny set protection 2, Projectile Protection 2, feather falling 1

Lvl 3 - Żelazny set protection 3, Projectile Protection 3, Fearher falling 2

Lvl 4 - Żelazny set protection 2, Thorns 2, Projectile Protection3, Feather falling 3 

Lvl 5 - Diaxowy set protection 2, Thorns 2, Projectile Protection3, Feather falling 3

Do zmiany, tak nie może być, zbyt mocne niektóre niższe lvl od wyższych + skąd ktoś z chowających będzie wiedział, którą zbroję ma szukający.
Ja bym lekko znerfił te zbroje które aktualnie są i moim zdaniem będzie lepiej. 

4 godziny temu, lokiblond napisał:

Chowający

lvl1 - Skórzana zbroja miecz drewniany

lvl2 - Skórzana prot 1

lvl3 -Skórzana prot2, feather falling 1, fire protecion 1

lvl4 - Złota fire protection2, projectile protection 2, unbreaking

lvl 5 - Kolczy, fire protection1, projectile protection2, feather falling 2 

Te zbroje to troche temat rzeka, częściowo mi się podoba, a częściowo do zmiany, poeksperymentowałbym z tymi aktualnymi zbrojami i propozycją tych zbrój, aby wyszło coś sensownego

 

3 godziny temu, ninka napisał:

- Co następny lvl dostajesz speeda 2 na start :

1lvl - brak

2lvl - 5 sekund

3lvl - 10 sekund

4 lvl - 20 sekund

5 lvl - 30 sekund

To jest ciekawe

A teraz moje zmiany, które bym zrobił

Jak wcześniej napisałem, lvl osiągnięć wbija się za szybko i podwyższyłbym progi, a poniżej moje propozycje
image.png.c95c4ffa8d2842a236cfe51117aae26f.png

Oraz do poziomów dodać inne osiągnięcia, które będą zaproponowane

Co dalej. Dodałbym widoczny progress osiągnięć, przykładowo teraz masz do zabicia na 5lvl 2000 chowających, ale nie wiesz ilu już zabiłeś oraz ilu jeszcze musisz. Opis, na przykład, ustawiłbym w taki sposób

"Zabij 2000 chowających

Aktualnie 1256/2000"

Na ten moment to chyba wszystko

Pozdrawiam :D 

Edit:
Monet było za dużo na 5lvl - zmniejszone o połowe.

image.png.b541454c73497f453fc6490813fdeaed.png
 

Edited by Kuber

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 godzinę temu, Kuber napisał:


image.png.c95c4ffa8d2842a236cfe51117aae26f.png

 

Jednak myślę ze 700k monet to troche za dużo , wbijało by się je dłużej niż wygrane seeker proponowałbym 500k jak już

+ zmieniłbym kompletnie osiągnięcie za zagrane areny bo jest bez sensu  ponieważ i tak aby skończyć np 1 lvl osiągnięć będziemy musieli zagrać tych aren co najmniej 75 proponowałbym zamiast zagranych aren  to co było gdzieś wyżej czyli ilość uzbieranych monet podczas jednej areny 

Edited by XDurafelX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja powiem tak

Kury i oceloty-dowidzenia

fire acpest i punch na luku dla chowajacego-dowidzenia

plotki i kraty-nie dowidzenia(takie same hitboxy jak u zwyklych blokow)

nowe bloki-jak najbardziej

nowe osiagniecie-jak najbardziej

kompas- MAX 1 osoba moze uzyc podczas jednej rozgrywki + za 15000 monet

nowa topka-jak najbardziej

sharpnes dla chowajacego-dowidzenia

strzaly- MAX jeden stack

sniezki- MAX jeden stack

 nowa edycja- TAKKK

asysta killa-tak(dodatkowe monet)

Edited by Rubixowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 godziny temu, Rubixowy napisał:

kompas- MAX 1 osoba moze uzyc podczas jednej rozgrywki + za 15000 monet

Cena większa zgodze sie, ale takie działanie nie ma prawa bytu. Kompas ma być czymś, co pomaga szukającym w poszukiwaniach, a gdyby można by było go użyć maksymalnie 1 raz na arenie to nikt by go nie kupował, bo po co komuś przedmiot, którego może i tak nie użyją, bo ktoś inny ich uprzedzi lub przypadkiem zużyje jak to czasami bywa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 godzin temu, Rubixowy napisał:

kompas- MAX 1 osoba moze uzyc podczas jednej rozgrywki + za 15000 monet

Co do tego to zgadzam się z @Kuber

 

9 godzin temu, Rubixowy napisał:

sharpnes dla chowajacego-dowidzenia

Nie jestem za tym pomysłem. W przypadku sytuacji bez wyjścia chowający musi się jakoś obronić i mieć możliwość ucieczki, żeby przetrwać arenę jako hider. Dlatego jestem za zostawieniem w spokoju sharpnessa oraz flame na łuku, natmiast za usunięciem punch'a. W konću trzeba zachować cel gry - wygranie jako chowający. Nie zmieniajmy aż tak tych enchantów, tylko dlatego, że kille juz mogą się nie zaliczać do topki. Zachowajmy w trybie choć trochę dynamiki, a grając codziennie w tryb, zauważyłam, że na praktycznie wszystkich arenach są stali - dobrzy gracze przy których aż tak latwo można by było nie zabijać. Myślę, że na następnej edycji również by grali.  Chodzi nam przecież o osłabienie tej wielkiej przewagi chowających nad szukającymi co można było zauważyć na aktualnej edycji oraz urozmaicenie rozgrywki.

10 godzin temu, Rubixowy napisał:

strzaly- MAX jeden stack

sniezki- MAX jeden stack

Z limitem strzał się zgadzam, jednak co do śnieżek dałabym limit 96/128.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Z mojej strony propozycja jest następująca:
Rozmyślam nad osłabieniem obu drużyn pod względem dostępnych przedmiotów, wprowadzając klasy oraz ich ulepszanie, przy okazji będą wtedy limity śnieżek/strzał etc, wzrost ich ilości = next lvl. Można wprowadzić różne przedmioty na daną klasę typu np. miecz+łuk, miecz+śnieżki, siekierka+jajka etc. Zbroje na danym poziomie mogą się zmieniać podobnie jak w propozycji lokiblond. Dodanie wymuszania kompasem w zależności od klasy innych efektów, nie tylko fajerwerki. Zróżnicuje to również ilość dostępnych enchantów na daną broń, w trakcie trwania areny, jeden chowający może mieć tylko np. punch na łuku, a inny fire aspect.

Pozostanę przy ograniczeniu poziomowania przy pomocy osiągnięć.

Co do odwiecznej spornej kwestii małych zwierząt, nie ukrywam, że zależy mi na ich wprowadzeniu w następnej edycji jeśli będzie na nie dobre rozwiązanie. Np.: automatyczne usunięcie zbroi po przemianie w zwierzę i w płotki/kraty. Ponowna przemian w blok = założenie zbroi.

 

I teraz pytanie, czy spodoba się wam odejście od obecnej formy ulepszania postaci, wprowadzając klasy?
Czy porzucić takie rozwiązanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie pomysł z klasami jest całkiem dobrą opcją w moim mniemaniu. Jedyną trudnością jest odpowiednie zbalansowanie każdej z nich na każdym poziomie ulepszenia w taki sposób, aby nie stała się zbyt OP.

Co do tych kur i ocelotów to mogłyby wrócić, tylko właśnie pod tym warunkiem, że nie byłoby znowu mordu jak to było do tego czasu. Wydaje mi się, że te zbroje to mogłabyć dobra opcja. Tylko nadal problemem jest to, że jeśli będą miały zbyt mocne bronie to znowu będzie mord, bo taki przeciętny gracz HnS nie da rady w nie trafić

Edited by Kuber

Share this post


Link to post
Share on other sites

19 minut temu, Kuber napisał:

Ogólnie pomysł z klasami jest całkiem dobrą opcją w moim mniemaniu. Jedyną trudnością jest odpowiednie zbalansowanie każdej z nich na każdym poziomie ulepszenia w taki sposób, aby nie stała się zbyt OP.

Co do tych kur i ocelotów to mogłyby wrócić, tylko właśnie pod tym warunkiem, że nie byłoby znowu mordu jak to było do tego czasu. Wydaje mi się, że te zbroje to mogłabyć dobra opcja. Tylko nadal problemem jest to, że jeśli będą miały sbyt mocne bronie to nadal będzie mord, bo taki przeciętny gracz HnS nie da rady w nie trafić

---> dlatego sharpness, czy tam inne enchanty dostępne dopiero od 4/5 poziomu.

Temat ten jest po to aby stworzyć jak najlepszy balans, poprzez spostrzeżenia graczy. Zależy mi na dodaniu nowych możliwości niż usunięciu z połowy dostępnych. Jak ktoś np. będzie miał sharpness to dodatkowo może mieć łuk bez żadnych enchantów lub tylko śnieżki. To może być na ten problem dobrym rozwiązaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasy- Nawet dobry pomysł, gracze nie mogliby mieć wszystkiego, dzięki czemu obecny mord na szukających by się zmniejszył. Ja jestem za

Dnia 31.05.2020 o 12:50 PM, Sylvvia napisał:

Co do odwiecznej spornej kwestii małych zwierząt, nie ukrywam, że zależy mi na ich wprowadzeniu w następnej edycji jeśli będzie na nie dobre rozwiązanie. Np.: automatyczne usunięcie zbroi po przemianie w zwierzę i w płotki/kraty. Ponowna przemian w blok = założenie zbroi

To też jest bardzo dobry pomysł. Gracze nie walczyliby zwierzętami ze względu na brak zbroi, a bloki mają większy hitbox i znacznie łatwiej z nimi walczyć. Tu również jestem za.

 

Dnia 31.05.2020 o 5:31 PM, XDurafelX napisał:

Osobiście zamiast usuwać kury/oceloty zmieniłbym po prostu ich ilość na mapie do max 1

Jeżeli wejdzie w życie pomysł Sylvvi, nie będzie trzeba zmniejszać ich ilości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Enderperła dla Szukających

Uważam, że Enderperla dla szukających jest dobrym rozwiązaniem, gdyż:

- Czasami chowający po prstu strzelaja z łuku i nie da się do nich dojść

- Zdarzają się osoby, które umieją latać, wtedy można by się do nich dostać

- Ogolnie byłoby to utrudnienie i skieruje gre na centralnie chowanie się, a nie na Pvp, do czego ja bym dążył na tym trybie

2. Specjalne "Jajo" Dla chowających dające 5 sekund niewidzialności ~~jedno na runde/rozgrywke

Przedmiot, który daje niewidzialność chowającemu na 5 sekund, takie przeciwieństwo kompasu ~~ do kupienia na określonym poziomie osiągnięć do

wykorzystania raz na runde

3. Niech sie szukajacy przestana palic jak umra

To troszke denerwuje.

4. Rotacja blokow na mapie

Niech każda mapa ma grupe bloków, które przy każdym starcie areny/mapy się losuje na jakiś tam pozycjach, dzięki temu za każdym razem byłyby inne pozycje, co utrudniło by gre. Oczywiście z drugiej strony zmniejsza to przewage graczy "doświadczonych", ale ja uważam, że jest to potrzebne, może nie co arene, ale co np. 7 dni ? Ktoś wyżej chyba o tym wspominał

5. Jesli cie serwer wyrzuca, to nie tracisz monet jako szukajacy jak za wyjscie

Czasami wyrzuca mnie serwer, czasami AntyCheat [oczywiście omylnie :)], no i tracę przez to 150 monet, co jest ilością, którą bym przytuliuł, a jako, że trace je nie ze swojej winy, czuje się trochę oszukany. Oczywiście, jeśli gracz rozłączy się sam, a nie serwer to wymusi, to traci monety

6. Wybor Roli

Kiedyś już o tym pisałem, możliwość wyboru roli np. co 3 gry. Niektórym zależy, aby na początku być szukającym, by móc zdobyć osiągnięcia typu. Znajdz 8 graczy itp. Taki wybór roli co 3 gry byłby sprawiedliwy i dawał na zdobycie tego osiągnięcia szanse realne, no może je po prostu zwiększał :).

7. Ogolne Ukierunkowanie Gry na "Hide & Seek" a nie na PvP

tak ^^^

8. Mozliwość zamiany w Dywany i doniczki

Dodanie tych bloków byłoby super :).

 

Co do propozycjii wyżej

Klasy - Jak najbardziej, dana klasa ma np. łuk a inna ma miecz, to byłoby sprawiedliwsze

Mniej kur - Ja jestem za ich całkowitym usunięciem

1 kompas na druzyne - Co do kompasu, to ja bym go zostawil jak jest, + pisalem o magicznym jaju wyzej

limit strzal - Przyda się 

3 sekundy "nietykalnosci" po odrodzeniu sie szukajacego  - Jak najbardziej 

 

 

Buziaczki i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 godzinę temu, tzmcion napisał:

1. Enderperła dla Szukających

Niby tak, ale też dawałoby to zbyt dużą przewagę, jak na moje 

 

1 godzinę temu, tzmcion napisał:

2. Specjalne "Jajo" Dla chowających dające 5 sekund niewidzialności ~~jedno na runde/rozgrywke

W sumie ciekawe, ja bym urozmaicił jeszcze to o dodatkową mechanikę, a mianowicie gdy jesteś niewidzialny, a uderzysz szukającego automatycznie niewidzialność jest przerywana, bo jeśli w taki sposób dałoby się klepać to byłoby troszkę OP

 

1 godzinę temu, tzmcion napisał:

4. Rotacja blokow na mapie

 

1 godzinę temu, tzmcion napisał:

5. Jesli cie serwer wyrzuca, to nie tracisz monet jako szukajacy jak za wyjscie

 

1 godzinę temu, tzmcion napisał:

6. Wybor Roli

Wszystkie 3 propozycje były opisane wyżej tylko w nieco inny sposób

 

1 godzinę temu, tzmcion napisał:

8. Mozliwość zamiany w Dywany i doniczki

Emmmm, nieee, zbyt małe, byłoby to gorsze od kur czy ocelotów. Niby doniczka ma hitboxy zwykłego bloku, ale dałoby się nią chować w takich miejscach, że bez hitboxów nie ma opcji tego zauważyć + jajo niewidzialności które zaproponowałeś.

 

1 godzinę temu, tzmcion napisał:

3 sekundy "nietykalnosci" po odrodzeniu sie szukajacego  - Jak najbardziej 

W sumie dobry pomysł, szukający mieliby większą szansę wybronić się przed natrętnymi chowającymi.


Od siebie dodałbym coś jeszcze dla chowających.
Moc która byłaby przypisana do itemu który kosztowałby, dajmy na to 5k. Po naciśnięciu w item PPM chowający na czas 5s dostawałby speed boosta 1, cooldown itemu wyniósłby 20s. Item otrzymywałoby się wraz z otrzymaniem broni, lub chwilę przed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem brak płacenia za przemiany tak jak to było kiedyś,powinno to zostać przywrócone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 58 Guests (See full list)

    Właściciel HeadAdmin Administrator GlobalModerator Moderator forum Moderator Helper VIP Elita Bot Użytkownik
×
×
  • Create New...