Jump to content

Ważne – Hide and Seek


Sylvvia
 Share

Recommended Posts

15 godzin temu, Cebularz05 napisał:

Moim zdaniem brak płacenia za przemiany tak jak to było kiedyś,powinno to zostać przywrócone.

Zakładając, że zostaną osiągnięcia dotyczące ilości zakupionych przemian to twój pomysł jest bezsensu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już teraz potwierdzam w 100%, że enderperły nie będą wprowadzone.
Mapy nie są do tego przystosowane,  główną zabawą będzie wychodzenie poza obręb rozgrywki lub bugowanie się w blokach.
Dodatkowe minusy: brak możliwości powrotu na arenę, otrzymywanie obrażeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Klasy są na pewno ciekawym pomysłem. Jestem także za propozycją @lokiblond lecz nie zgodzę się z usunięciem kur i ocelotów.

Co do tych jaj też jestem za wprowadzeniem. Tak samo z powrotem kur i ocelotów, również jestem za jednak trzeba by było osłabić ich przedmioty, tak jak było wyżej wspominane, chowający będzie mógł mieć sharpa dopiero od 4-5 poziomu i tak samo bym zrobił z efektami na łuk. Na przykład przemiana w kurę i ocelota też by była dostępna od jakiegoś poziomu osiągnięć, przepuśćmy 3-4, a sety dla szukających by zostały takie jakie teraz.

Edited by Ender600

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ender600 Kury i oceloty są zbyt op - zbyt małe hitboxy o ile się nie mylę. Patrząc aktualnie na stan gry, to na szukających rzucają się z 2 bądź 3 płotki lub wilki, więc naprawdę nie ma już takiej tragedii co była wcześniej. Mimo osłabienia chowających to wciąż mogą oni walczyć w grupie co daje im większą przewagę tym bardziej gdy mają małe hitboxy. Nie widuję Ciebie praktycznie na hns, więc myślę, że nie wiesz co dało usunięcie tych małych zwierząt. Wspomne jeszcze tylko, że za czasów ocelotów to na choćby jednego szukającego rzucało się 6 lub 7 chowających.

Edited by xSweetka

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 godzin temu, xSweetka napisał:

@Ender600 Kury i oceloty są zbyt op - zbyt małe hitboxy o ile się nie mylę. Patrząc aktualnie na stan gry, to na szukających rzucają się z 2 bądź 3 płotki lub wilki, więc naprawdę nie ma już takiej tragedii co była wcześniej. Mimo osłabienia chowających to wciąż mogą oni walczyć w grupie co daje im większą przewagę tym bardziej gdy mają małe hitboxy. Nie widuję Ciebie praktycznie na hns, więc myślę, że nie wiesz co dało usunięcie tych małych zwierząt. Wspomne jeszcze tylko, że za czasów ocelotów to na choćby jednego szukającego rzucało się 6 lub 7 chowających.

Grałem parę aren i myślę, że wystarczyło by jeszcze  ograniczyć ilość strzał oraz śnieżek, strzały do max 30, a śnieżki 16, owszem chowający mogą walczyć w grupie, ale szukający też są jedną drużyną, więc nie widzę różnicy, wiem jak kiedyś (w sumie to niedawno) wyglądało hns i te zmiany z pewnością wystarczą. Grupa szukających na pewno dała by radę grupie chowających patrząc na ich ulepszone sety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 godzin temu, Ender600 napisał:

Grałem parę aren i myślę, że wystarczyło by jeszcze  ograniczyć ilość strzał oraz śnieżek, strzały do max 30, a śnieżki 16.

Nie jestem za. Celem hns'a jest przeważnie wygrana jako chowający, a za pomocą śnieżek i strzał jest w stanie uciec i schować się jeszcze raz. Skupmy się na tym aby urozmaicić tryb, a nie go ,,oczyszczać". Limit o ile dobrze zrozumiałam wystąpi w następnej edycji i będzie on wystarczający. Nie patrzmy na to tylko z perspektywy szukającego, którego irytuje uciekanie przeciwinika, a również z perspektywy chowającego.

 

7 godzin temu, Ender600 napisał:

owszem chowający mogą walczyć w grupie, ale szukający też są jedną drużyną, więc nie widzę różnicy, wiem jak kiedyś (w sumie to niedawno) wyglądało hns i te zmiany z pewnością wystarczą. Grupa szukających na pewno dała by radę grupie chowających patrząc na ich ulepszone sety.

Jeszcze nie dawno to szukający uciekali, kampili się w budynkach przed dobrze nam znanymi kurami i ocelotami. Od kiedy wprowadzono daną zmianę nie zauważyłam (bynajmniej ja) żadnej podobnej sytuacji. Tutaj zdania są podzielone czy szukający chodzą ze sobą w grupie czy nie. Czy problem zniknął jeśli chodzi o przewagę chowających? Nie, ale na pewno się osłabił. Mimo wszystko, ulepszone sety szukających na pewno były dobrym pomysłem, ale nie zawsze pomagają, a to już jest rzecz ,,naturalna". Np. 5płotków vs 2szukających na 1lvl, myslę, że wynik wiadomy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 godzin temu, xSweetka napisał:

Nie jestem za. Celem hns'a jest przeważnie wygrana jako chowający, a za pomocą śnieżek i strzał jest w stanie uciec i schować się jeszcze raz. Skupmy się na tym aby urozmaicić tryb, a nie go ,,oczyszczać". Limit o ile dobrze zrozumiałam wystąpi w następnej edycji i będzie on wystarczający. Nie patrzmy na to tylko z perspektywy szukającego, którego irytuje uciekanie przeciwinika, a również z perspektywy chowającego.

 

Jeszcze nie dawno to szukający uciekali, kampili się w budynkach przed dobrze nam znanymi kurami i ocelotami. Od kiedy wprowadzono daną zmianę nie zauważyłam (bynajmniej ja) żadnej podobnej sytuacji. Tutaj zdania są podzielone czy szukający chodzą ze sobą w grupie czy nie. Czy problem zniknął jeśli chodzi o przewagę chowających? Nie, ale na pewno się osłabił. Mimo wszystko, ulepszone sety szukających na pewno były dobrym pomysłem, ale nie zawsze pomagają, a to już jest rzecz ,,naturalna". Np. 5płotków vs 2szukających na 1lvl, myslę, że wynik wiadomy.

W takim razie śnieżek by nie było, a strzał zamiast 30 niech będzie np. 10, myślę, że to by wiele zmieniło ;)

Aktualne sety, które obecnie mają szukający dają o wiele większą przewagę niż przed zmianą, ktoś kto nawet nie ma żadnych itemów, bo dopiero zaczął, ale w miarę ogarnia klepe jest w stanie na spokojnie poradzić z chowającym, przypominam, że efekty chowającego na miecz jak i łuk będą dostępne dopiero w 4-5 poziomie osiągnięć i chowający musi jeszcze przecież nazbierać na ten łuk i strzały :D

Edited by Ender600

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 godziny temu, Ender600 napisał:

W takim razie śnieżek by nie było, a strzał zamiast 30 niech będzie np. 10, myślę, że to by wiele zmieniło ;)

Aktualne sety, które obecnie mają szukający dają o wiele większą przewagę niż przed zmianą, ktoś kto nawet nie ma żadnych itemów, bo dopiero zaczął, ale w miarę ogarnia klepe jest w stanie na spokojnie poradzić z chowającym, przypominam, że efekty chowającego na miecz jak i łuk będą dostępne dopiero w 4-5 poziomie osiągnięć i chowający musi jeszcze przecież nazbierać na ten łuk i strzały :D

Dlaczego by nie miało być śnieżek? O ile dobrze wyniosłam z poprzednich odpowiedzi to enchanty będą od 4/5lvl osiągnięć, więc łuk oraz miecz nie będą wielkim problemem. Twoja propozycja co do usunięcia śnieżek i zmniejszenia ilości strzał ani trochę mnie nie przekonuje. Tryb nie zawierałby już żadnej dynamiki. Patrząc teraz na HNS to zmieniło się według mnie na lepsze. I zmiany które zostały omówione wyżej są według mnie dobrze ,,dopasowane" do trybu i nie trzeba ich zmieniać. Podsumowując według mnie - 10 strzał za mało. NIe zmieniajmy tego trybu nie do poznania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

51 minut temu, xSweetka napisał:

Dlaczego by nie miało być śnieżek? O ile dobrze wyniosłam z poprzednich odpowiedzi to enchanty będą od 4/5lvl osiągnięć, więc łuk oraz miecz nie będą wielkim problemem. Twoja propozycja co do usunięcia śnieżek i zmniejszenia ilości strzał ani trochę mnie nie przekonuje. Tryb nie zawierałby już żadnej dynamiki. Patrząc teraz na HNS to zmieniło się według mnie na lepsze. I zmiany które zostały omówione wyżej są według mnie dobrze ,,dopasowane" do trybu i nie trzeba ich zmieniać. Podsumowując według mnie - 10 strzał za mało. NIe zmieniajmy tego trybu nie do poznania.

Ok, to zacznę tłumaczyć, piszesz, że szukający nie ma szans z chowającym, więc postanowiłem, że ilość śnieżek i strzał ograniczę, a teraz piszesz, że ta gra nie będzie miała dynamiki, czy hns to jest tryb dynamiczny? od kiedy? Skoro chowający ma się chować, a nie ganiać szukających to te 10-20 strzał mu wystarczy, a śnieżki zawsze można dodać i nie rozumiem czemu ciebie to nie przekonuję skoro nawet nie zostało to wprowadzone na serwer, grasz dłużej ode mnie po zmianach (tak twierdzisz), więc zwróć uwagę jaka jest różnica w setach szukających, bo ja zagrałem jakoś 4-5 aren i dla mnie ta gra zupełnie inaczej wygląda.

Edited by Ender600

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 godziny temu, Ender600 napisał:

Ok, to zacznę tłumaczyć, piszesz, że szukający nie ma szans z chowającym, więc postanowiłem, że ilość śnieżek i strzał ograniczę, a teraz piszesz, że ta gra nie będzie miała dynamiki, czy hns to jest tryb dynamiczny? od kiedy? Skoro chowający ma się chować, a nie ganiać szukających to te 10-20 strzał mu wystarczy, a śnieżki zawsze można dodać i nie rozumiem czemu ciebie to nie przekonuję skoro nawet nie zostało to wprowadzone na serwer, grasz dłużej ode mnie po zmianach (tak twierdzisz), więc zwróć uwagę jaka jest różnica w setach szukających, bo ja zagrałem jakoś 4-5 aren i dla mnie ta gra zupełnie inaczej wygląda.

Mówiłam to oczywiście w swojej opinii. Nie wyobrażam sobie nagle trybu bez śnieżek albo tak małym ograniczeniem strzał. Ale to oczywiście zostaje do przedyskutowania przez jeszcze inne osoby. Również widzę jak gra się zmieniła po zmianach i jeśli chodzi ci o sety szukających to jestem zadowolona, bo o wiele ciężej się ich zabija, albo czasem w ogóle, więc to wyszło na plus. Jednak nie dyskutujmy narazie na temat mojego punktu widzenia publicznie na forum, nie potrzebnie spamiąc, a dać się wypowiedzieć innym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To teraz i ja się wypowiem co do tego. Kury i oceloty mogą wrócić na tryb pod warunkiem, że zostanie to odpowiednio dostosowane. Limit śnieżek i strzał popieram, ale żeby nie był tak abstrakcyjny jak powiedział @Ender600. Moim zdaniem jeśli byłyby klasy, to powinno zostać to dostosowane tak, aby na każdy poziom z danej klasy był wprowadzony odpowiedni limit (nie jest nim 10 strzał). Maksymalnie w moim przekonaniu powinno być 1 stack strzał oraz 3 stacki śnieżek. Każdy musi mieć prawo do wybronienia się przed szukającym, ale by nie prowadziło to do powtórki z tej edycji. 

Co do powrotu kur i ocelotów. Tutaj jestem nadal za zmianami, które zostały wcześniej zaproponowane, a mianowicie po przemianie w kurę, ocelota, płotek, kratę bądź wilka chowającemu powinna znikać zbroja, bo nie wyobrażam sobie powrotu biegającego drobiu ze zbroją kolczastą project prot 2... Niech gra sobie małym propem, ale niech za to poniesie koszt żywotności. Będzie chciał bić, niech bije, ale musi zważać na to, że dostanie wtedy 2 hity i go nie ma. Trochę to powinno ostudzić zapał do masowego mordu, a również zachować umiarkowane limity przedmiotów na chowającym.

Poeksperymentowałbym również z mieczami. Wydaje mi się, że shaprness na mieczu daje zbyt wiele. Zrobiłbym tak, że można go oddzielnie dokupić do klasy na dopiero po osiągnięciu 4 lvl, za naprawdę dużą ilość monet (wydaje mi się, że 100k byłoby dość sensowne). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 godzin temu, Kuber napisał:

To teraz i ja się wypowiem co do tego. Kury i oceloty mogą wrócić na tryb pod warunkiem, że zostanie to odpowiednio dostosowane. Limit śnieżek i strzał popieram, ale żeby nie był tak abstrakcyjny jak powiedział @Ender600. Moim zdaniem jeśli byłyby klasy, to powinno zostać to dostosowane tak, aby na każdy poziom z danej klasy był wprowadzony odpowiedni limit (nie jest nim 10 strzał). Maksymalnie w moim przekonaniu powinno być 1 stack strzał oraz 3 stacki śnieżek. Każdy musi mieć prawo do wybronienia się przed szukającym, ale by nie prowadziło to do powtórki z tej edycji. 

Co do powrotu kur i ocelotów. Tutaj jestem nadal za zmianami, które zostały wcześniej zaproponowane, a mianowicie po przemianie w kurę, ocelota, płotek, kratę bądź wilka chowającemu powinna znikać zbroja, bo nie wyobrażam sobie powrotu biegającego drobiu ze zbroją kolczastą project prot 2... Niech gra sobie małym propem, ale niech za to poniesie koszt żywotności. Będzie chciał bić, niech bije, ale musi zważać na to, że dostanie wtedy 2 hity i go nie ma. Trochę to powinno ostudzić zapał do masowego mordu, a również zachować umiarkowane limity przedmiotów na chowającym.

Poeksperymentowałbym również z mieczami. Wydaje mi się, że shaprness na mieczu daje zbyt wiele. Zrobiłbym tak, że można go oddzielnie dokupić do klasy na dopiero po osiągnięciu 4 lvl, za naprawdę dużą ilość monet (wydaje mi się, że 100k byłoby dość sensowne). 

Co do tych strzał dałem tylko przykład, szczerze mówiąc dla mnie to jest obojętne ile ich będzie, ale żeby nie było tyle staków ile było wcześniej (czyli cały ekwipunek) chodziło mi głównie o to aby efekty na łuk i miecz nie były od razu do kupienia tylko były dostępne od 4-5 poziomu osiągnięć, a co do ceny miecza 100k to moim zdaniem lekka przesada, dałbym max 70-80k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 11 months later...
Posted (edited)

Generalnie nie wiem czy pisanie tu ma jeszcze jakikolwiek sens, ale mimo wszystko również się wypowiem. Ogólnie po zmianach zbroi zauważyłem coś o czym pewnie nie każdy wie.

Edit:

1. Czy kompas nie jest za mocny/urozmaicenie go:

Moim zdaniem kompas powinien działać na takiej zasadzie jak obecnie, ale z pewnymi wyjątkami:

- zwiększenie ceny do np. 20-30k 

- może zostać wykorzystany w trakcie areny maksymalnie 3 razy (ewentualnie 4)

- zakup będzie możliwy od 3/4 poziomu osiągnięć

 

2. Jakie przemiany dodać/usunąć:

- Proponuję dodać rożne rudy bloków/rodzaje kamienia ( złoto, diament, żelazo, węgiel, cobblestone wall, mossy cobblestone wall) tak jak wspomniał lokiblond

* Dodać z powrotem kury i oceloty również pod jednym warunkiem:

- Cena kury i ocelota będzie wynosiła 3-4k (nawet jeżeli wszystkie przemiany okazałyby się darmowe)

- Możliwość ich kupna będzie możliwa od 4-5 poziomu osiągnięć

 

3. Jaka zmiana w przedmiotach stałych:

I tu sprawa wygląda tak, że po ulepszeniu zbroi kolczy set okazał się lepszy niż diamentowy na 5 poziomie osiągnięć (ochrona II + ciernie II, dzięki temu strzała nie bierze zupełnie nic lub 0,5hp) oraz wydaję mi się, że żelazny na 3lvl jest lepszy niż diamentowy na 4lvl ( różnica jest taka, że ochrona II + ochrona przed pociskami IV w żelaznym secie jest zdecydowanie lepsza niż sama ochrona I na diaxowym). Co proponuję:

Szukający:

 przed 1 poziomem osiągnięć: dodanie ochrony przed pociskami I na całym secie, choć nie jest to konieczne

1 poziom osiągnięć: zmniejszenie ochrony II na ochronę I

2 poziom osiągnięć: dodać powolnie opadanie I na butach

3 poziom osiągnięć: zmniejszyć ochronę II na ochronę I, dodać powolne opadanie II na butach

4 poziom osiągnieć: dodać powolne opadanie II na butach oraz dodać odporność na ogień II na hełmie i spodniach 

5 poziom osiągnieć: zwiększenie ochrony I na ochronę II na napierśniku oraz dodanie odporności na ogień II na spodniach i butach

 

Chowający: 

przed 1 poziomem osiągnięć: bez zmian

1 poziom osiągnięć: bez zmian

2 poziom osiągnieć: dodać ochronę przed pociskami I na całej zbroi

3 poziom osiągnięć: skórzany set ochrona II, ochrona przed pociskami II

4 poziom osiągnięć: złoty set odporność na ogień I, ochrona przed pociskami II, niezniszczalność I

5 poziom osiągnięć: kolczy set odporność na ogień I, ochrona przed pociskami II, powolne opadanie II na butach

 

4. Zmiany w sklepie:

Szukający: 

- dodanie zegarka, cena: 2-3k

Chowający: 

- usunięcie sharpa lub możliwość kupienia go od 4/5 poziomu osiągnięć

- ograniczenie ilości strzał do 96 (1,5 staka)

- ograniczenie ilości śnieżek do 128 (2 staki)

- zastanawiałem się nad usunięciem puncha oraz flame'a, ale wydaję mi się, że nie jest to potrzebne, uważam, że po ulepszeniu seta dla szukającego chowający będzie miał o wiele trudniej by go zabić, ewentualnie można by było zrobić tak jak z kurą/ocelotem, czyli możliwość kupna od 4/5 poziomu osiągnięć

- dodanie specjalnego "Jaja" Dla chowających dające 5 sekund niewidzialności ~~jedno na runde/rozgrywke, mi się pomysł bardzo podoba, tylko tak jak było omówione, jeżeli uderzysz szukającego jesteś automatycznie widzialny, nie wiem czy nie lepszą opcją byłaby po prostu mikstura niewidzialności na 5 sekund, nie wiem czy jest taka możliwość, ale zrobiłbym tak aby nie było słychać dźwięku wypicia jej

- Co następny lvl dostajesz speeda 2 na start : 

1lvl - brak

2lvl - 5 sekund

3lvl - 10 sekund

4 lvl - 20 sekund

5 lvl - 30 sekund

*Również ciekawy pomysł

- reszta bez zmian

 

5. Propozycje osiągnięć:

Podoba mi się pomysł Tulipana co do nowych osiągnięć oraz Kubera ze zwiększeniem liczby uzbieranych monet/ilości rozegranych gier jako hider/sieeker itd. za osiągnięcia, więc jestem za tymi dwiema opcjami, tylko nie wiem za bardzo jak to połączyć, bo ilość osiągnieć jest full, może zastąpić niektóre za nowe, na pewno byłoby ciekawiej.

 

6. Ogólna mechanika gry, czas/sposób odrodzeń/wyboru:

- dodanie sytemu asyst jak było wyżej mówione, gdy gracz przyczyni się do zabicia chowającego lub szukającego (czyli przed zabiciem uderzył go jako ostatni) otrzymuję np. 15 monet

- podoba mi się pomysł lokiblonda, czyli po śmierci szukającego na chowających spadają nudności i spowolnienie na 5 sekund, tym bardziej jakby były kury i oceloty to na pewno to by zdecydowanie pomogło w ich zabiciu (a chciałbym żeby były)

- system antyafk dla szukającego, bardzo fajna opcja, tak jak było mówione, po np. 15 sekundach stania w miejscu wyświetliłby się komunikat, że po 30 sekundach wyrzuci szukającego z areny

- system rotacji map, tak jak wspomniał Kuber, na pewno dobrą opcją byłoby granie na 5 mapach, a po dwóch-trzech tygodniach zmiana na następne 5 map

- skrócenie gry do 7-8 minut

- wydłużenie czasu dostania przedmiotów stałych dla chowających, jak dobrze pamiętam była to minuta 8:07 to niech będzie np. 7:00

- podoba mi się pomysł kamkamka, a mianowicie jednorazowa możliwość przedłużenia czasu gry przez szukających, mogłaby to kupić tylko jedna osoba, byłoby to 30 sekund i moim zdaniem 200 to za mało proponuję 2-3k, bo jest to jednak dodatkowa opcja dla szukającego i mimo, że mogłaby go użyć jedna osoba to cena powinna być zdecydowanie wyższa. Moim zdaniem powinien to być zegarek i efekt robiłoby się za pomocą prawego przycisku myszy tak jak z kompasem.

- dodać system jak na trybie The Bridge, a mianowicie, gdy wyrzuci cię z rozgrywki podczas szukania nie tracisz monet, czyli gdy wywali cię ACC lub wysoki ping tak jak wspomniał Kuber

 dodanie widocznego progresu osiągnięć, przykładowo teraz masz do zabicia na 5lvl 2000 chowających, ale nie wiesz ilu już zabiłeś oraz ilu jeszcze musisz. Opis, na przykład, ustawiłbym w taki sposób: "Zabij 2000 chowających, Aktualnie 1256/2000" - ciekawa opcja

- 3 sekundy nietykalności po odrodzeniu się szukającego - Na pewno by się przydało

 

7. Propozycje efektów dźwiękowych:

- Jest mi to całkowicie obojętne

 

8. Inne tematy, które wyjdą w trakcie:

-  Na początku były dla mnie ciekawym pomysłem, ale po dłuższych przemyśleniach zmieniam zdanie. Uważam, że zdecydowanie nie powinno być klas, bo zupełnie nie pasują do tego trybu, moim zdaniem przyjęło by się to podobnie jak na obecnej edycji SkyWars, czyli zerowa grywalność.

- Szczerze, gdyby topka zależała od wygranych na chowającym to gra by polegała na tym żeby chować się przez cały okres rozgrywki, niby na tym polega ten tryb, ale myślę, że dla wielu gra szybko by się znudziła i sądzę, że warto zostawić tak jak jest, a gdyby była zależna od sumy wygranej szukający + chowający to topke wbijało by się o wiele szybciej niż obecnie co raczej też nie wychodzi na plus.

- Na pewno naprawienie bugowania się w płotkach/kratach, bo jest to irytujące podczas ucieczki.

- Czasem nie da się strzelić strzałą, nie wiem czym to jest spowodowane, chyba tym kiedy szybko w coś strzelamy, ale dobrze byłoby to naprawić, bo również przeszkadza.

 

Tyle ode mnie.

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 godziny temu, Rivaser napisał:

Generalnie nie wiem czy pisanie tu ma jeszcze jakikolwiek sens, ale mimo wszystko również się wypowiem. Ogólnie po zmianach zbroi zauważyłem coś o czym pewnie nie każdy wie.

1. Czy kompas nie jest za mocny/urozmaicenie go:

Moim zdaniem kompas powinien działać na takiej zasadzie jak obecnie, ale z pewnymi wyjątkami:

- zwiększenie ceny do np. 20-30k 

- może zostać wykorzystany w trakcie areny maksymalnie 3 razy (ewentualnie 4)

 

2. Jakie przemiany dodać/usunąć:

- Proponuję dodać rożne rudy bloków/rodzaje kamienia ( złoto, diament, żelazo, węgiel, cobblestone wall, mossy cobblestone wall) tak jak wspomniał lokiblond

* Dodać z powrotem kury i oceloty ale pod jednym warunkiem:

- Wszystkie przemiany będą darmowe oprócz kur i ocelota, ich cena by wynosiła 3-4k (nawet jeżeli przemiany będą dalej płatne to myślę, że cena jest dobra)

- Możliwość ich kupna będzie możliwa od 4-5 poziomu osiągnięć

 

3. Jaka zmiana w przedmiotach stałych:

I tu sprawa wygląda tak, że po ulepszeniu zbroi kolczy set okazał się lepszy niż diamentowy na 5 poziomie osiągnięć (ochrona II + ciernie II, dzięki temu strzała nie bierze zupełnie nic lub 0,5hp) oraz wydaję mi się, że żelazny na 3lvl jest lepszy niż diamentowy na 4lvl ( różnica jest taka, że ochrona II + ochrona przed pociskami IV w żelaznym secie jest zdecydowanie lepsza niż sama ochrona I na diaxowym). Co proponuję:

Szukający:

 przed 1 poziomem osiągnięć: dodanie ochronę przed pociskami I na całym secie

1 poziom osiągnięć: zmniejszenie ochrony II na ochronę I

2 poziom osiągnięć: dodać powolnie opadanie I na butach

3 poziom osiągnięć: zmniejszyć ochronę II na ochronę I, dodać powolne opadanie II na butach

4 poziom osiągnieć: dodać powolne opadanie II na butach oraz dodać odporność na ogień II na hełmie i spodniach 

5 poziom osiągnieć: zwiększenie ochrony I na ochronę II na napierśniku oraz dodanie odporności na ogień II na spodniach i butach

 

Chowający: 

1 poziom osiągnięć: bez zmian

2 poziom osiągnieć: dodać ochronę przed pociskami I na całej zbroi

3 poziom osiągnięć: skórzany set ochrona II, ochrona przed pociskami II

4 poziom osiągnięć: złoty set odporność na ogień I, ochrona przed pociskami II, niezniszczalność I

5 poziom osiągnięć: kolczy set odporność na ogień I, ochrona przed pociskami II, powolne opadanie II na butach

 

4. Zmiany w sklepie:

Szukający: bez zmian

Chowający: 

- usunięcie sharpa lub możliwość kupienia go od 4/5 poziomu osiągnięć

- ograniczenie ilości strzał do 96 (1,5 staka)

- ograniczenie ilości śnieżek do 128 (2 staki)

- zastanawiałem się nad usunięciem puncha oraz flame'a, ale wydaję mi się, że nie jest to potrzebne, uważam, że po ulepszeniu seta dla szukającego chowający będzie miał o wiele trudniej by go zabić

- reszta bez zmian

 

5. Propozycje osiągnięć:

Podoba mi się pomysł Tulipana co do nowych osiągnięć oraz Kubera ze zwiększeniem cen za osiągnięcia, więc jestem za tymi dwiema opcjami

 

6. Ogólna mechanika gry, czas/sposób odrodzeń/wyboru:

- dodanie sytemu asyst jak było wyżej mówione, gdy gracz przyczyni się do zabicia chowającego lub szukającego (czyli przed zabiciem uderzył go jako ostatni) otrzymuję np. 15 monet

- podoba mi się pomysł lokiblonda, czyli po śmierci szukającego na chowających spadają nudności i spowolnienie na 5 sekund, tym bardziej jakby były kury i oceloty to na pewno to by zdecydowanie pomogło w ich zabiciu (a chciałbym żeby były)

- system antyafk dla szukającego, bardzo fajna opcja, tak jak było mówione, po np. 15 sekundach stania w miejscu wyświetliłby się komunikat, że po 30 sekundach wyrzuci szukającego z areny

- system rotacji map, tak jak wspomniał Kuber, na pewno dobrą opcją byłoby granie na 5 mapach, a po dwóch-trzech tygodniach zmiana na następne 5 map

- skrócenie gry do 6-7 minut

- wydłużenie czasu dostania przedmiotów stałych dla chowających, jak dobrze pamiętam była to minuta 8:07 to niech będzie np. 7:00

 

7. Propozycje efektów dźwiękowych:

- Jest mi to całkowicie obojętne

 

8. Inne tematy, które wyjdą w trakcie:

- Uważam, że zdecydowanie nie powinno być klas, bo zupełnie nie pasują do tego trybu, moim zdaniem przyjęło by się to podobnie jak na obecnej edycji SkyWars, czyli zerowa grywalność.

- Szczerze, gdyby topka zależała od wygranych na chowającym to gra by polegała na tym żeby chować się przez cały okres rozgrywki, niby na tym polega ten tryb, ale myślę, że dla wielu gra szybko by się znudziła i sądzę, że warto zostawić tak jak jest, a gdyby była zależna od sumy wygranej szukający + chowający to topke wbijało by się o wiele szybciej niż obecnie co raczej też nie wychodzi na plus.

Tyle ode mnie.

 

 

 

 

 

Jestem za 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 4 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...