Jump to content

[Propozycja] Zadawanie obrażeń osobom unikającym walki na scb


crazymanaik
 Share

Recommended Posts

1. Nick w grze: crazymanaik
2. Tryb gry: SCB
3. Nazwa propozycji:  Zadawanie obrażeń osobom unikającym walki na scb
4. Opis propozycji: Osoby, które unikają walki na scb dostawały by obrażenia same z siebie, aby gry były szybsze, a ludzie byli zmuszeni do walki, a nie ciągłego uciekania.
Osoby, które nie zadały obrażenia w ciągu dajmy na to 30 sekund będą otrzymywać obrażenia, aby nie kończyło się na tym, że na arenie większość osób ma po 1-2 żyć, a takie osoby 4-5,
gdzie nie zrobiły tak na prawdę za wiele.
5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Według mnie, jest to wkurzające, gdy osoby unikają walk na potęgę. Rozumiem, iż czasem dobrą taktyką jest uciekanie od przeciwnika 
z którym nie możemy sobie poradzić, ale nie przed każdym. Gry byłyby wtedy, względnie krótsze w niektórych przypadkach i byłyby bardziej fair. Occzywiście jest to tylko luźna refleksja,
i zarys co można by z tym zrobić.
6. Ewentulne załączniki: -

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 minuty temu, RubiakaIsAn napisał:

Ciekawa propozycja, ale jak ktos bedzie mial zw?

Neutral/male tak

Jak się wchodzi na arene to chyba żeby grać a nie chodzić zw  XDDD

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zepsuły by to klasy z łukiem sadge. Także dam na nie.

Edited by Japonk86
zmieniam zdanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć!

Fajna propozycja ale spójrz na to że ktoś ma szkieleta  i nie może nikogo trafić i dostaje obrażenia.

Nie wiem ale dam na zachętę małe tak.

Pozdrawiam :3

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 godziny temu, KrukuNotFound napisał:

Cześć!

Fajna propozycja ale spójrz na to że ktoś ma szkieleta  i nie może nikogo trafić i dostaje obrażenia.

Nie wiem ale dam na zachętę małe tak.

Pozdrawiam :3

to niech zamiast kampić w rogu szkieletem i czekać na ofiarę ruszy się i gra, to jest dynamiczna rozgrywka a nie zabawa w hitmana

ale co do propozycji to na tak, dobry pomysł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propozycja fajna, często zdarza się tak, że jakiś gracz wciska się w jakąś szparkę i siedzi na shifcie czekając, aż pozostali się powybijają lub zostanie im bardzo mało żyć. Wtedy taka osoba wychodzi z 5 życiami i ma znaczną przewagę nad innymi graczami. Jestem za dodaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za kazdego killa dostajesz monety, wiec jesli gracz siedzi i kampi przez cala gre dostanie tylko 20 monet (z vipem 40) Na spokojnie zrobisz tyle z samych killi jesli na arence jest troche osob. Niby spoko propozycja, ale no sa klasy bardziej defensywne i troszke nie fajnie by bylo dostawac obrazenia za to ze jestes slabszy i np nie mozesz kogos trafic. Moje zdanie jest NEUTRALNE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie przekonuję mnie ta propozycja, myślę, że lepszą opcją byłoby na następny raz robienie takich map, na których szkielet nie ma miejsca na campienie i można się łatwo do niego dostać.

Tak jak było wyżej wspominane dosyć często na arenie trafiają się słabsi gracze, którzy pierwszy raz grają na tym trybie i nie umieją nawet używać doublejumpa, a tym bardziej kogoś trafić. Może też tak się zdarzyć, że ktoś ma słaby ping i wtedy jest to jeszcze większy kłopot by kogoś uderzyć. 

Mimo wszystko nie pasuje do scb, a blaze na dystans (biorąc pod uwagę obrażenia z ogniem) da radę szkieletowi, więc nie jest to jakimś dużym problemem.

Nie

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem propozycja bardzo fajna ale jak narazie nie jestem do tego przekonany 

Neutral jak narazie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

na mapie kolorowej by każdy umierał od tych obrażeń
znaczy spoko, rozumiem zamysł ale nie wiem czy jest to aż tak dobre rozwiązanie. prawda denerwuje jak ciągle ucieka przeciwnik ale jeśli chce wygrać to musi prędzej czy później zaatakować zamiast kisić się gdzieś w rogu cały czas. no i też popsuło by to klasy z łukiem, choć w sumie, klasom z łukiem od dawna by się przydał jakiś nerf, może to byłby odpowiedni? neutral/małe tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Wprowadzenie tego typu rozwiązania całkowicie zmieniłoby sposób rozgrywki na SCB.

Jak osoby pisały wyżej - być może wprowadzimy zmiany w puli map, aczkolwiek sugerowane rozwiązanie mija się z celem.

Propozycja odrzucona

Zamykam

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Medson locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 5 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...