Jump to content

[Propozycja] SCB


RoxSd
 Share

Recommended Posts

1. RoxSd
2. SCB
3. Zmiany w klasach na Scb
4. Oto moje propozycje:
Nerf szkieleta Z punch 2 na 1 i usuniecie powera 
Buff  obrazen klasy Wilk
Buff  obrazen klasy Herobrine
Zmiana broni czarodzieja na miecz drewniany/stone'owy
Nerf speeda klasy kot
Nerf knocka klasy zombie
Buff sharpnessa klasy ciastek
Buff mikstury (zwiekszenie liczby i trwania efektu) klasy pajak
Buff sharpnessa klasy enderman
Buff enchantu thorns klasy kaktus
Buff sharpnessa klasy krowa
Buff sharpnessa klasy goldenboy
Buff seta i sharpnessa klasy kroliczek
5. Mysle ze tryb ze te zmiany (przynajmniej wiekszosc z nich) sie przyda bo tryb SCB jest bardzo niezbalansowany oraz o wiekszosci klas nawet nie wiedzialem gdyz nikt na nich nie gra.
6. - 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze, przydałoby się.

Na tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko sobie przeanalizowalem, i tylko zmienil bym punch na szkielecie na 1, bo nie byl by wart ceny bez powera, a pozostale srednio.

NEUTRAL/MALE NIE

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

funkcja szukaj nie boli, aż specjalnie ci oszczędzę czas.

 

 

Edited by Japonk86

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 godziny temu, Japonk86 napisał:

funkcja szukaj nie boli, aż specjalnie ci oszczędzę czas.

 

 

Widzialem ten post ale nie bardzo sie z nim zgadzam. Napisalem wlasne propozycje... A poza tym ten post ma 2 lata wiec XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Guest changed the title to [Propozycja] SCB
Posted (edited)

Imo twoje propozycje trochę bez sensu, zabranie szkieletowi puncha zepsuje jego sens, a twoje zbalansowanie klas moim zdaniem będzie trochę OP. Pograj każdą trochę i się przekonaj jaki poziom ma każda. Ja już mam to za sobą i wiem co i jak. Poza typ byś wymyślił coś kreatywnego do tych klas, bo wygląda twój balans miernie.

Jeżeli mam się odnieść jak powinno być (moim zdaniem, osoby z 1000+ winów SCB i znajomością każdej klasy) to:

1 Szkielet - Najwyżej zabrać mu seta/power ze względu na fakt, że szkielet bez puncha będzie niczym w porównaniu do blaze'a

Wilk - Naprawić kości (żeby dropiło więcej niż 1)
3 Herobrine - Niewidka 5s - inspirowane przez Galileo gdyż ten buff ma sens
4 Czarodziej - dać do klas podstawowych bo w porównaniu z VIPowskimi jest słaby
5 Kot - najwyżej skrócić slowa do 5s
6 Zombie - zabrać Sharpa.
7 Ciastek - klasa inspirowana piecem i wypiekami, jak na moje fire res dać
8 Pająk - zgadzam się - zwiększyść ilość poisonów i ich długość
9 Enderman - grywalna taka, jaka jest.
10 Kaktus - grywalny taki, jaki jest
11 Krowa - w ostateczności dodać coś w stylu zupki, która przywraca HP
12 Goldenboy - dobra klasa niedoceniona przez ciebie; grywalny taki, jaki jest
13 Króliczek - buff knocka max.

Edited by Japonk86

Share this post


Link to post
Share on other sites

41 minut temu, Japonk86 napisał:

Imo twoje propozycje trochę bez sensu, zabranie szkieletowi puncha zepsuje jego sens, a twoje zbalansowanie klas moim zdaniem będzie trochę OP. Pograj każdą trochę i się przekonaj jaki poziom ma każda. Ja już mam to za sobą i wiem co i jak. Poza typ byś wymyślił coś kreatywnego do tych klas, bo wygląda twój balans miernie.

Jeżeli mam się odnieść jak powinno być (moim zdaniem, osoby z 1000+ winów SCB i znajomością każdej klasy) to:

1 Szkielet - Najwyżej zabrać mu seta/power ze względu na fakt, że szkielet bez puncha będzie niczym w porównaniu do blaze'a

Wilk - Naprawić kości (żeby dropiło więcej niż 1)
3 Herobrine - Niewidka 5s - inspirowane przez Galileo gdyż ten buff ma sens
4 Czarodziej - dać do klas podstawowych bo w porównaniu z VIPowskimi jest słaby
5 Kot - najwyżej skrócić slowa do 5s
6 Zombie - zabrać Sharpa.
7 Ciastek - klasa inspirowana piecem i wypiekami, jak na moje fire res dać
8 Pająk - zgadzam się - zwiększyść ilość poisonów i ich długość
9 Enderman - grywalna taka, jaka jest.
10 Kaktus - grywalny taki, jaki jest
11 Krowa - w ostateczności dodać coś w stylu zupki, która przywraca HP
12 Goldenboy - dobra klasa niedoceniona przez ciebie; grywalny taki, jaki jest
13 Króliczek - buff knocka max.

Mhm, zobaczymy jak adm zareguje

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie zareaguje, bo temat powtórzony, a jak zareaguje to znaczy, że się postów nie przeglądało ;) zwłaszcza tych przypiętych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Cześć!

Nie będę tego nawet komentował!

Było dużo takich samych propozycji. 

Nie.

Edited by KrukuNotFound

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyzej napisali niektorzy, tylko punch 2 na punch 1 w szkielecie bym zmienil, reszte zostawilbym tak jak jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopowiedzenie do szkieleta: 
Cala topka scb jest wbijana na szkielecie ktory zadaje 5-4 serc obrazen flowerowi ktory ma prot 1 na secie... a jego punch wyrzuca gorzej niz knockback zombiego. Czyli poza mape :P na mapach typu krokodyle szkielet wygra na 100% bo 1 jego strzala wypycha z mapy. Taki herobrine (klasa dla VIPOW) nie ma szans z szkieletem i nawet podejsciem do niego (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
1 godzinę temu, RoxSd napisał:

Dopowiedzenie do szkieleta: 
Cala topka scb jest wbijana na szkielecie ktory zadaje 5-4 serc obrazen flowerowi ktory ma prot 1 na secie... a jego punch wyrzuca gorzej niz knockback zombiego. Czyli poza mape :P na mapach typu krokodyle szkielet wygra na 100% bo 1 jego strzala wypycha z mapy. Taki herobrine (klasa dla VIPOW) nie ma szans z szkieletem i nawet podejsciem do niego (:

Po pierwsze szkielet nie odrzuca bardziej niż zombie (pod warunkiem, że umiesz grać zombie na odrzut), a po drugie jeżeli ktoś umie grać enderdragonem to szkielet jest praktycznie bez szans, zwłaszcza na tych nieco większych mapach typu mario, zawirowana, cukiernia, urodzinowa, kosmiczna, a cmentarz to już tym bardziej, owszem na krokodylach ma szanse tak jak na każdej innej, ale tak jak wspomniałem zależy czy ktoś umie grać enderdragonem i tak na prawdę nie tylko nim, bo blaze (jego łuk łącznie z ogniem zadaje więcej niż szkielet) i kot (ma speeda) a nawet flower (ma przecież odrzut 2 + fire acpect 2 więc no) też mogą go ograć, a jak ktoś nie umie grać szkieletem to uwierz, że jest bez szans nawet na tych krokodylach.

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 godziny temu, RoxSd napisał:

Dopowiedzenie do szkieleta: 
Cala topka scb jest wbijana na szkielecie ktory zadaje 5-4 serc obrazen flowerowi ktory ma prot 1 na secie... a jego punch wyrzuca gorzej niz knockback zombiego. Czyli poza mape :P na mapach typu krokodyle szkielet wygra na 100% bo 1 jego strzala wypycha z mapy. Taki herobrine (klasa dla VIPOW) nie ma szans z szkieletem i nawet podejsciem do niego (:

będąc w topce jakoś około 30 -40 miejsca, powiem ci że szkieleta używam tylko jak wiem że więcej niż jeden z przeciwników ma szkieleta albo zombie, albo enderdragona. tak poza tym to sobie królikiem skacze, bo fajnie. jak masz problem z podejściem do szkieleta to kup sobie królika i będzie dużo łatwiej. poza tym, knockback w grze zależy od wielu rzeczy, miedzy innymi kierunku w ktory przeciwnik idzie, czy skacze czy nie, czy biega, jak dużo cps klika. jest pare takich osob co tylko tym szkieletem graja ale z czasem sie da przyzwyczaic do ich stylu gry i ogrywać regularnie. 90% topki jest wbijane na zombie, enderdragonie i pigmanie, i jeszcze blaze. takie osoby co graja tylko szkieletem to raczej mniejszość

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 9 Guests (See full list)

    Właściciel HeadAdmin Administrator GlobalModerator Moderator forum Moderator Helper VIP Elita Bot Użytkownik
×
×
  • Create New...