Skocz do zawartości

[Propozycja] Osłabienie/znerfienie szkieleta

Polecane posty

Napisano (edytowany)
1. Nick w grze: IsAnRubi_XX
2. Tryb gry: SCB
3. Nazwa propozycji: Znerfienie szkieleta
4. Opis propozycji: Na następnej edycji SCB nie będzie TRIPLE JUMPA a jak wiemy daje on duża przewagę graczowi, ktory gra przeciwko klasie szkielet. Po 
usunieciu triple jumpa, szkielet bedzie jeszcze bardziej op, wiec moim zdaniem przydały by się jakieś osłabienia, i powiedzmy 1000 monet zwrotu każdemu, kto 
kupił takową klasę, oto moje propozycje :
- usunąć punch I zostawić punch I i power I
- usunąć power I zostawić punch II
- usunąć punch II zostawić power I
- usunąć power I i punch I zostawić punch I i dodać protection I na zbrojkę
5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: 
6. Ewentulne załączniki: 

Temat napisany jeszcze raz, bo po edycji poprzedniego pół gdzieś zniknelo

Pozdrawiam każdego, który się wypowie tutaj :D

Rubi

Edytowano przez ToNieRubi

Wiesz co nie znam się na żadnym innym trybie niż sg więc się nie będę wypowiadać xD Jednakże z moich obserwacji wynika, że medson już przestał dalej odpisywać na propozycje a w sumie nikt inny z administracji tego nie robił. Sam bym rozpisał wiele propozycji na zmiany na blitzie, no ale niestety pogodziłem się z faktem że póki co balans na trybach nie jest zbytnio priorytetem. W każdym bądź razie fajnie, że pomyślałeś nad zmianami i miejmy jedynie nadzieję, że ten post jak i inne związane z balansem, nie pójdą w zapomnienie.

Co tu się dużo rozpisywać, zdecydowanie na TAK! (Zwłaszcza do zmniejszenia puncha)

5 godzin temu, Ascariasis napisał: