Jump to content

{Propozycja} Nowa edycja SCB - Może w przyszłości...


Nowa edycja SCB  

2 members have voted

  1. 1. Czy chciałbyś/chciałabyś zobaczyć kiedykolwiek takie zmiany na SCB?



Recommended Posts

Posted (edited)
1. Nick w grze: Ender690x
2. Tryb gry: SCB
3. Nazwa propozycji: Nowa edycja SCB - Zmiany
4. Opis propozycji: Powiem tak, jeżeli ktoś tu spędził tyle lat to generalnie nie da się na zawsze zapomnieć o cg. Mi osobiście udało się tylko 3 miesiące, a potem wspomnienia wróciły <3.
Co prawda starych Sw nie ma i nie wiadomo czy będą, jednak z tego o widzę, średnia graczy przez ostatnie 2 miesiące jest właściwie taka sama co oznacza, że serwer do końca nie upadnie.
Chciałbym zaproponować zmiany na SCB pod względem nowych klas (które wcześniej już pisałem), balans starych (nawet gdzieś już były, ale zaproponuję swój balans) oraz zmiany w całej rozgrywce.
Pomyślałem, że skoro napisałem nowe klasy to po prostu lepiej będzie jak napiszę już o wszystkim. To czy ktoś coś z tym zrobi to już inna sprawa.
5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Fajnie byłoby to kiedykolwiek zobaczyć. Może to właściwy kierunek?
6. Ewentulne załączniki: -

1) Klasy:

a) Balans klas darmowych:

1) Kaktus: Bez zmian

2) Blaze: Usunąć fire aspect w pałce

3) Creeper: Dostęp tnt również dla gracza

4) Zombie: Bez zmian

5) Enderman: Usunięcie pereł, dodanie mocy: Możliwość teleportacji z dala od graczy co 15 - 20 sekund, robiłoby się ją za pomocą prawego przycisku klikając na oko kresu

6) Pająk: Do usunięcia, w zamian nowa klasa

7) Ciastek: Nowa nazwa: Piecyk, Nowa broń: Węgiel, ostrość II, fire aspect II 

8) Krowa: Zwiększyć ostrość I na ostrość II na grzybie, dodać x1 zupę grzybową, wypicie jej zwiększa 5 hp

9) GoldenBoy: Bez zmian

 

b) Balans klas VIP:

1) Czarodziej: Zwiększyć ostrość I na ostrość II w pałce, dodać x1 Miksturę regeneracji (10s.), ulepszyć set na protection I

2) Herobrine: Dodać pitną miksturę niewidzialności na 5 sekund

3) Wilk: Zwiększyć możliwość zrespienia wilków do 2-3, zwiększyć życie wilkom do 2-3 uderzeń

4) Kot: Zmniejszyć spowolnienie z 10s. do 5s.

5) Flower: Bez zmian

6) Bedrock: Zmniejszyć protection II na protection I na secie, dodać moc: Po śmierci jest nieśmiertelny przez 5 sekund

7) Ender Dragon: Zmniejszyć ilość pereł z 5 do 2-3

 

c) Balans klas płatnych:

1) Królik: Zwiększyć ostrość II na ostrość III na marchewce

2) Szkielet: Bez zmian

3) ZombiePigman: Bez zmian

 

2) Nowe klasy

a) Klasy darmowe (zamiast pająka):

Wiking: Skórzany hełm (ochrona II) barwiony na jasnoszaro, skórzany napierśnik barwiony na jasnoszaro, skórzane spodnie i buty niebarwione

Broń: Kamienna siekiera odrzut I

 

b) Klasy płatne:

1) Reaper: Głowa Reapera, skórzany napierśnik barwiony na szaro, skórzane spodnie barwione na szaro, skórzane buty barwione na szaro

Broń: Żelazna motyka ostrość III, fire aspect I, x1 pitna mikstura leczenia (wypicie jej zwiększa 2hp)

Moce: Zabiera najbliższemu przeciwnikowi 2-3 hp co 15-20 sekund, działa od rozpoczęcia areny, robiłoby się ją za pomocą prawego przycisku klikając na motykę

Cena: 15,000 - 20,000

 

2) Mroczny szkielet: Głowa Mrocznego szkieleta, skórzany napierśnik barwiony na czarno, skórzane spodnie barwione na czarno, skórzane buty barwione na czarno

Broń: Kamienny miecz

Moce: 25% szans na efekt obumierania dla wroga (5s.)

Cena: 15,000 - 20,000

 

3) Dracula: Głowa Draculi, skórzany napierśnik (ochrona II) barwiony na czerwono, skórzane spodnie (ochrona II) barwione na czarno, skórzane buty (ochrona II) barwione na czarno

Broń: Czerwony proszek ostrość IV

Moce: Po zabiciu przeciwnika regeneruję mu się życie (2,5hp) 

Cena: 15,000 - 20,000

 

4) IronGolem: Głowa IronGolema, skórzany napierśnik (ochrona II) barwiony na biało, skórzane spodnie (ochrona II) barwione na biało, skórzane buty (ochrona II) barwione na biało

Broń: Sztabka żelaza ostrość III, odrzut II

Moce: Brak

Cena: 15,000 - 20,000

 

 

2) Osiągnięcia: Jak sama nazwa mówi proponuję dodać osiągnięcia a w raz z nimi tytuły oraz opisać ich mechanikę (niektóre z nich można znaleźć w innym temacie):

a) Mechanika:

- Będzie 5 poziomów osiągnięć po 4 do wykonania

- Żeby nieco utrudnić grę, od odblokowania 3 poziomu osiągnięć dopiero jest możliwość kupna płatnej klasy, a mianowicie:

Odblokowanie 3 poziomu osiągnięć: Królik, Szkielet 

Odblokowanie 4 poziomu osiągnięć: ZombiePigman, Mroczny szkielet

Odblokowanie 5 poziomu osiągnieć: Dracula, IronGolem

Odblokowanie 6 poziomu osiągnięć: Reaper

- Co każdy odblokowany poziom wyświetlałaby się informacja na czacie, że np. "Odblokowałeś klasę Królik i Szkielet" lub po prostu oddzielnie: "Odblokowałeś klasę Królik" i pod spodem "Odblokowałeś klasę Szkielet"

 

1 Poziom osiągnięć:

a) "Trening czyni mistrza I" - Rozegraj 150 aren

b) "Mistrz jest tylko jeden I" - Wygraj 50 aren

c) "Bogacz I" - Uzbieraj 2500 monet

d) "Morderca I" - Zabij w sumie 500 graczy

 

2 Poziom osiągnięć:

a) "Trening czyni mistrza II" - Rozegraj 250 aren

b) "Mistrz jest tylko jeden II" - Wygraj 150 aren

c) "Bogacz II" - Uzbieraj 5000 monet

d) "Morderca II" - Zabij w sumie 1500 graczy

 

3 Poziom osiągnięć:

a) "Trening czyni mistrza III" - Rozegraj 400 aren

b) "Mistrz jest tylko jeden III" - Wygraj 250 aren

c) "Bogacz III" - Uzbieraj 10000 monet

d) "Morderca III" - Zabij w sumie 3000 graczy

 

4 Poziom osiągnięć:

a) "Trening czyni mistrza IV" - Rozegraj 500 aren

b) "Mistrz jest tylko jeden IV" - Wygraj 400 aren

c) "Bogacz IV" - Uzbieraj 15000 monet

d) "Morderca IV" - Zabij w sumie 5000 graczy

 

5 Poziom osiągnięć:

a) "Trening czyni mistrza V" - Rozegraj 1000 aren

b) "Mistrz jest tylko jeden V" - Wygraj 750 aren

c) "Bogacz V" - Uzbieraj 25000 monet

d) "Morderca V" - Zabij w sumie 10000 graczy

 

6 Poziom osiągnięć:

a) "Trening czyni mistrza VI" - Rozegraj 2500 aren

b) "Mistrz jest tylko jeden VI" - Wygraj 1500 aren

c) "Bogacz VI" - Uzbieraj 45000 monet

d) "Morderca VI" - Zabij w sumie 15000 graczy

 

3. Losowe Przedmioty:

Dodać:

- Rzucana mikstura spowolnienia 10s.

- Pitna mikstura Jump I 10s.

- Rzucana mikstura trucizny 8s.

 

Zachęcam do głosowania w ankiecie i ponownego komentowania. 

Pozdrawiam, Ender690x

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miło że głowa smile :) A tak generalnie to zakładam, że masz spore pojęcie o tym trybie więc tu z góry postawie ocenę pozytywną, aczkolwiek znasz moją opinię na temat potężnej działalności administracji związanej z balansem i updatem minigierek, więc nie będę się dalej rozpisywał. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nieco wątpliwości co do mocy irongolema. :monkaHmm: Poza tym wszystko świetnie zbalansowane.

Jestem na TAK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam, jak pisałem taki temat, i go zaakceptowali, ale oczywiście twoje klasy też przypadły mi do gustu, a nawet bardziej niż moje własne XD

Oczywiście MOŻNA WPROWADZIĆ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą, ananas13333 napisał:

Mam nieco wątpliwości co do mocy irongolema. :monkaHmm: Poza tym wszystko świetnie zbalansowane.

Jestem na TAK.

A czemu? Siłka I według mnie nie jest jakaś op jeżeli ma się ostrość II na sztabce, można by było ewentualnie zrobić żeby na np. 3 sercach miał dopiero ten efekt, ale myślę, że siłka I jest dobrym rozwiązaniem, ale może napisz konkretnie jakie masz wątpliwości, byłbym wdzięczny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko ok, jedynie w klasie Reaper na motyce zostawiłbym sam enchant ostrość 3, i coś mi nie pasuje z mocą, wydaje mi się, że jest ona zbyt dobra, ale jeżeli miałaby być wprowadzona w takiej postaci proponowałbym cenę 25,000 monet, lub nawet 30,000.
W klasie IronGolem , nie wiem czy nie lepszą opcją byłby żelazny napierśnik, bez prota na secie i moc aktywowałaby się na 3, ewentualnie 4 sercach

To tylko moja opinia, jeżeli komuś coś nie pasuje - piszcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
9 minut temu, ProKillerSkilloh napisał:

Wszystko ok, jedynie w klasie Reaper na motyce zostawiłbym sam enchant ostrość 3, i coś mi nie pasuje z mocą, wydaje mi się, że jest ona zbyt dobra, ale jeżeli miałaby być wprowadzona w takiej postaci proponowałbym cenę 25,000 monet, lub nawet 30,000.
W klasie IronGolem , nie wiem czy nie lepszą opcją byłby żelazny napierśnik, bez prota na secie i moc aktywowałaby się na 3, ewentualnie 4 sercach

To tylko moja opinia, jeżeli komuś coś nie pasuje - piszcie

jak żelazny napierśnik? W sensie tylko on bez seta?  Jeżeli wam się ta moc nie podoba to może by zdjąć po prostu samego prota z seta i byłoby git według mnie. A co do Reapera to podałem przykładowy limit w cenie i może to być nawet 30k, według mnie bez odrzutu nie byłby zbyt dobry, bo jednak nie bierze dużo z broni, ale no czekam na opinie innych

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
29 minut temu, Rivaser napisał:

A czemu? Siłka I według mnie nie jest jakaś op jeżeli ma się ostrość II na sztabce, można by było ewentualnie zrobić żeby na np. 3 sercach miał dopiero ten efekt, ale myślę, że siłka I jest dobrym rozwiązaniem, ale może napisz konkretnie jakie masz wątpliwości, byłbym wdzięczny ;)

Sztabka z ostrością II bije jakieś 3,5 hp, siłka dodatkowe 130%, wyjdzie z tego jakieś 9 hp. Proponuję więc, aby zbroja została bez ochrony, a moc aktywowała się przy 3,5 sercach.

Edited by ananas13333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem za dodaniem,

jednakże Reaper jak i Irongolem byłyby troszkę zbyt dobre. Zabrałbym Reaperowi sharpnessa z motyki (ewentualnie zostawił sharpness I) i wówczas mógłby zostać ze swoją mocą. Jeśli Irongolem miałby mieć cały żelazny set dałbym mu slowness na pierwsze 8-12 sekund życia lub w czasie trwania efektu siły. Jeśli komuś coś nie odpowiada - jestem otwarty do dyskusji. Do Slime jak i Draculi nie mam żadnych zastrzeżeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
22 minuty temu, ananas13333 napisał:

Sztabka z ostrością II bije jakieś 3,5 hp, siłka dodatkowe 130%, wyjdzie z tego jakieś 9 hp. Proponuję więc, aby zbroja została bez ochrony, a moc aktywowała się przy 3,5 sercach.

Sztabka 3,5hp? Przecież każda klasa (z wyjątkiem herobrine) ma skórzany set i wtedy ostrość II bierze 1hp, więc nie jest to dużo.

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 minut temu, Miszan napisał:

Jestem za dodaniem,

jednakże Reaper jak i Irongolem byłyby troszkę zbyt dobre. Zabrałbym Reaperowi sharpnessa z motyki (ewentualnie zostawił sharpness I) i wówczas mógłby zostać ze swoją mocą. Jeśli Irongolem miałby mieć cały żelazny set dałbym mu slowness na pierwsze 8-12 sekund życia lub w czasie trwania efektu siły. Jeśli komuś coś nie odpowiada - jestem otwarty do dyskusji. Do Slime jak i Draculi nie mam żadnych zastrzeżeń.

Golem ma skórzany set tylko barwiony na biało, nie rozumiem, a raper to będzie klasa droższa od pigmana, a ostrością I nie będzie prawie nic zabierał, przypomnę ostrość I bierze 0,5 hp, ostrość II 1hp a ostrość  III 1,5hp. (biorąc pod uwagę skórzane sety każdej z klas)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Przypomnę  jakby ktoś nie wiedział, barwiony skórzany set na biało to nie żelazny tylko skórzany tylko pomalowany na biało, jest po prostu białym skórzanym setem.

Jak ktoś nie wie o co chodzi to wysyłam screen:

https://imgur.com/a/lKG1QVo

Do skórzanego np. napierśnika dodaję się biały barwnik i wtedy wychodzi np. biała skórzana klata ;)

 

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 minut temu, Rivaser napisał:

Sztabka 3,5hp? Przecież każda klasa (z wyjątkiem herobrine) ma skórzany set i wtedy ostrość II bierze 1hp, więc nie jest to dużo.

Tutaj podałem ile hp wyświetla się w opisie przedmiotu (1 hp ze sztabki żelaza i 2,5 dodatkowych obrażeń z ostrości. Z redukcją, którą zapewni zbroja rzeczywiście będzie to jakieś 1 hp. No ale cóż, moja ostateczna decyzja to protection I na zbroi oraz  siłka aktywująca  się przy 3 sercach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 minutę temu, ananas13333 napisał:

Tutaj podałem ile hp wyświetla się w opisie przedmiotu (1 hp ze sztabki żelaza i 2,5 dodatkowych obrażeń z ostrości. Z redukcją, którą zapewni zbroja rzeczywiście będzie to jakieś 1 hp. No ale cóż, moja ostateczna decyzja to protection I na zbroi oraz  siłka aktywująca  się przy 3 sercach.

Też tak sądzę właściwie napisałem wszystko co ty napisałeś, ale moim zdaniem 3 serca to może być trochę za mało, bo jak ktoś zbyt nie ogarnia klepy to właściwie mu ta siłka przy 3 hp może nic nie dać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
18 minut temu, Rivaser napisał:

Też tak sądzę właściwie napisałem wszystko co ty napisałeś, ale moim zdaniem 3 serca to może być trochę za mało, bo jak ktoś zbyt nie ogarnia klepy to właściwie mu ta siłka przy 3 hp może nic nie dać

To, że ktoś nie ogarnia w pvp to już jego problem, silka na 4 czy 5 sercach bedzie zbyt mocna

Edited by ProKillerSkilloh

Share this post


Link to post
Share on other sites

27 minut temu, ProKillerSkilloh napisał:

To, że ktoś nie ogarnia w pvp to już jego problem, silka na 4 czy 5 sercach bedzie zbyt mocna

Może ewentualnie dać ochrone 2 na napierśniku i spodniach, a reszta ochrona 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedyne co mnie w tej propozycji boli to że królik bez zmian : ( przydałoby się +1 sharpnessa albo knockbacka. chyba że było to w tej propozycji z balansem, nie pamiętam
tak ogólnie to spoko, na pewno doda to trochę różnorodności do trybu, a nie to co obecnie, czyli 90% graczy z topki gra praktycznie tylko 3 klasami (szkielet, pigman, zombie), czasami się zdarzy też blaze oraz ewentualnie jeszcze ender dragon jak mają vipa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
Dnia 6.05.2021 o 11:45 PM, MikoIino napisał:

jedyne co mnie w tej propozycji boli to że królik bez zmian : ( przydałoby się +1 sharpnessa albo knockbacka. chyba że było to w tej propozycji z balansem, nie pamiętam
tak ogólnie to spoko, na pewno doda to trochę różnorodności do trybu, a nie to co obecnie, czyli 90% graczy z topki gra praktycznie tylko 3 klasami (szkielet, pigman, zombie), czasami się zdarzy też blaze oraz ewentualnie jeszcze ender dragon jak mają vipa

Tak, balans królika był omawiany w tamtej propozycji i zaproponowano aby zwiększyć odrzut z I na II, według mnie królik byłby wtedy za op, myślę, że lepszą opcją byłoby po prostu zwiększenie sharpa z II na III

Edit: Królik ma jednak sharpa II nie I, chociaż mam wrażenie, że został zwiększony, bo wydawało mi się, że miał sharpa I

Edited by Rivaser
Błąd co do sharpa u królika

Share this post


Link to post
Share on other sites

sharp zdecydowanie lepszy, królik będzie miał troche większe szanse w zamkniętych przestrzeniach. knockback 1 wystarcza by zrzucic kogoś w przepaść na większości map jak się umie nim grac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
Dnia 7.05.2021 o 12:45 PM, MikoIino napisał:

sharp zdecydowanie lepszy, królik będzie miał troche większe szanse w zamkniętych przestrzeniach. knockback 1 wystarcza by zrzucic kogoś w przepaść na większości map jak się umie nim grac

Też tak uważam

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Rivaser changed the title to {Propozycja} Nowa edycja SCB - Może w przyszłości...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 3 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...