Jump to content

{Propozycja} Nowe klasy SCB


Recommended Posts

Posted (edited)
1. Nick w grze: Ender690x
2. Tryb gry: SCB
3. Nazwa propozycji: Nowe klasy SCB
4. Opis propozycji: Wiem, że już było sporo takich propozycji, ale wtedy klasy były zdecydowanie przesadzone lub z jakiś powodów nie zostały przyjęte (lub zostały przyjęte, ale do tej pory nie ma nowej edycji i nic z nimi nie wiadomo). Mam jednak nadzieję, że Droga Administracjo, weźmiecie pod uwagę tą propozycje. Chciałbym razem z Parkierem przedstawić pomysł na nowe klasy.

Edit 19.05.2021: Drobna zmiana klas, nowa moc IronGolema, nowa klasa płatna

Klasy darmowe: (Proponuję usunąć pająka, a w jego miejsce dodać nową klasę)
Wiking: skórzany hełm (ochrona II lub III) barwiony na jasnoszaro, skórzany napierśnik barwiony na jasnoszaro, skórzane spodnie i skórzane buty niebarwione
Broń: kamienna siekiera odrzut 1

Klasy VIP:
Slime: Głowa slime, full set ochrona I i wszystko barwione na ciemnozielony (lub jasnozielony), czyli skórzany napierśnik, skórzane spodnie, skórzane buty
Broń: Kula szlamu ostrość II i odrzut I
Moce: Efekty mikstury Jump II (ewentualnie III)

Klasy płatne:
Reaper/Smierc: Głowa reapera/smierci, skórzany napierśnik barwiony na szaro, skórzane spodnie też na szaro, i skórzane buty (ochrona III lub IV) na czarno
Broń: Żelazna motyka ostrość III, odrzut I (lub zaklęty ogień I), x1 pitna mikstura leczenia (wypicie jej zwiększa +2 hp, więc myślę, że git)
Moce: Zabiera najbliższemu przeciwnikowi 2-3 hp co 15-20 sekund (do ustalenia ilość zabieranych serc i czasu ponownego użycia mocy), po starcie już może tego użyć i ten efekt robiłoby się za pomocą prawego przycisku klikając na motykę. 
(Zastanawiałem się czy jednak nie ulepszyć seta na ochronę I i jeżeli będzie taka konieczność to coś osłabić, ale decyzję pozostawiam Wam)
Cena: od 15,000 do 25,000

Mroczny szkielet: Głowa mrocznego szkieleta, skórzany napierśnik barwiony na czarno, skórzane spodnie barwione na czarno, skórzane buty (ochrona III lub IV) barwione na czarno
Broń: Kamienny miecz
Moce: 25-30% szans na efekt obumierania na 5-6 sekund (dla przypomnienia: pasek życia staję się zaciemniony i traci się 0,5 hp, czyli przez 5 sekund to będzie 2,5hp lub 6 sekund czyli 3hp)
Cena: od 15,000 do 25,000


Dracula: Głowa draculi, Edit: skórzany napierśnik (ochrona II) barwiony na czerwono, skórzane spodnie (ochrona II) barwione na czarno, skórzane buty (ochrona II) też na czarno
Broń: Czerwony proszek ostrość IV (jeżeli by ktoś miał wątpliwości, ostrość IV zabiera tyle samo dmg co miecz Pigmana)
Moce: Po zabiciu przeciwnika regeneruję mu się od 2-3 hp (regeneruje mu się życie po każdym zabiciu), co do regenerowania hp to też do ustalenia
(Edit: Zapomniałem zupełnie o klasie Blaze, Dracula będzie miał zdecydowanie za małe szansę ze zwykłym setem (blaze ma go na 3 hity) i będzie za słabą klasą jak na płatną oraz większość graczy umie klepać się z gardą (a proszkiem nie można się z nią klepać), proponuję ulepszyć seta)
Cena: od 15,000 do 25,000

IronGolem: Głowa irongolema, skórzany napierśnik (ochrona II), skórzane spodnie (ochrona II), skórzane buty (ochrona II), wszystko barwione na biało
Broń: Sztabka żelaza ostrość III, odrzut I
Edit: Moce: Po odrodzeniu przez pierwsze 15-25 sekund ma odrzut II 
Cena: od 15,000 do 25,000



 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Oczywiście nie chciałbym tych klas na obecnej edycji, bo każdy z topki ma co najmniej +40k monet i większość wykupi, chciałbym je jak i balans darmowych klas na nowej edycji, która mam nadzieję, że w końcu będzie, myślę, że wypadałoby ją zrobić po tylu latach.
Jestem również otwarty na ewentualne zmiany/propozycje, zachęcam do komentowania. 

   6. Ewentulne załączniki: -
Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miło że głowa smile :) A tak generalnie to zakładam, że masz spore pojęcie o tym trybie więc tu z góry postawie ocenę pozytywną, aczkolwiek znasz moją opinię na temat potężnej działalności administracji związanej z balansem i updatem minigierek, więc nie będę się dalej rozpisywał. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nieco wątpliwości co do mocy irongolema. :monkaHmm: Poza tym wszystko świetnie zbalansowane.

Jestem na TAK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam, jak pisałem taki temat, i go zaakceptowali, ale oczywiście twoje klasy też przypadły mi do gustu, a nawet bardziej niż moje własne XD

Oczywiście MOŻNA WPROWADZIĆ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą, ananas13333 napisał:

Mam nieco wątpliwości co do mocy irongolema. :monkaHmm: Poza tym wszystko świetnie zbalansowane.

Jestem na TAK.

A czemu? Siłka I według mnie nie jest jakaś op jeżeli ma się ostrość II na sztabce, można by było ewentualnie zrobić żeby na np. 3 sercach miał dopiero ten efekt, ale myślę, że siłka I jest dobrym rozwiązaniem, ale może napisz konkretnie jakie masz wątpliwości, byłbym wdzięczny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko ok, jedynie w klasie Reaper na motyce zostawiłbym sam enchant ostrość 3, i coś mi nie pasuje z mocą, wydaje mi się, że jest ona zbyt dobra, ale jeżeli miałaby być wprowadzona w takiej postaci proponowałbym cenę 25,000 monet, lub nawet 30,000.
W klasie IronGolem , nie wiem czy nie lepszą opcją byłby żelazny napierśnik, bez prota na secie i moc aktywowałaby się na 3, ewentualnie 4 sercach

To tylko moja opinia, jeżeli komuś coś nie pasuje - piszcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
9 minut temu, ProKillerSkilloh napisał:

Wszystko ok, jedynie w klasie Reaper na motyce zostawiłbym sam enchant ostrość 3, i coś mi nie pasuje z mocą, wydaje mi się, że jest ona zbyt dobra, ale jeżeli miałaby być wprowadzona w takiej postaci proponowałbym cenę 25,000 monet, lub nawet 30,000.
W klasie IronGolem , nie wiem czy nie lepszą opcją byłby żelazny napierśnik, bez prota na secie i moc aktywowałaby się na 3, ewentualnie 4 sercach

To tylko moja opinia, jeżeli komuś coś nie pasuje - piszcie

jak żelazny napierśnik? W sensie tylko on bez seta?  Jeżeli wam się ta moc nie podoba to może by zdjąć po prostu samego prota z seta i byłoby git według mnie. A co do Reapera to podałem przykładowy limit w cenie i może to być nawet 30k, według mnie bez odrzutu nie byłby zbyt dobry, bo jednak nie bierze dużo z broni, ale no czekam na opinie innych

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
29 minut temu, Rivaser napisał:

A czemu? Siłka I według mnie nie jest jakaś op jeżeli ma się ostrość II na sztabce, można by było ewentualnie zrobić żeby na np. 3 sercach miał dopiero ten efekt, ale myślę, że siłka I jest dobrym rozwiązaniem, ale może napisz konkretnie jakie masz wątpliwości, byłbym wdzięczny ;)

Sztabka z ostrością II bije jakieś 3,5 hp, siłka dodatkowe 130%, wyjdzie z tego jakieś 9 hp. Proponuję więc, aby zbroja została bez ochrony, a moc aktywowała się przy 3,5 sercach.

Edited by ananas13333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem za dodaniem,

jednakże Reaper jak i Irongolem byłyby troszkę zbyt dobre. Zabrałbym Reaperowi sharpnessa z motyki (ewentualnie zostawił sharpness I) i wówczas mógłby zostać ze swoją mocą. Jeśli Irongolem miałby mieć cały żelazny set dałbym mu slowness na pierwsze 8-12 sekund życia lub w czasie trwania efektu siły. Jeśli komuś coś nie odpowiada - jestem otwarty do dyskusji. Do Slime jak i Draculi nie mam żadnych zastrzeżeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
22 minuty temu, ananas13333 napisał:

Sztabka z ostrością II bije jakieś 3,5 hp, siłka dodatkowe 130%, wyjdzie z tego jakieś 9 hp. Proponuję więc, aby zbroja została bez ochrony, a moc aktywowała się przy 3,5 sercach.

Sztabka 3,5hp? Przecież każda klasa (z wyjątkiem herobrine) ma skórzany set i wtedy ostrość II bierze 1hp, więc nie jest to dużo.

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 minut temu, Miszan napisał:

Jestem za dodaniem,

jednakże Reaper jak i Irongolem byłyby troszkę zbyt dobre. Zabrałbym Reaperowi sharpnessa z motyki (ewentualnie zostawił sharpness I) i wówczas mógłby zostać ze swoją mocą. Jeśli Irongolem miałby mieć cały żelazny set dałbym mu slowness na pierwsze 8-12 sekund życia lub w czasie trwania efektu siły. Jeśli komuś coś nie odpowiada - jestem otwarty do dyskusji. Do Slime jak i Draculi nie mam żadnych zastrzeżeń.

Golem ma skórzany set tylko barwiony na biało, nie rozumiem, a raper to będzie klasa droższa od pigmana, a ostrością I nie będzie prawie nic zabierał, przypomnę ostrość I bierze 0,5 hp, ostrość II 1hp a ostrość  III 1,5hp. (biorąc pod uwagę skórzane sety każdej z klas)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Przypomnę  jakby ktoś nie wiedział, barwiony skórzany set na biało to nie żelazny tylko skórzany tylko pomalowany na biało, jest po prostu białym skórzanym setem.

Jak ktoś nie wie o co chodzi to wysyłam screen:

https://imgur.com/a/lKG1QVo

Do skórzanego np. napierśnika dodaję się biały barwnik i wtedy wychodzi np. biała skórzana klata ;)

 

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 minut temu, Rivaser napisał:

Sztabka 3,5hp? Przecież każda klasa (z wyjątkiem herobrine) ma skórzany set i wtedy ostrość II bierze 1hp, więc nie jest to dużo.

Tutaj podałem ile hp wyświetla się w opisie przedmiotu (1 hp ze sztabki żelaza i 2,5 dodatkowych obrażeń z ostrości. Z redukcją, którą zapewni zbroja rzeczywiście będzie to jakieś 1 hp. No ale cóż, moja ostateczna decyzja to protection I na zbroi oraz  siłka aktywująca  się przy 3 sercach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 minutę temu, ananas13333 napisał:

Tutaj podałem ile hp wyświetla się w opisie przedmiotu (1 hp ze sztabki żelaza i 2,5 dodatkowych obrażeń z ostrości. Z redukcją, którą zapewni zbroja rzeczywiście będzie to jakieś 1 hp. No ale cóż, moja ostateczna decyzja to protection I na zbroi oraz  siłka aktywująca  się przy 3 sercach.

Też tak sądzę właściwie napisałem wszystko co ty napisałeś, ale moim zdaniem 3 serca to może być trochę za mało, bo jak ktoś zbyt nie ogarnia klepy to właściwie mu ta siłka przy 3 hp może nic nie dać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
18 minut temu, Rivaser napisał:

Też tak sądzę właściwie napisałem wszystko co ty napisałeś, ale moim zdaniem 3 serca to może być trochę za mało, bo jak ktoś zbyt nie ogarnia klepy to właściwie mu ta siłka przy 3 hp może nic nie dać

To, że ktoś nie ogarnia w pvp to już jego problem, silka na 4 czy 5 sercach bedzie zbyt mocna

Edited by ProKillerSkilloh

Share this post


Link to post
Share on other sites

27 minut temu, ProKillerSkilloh napisał:

To, że ktoś nie ogarnia w pvp to już jego problem, silka na 4 czy 5 sercach bedzie zbyt mocna

Może ewentualnie dać ochrone 2 na napierśniku i spodniach, a reszta ochrona 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedyne co mnie w tej propozycji boli to że królik bez zmian : ( przydałoby się +1 sharpnessa albo knockbacka. chyba że było to w tej propozycji z balansem, nie pamiętam
tak ogólnie to spoko, na pewno doda to trochę różnorodności do trybu, a nie to co obecnie, czyli 90% graczy z topki gra praktycznie tylko 3 klasami (szkielet, pigman, zombie), czasami się zdarzy też blaze oraz ewentualnie jeszcze ender dragon jak mają vipa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
Dnia 6.05.2021 o 11:45 PM, MikoIino napisał:

jedyne co mnie w tej propozycji boli to że królik bez zmian : ( przydałoby się +1 sharpnessa albo knockbacka. chyba że było to w tej propozycji z balansem, nie pamiętam
tak ogólnie to spoko, na pewno doda to trochę różnorodności do trybu, a nie to co obecnie, czyli 90% graczy z topki gra praktycznie tylko 3 klasami (szkielet, pigman, zombie), czasami się zdarzy też blaze oraz ewentualnie jeszcze ender dragon jak mają vipa

Tak, balans królika był omawiany w tamtej propozycji i zaproponowano aby zwiększyć odrzut z I na II, według mnie królik byłby wtedy za op, myślę, że lepszą opcją byłoby po prostu zwiększenie sharpa z II na III

Edit: Królik ma jednak sharpa II nie I, chociaż mam wrażenie, że został zwiększony, bo wydawało mi się, że miał sharpa I

Edited by Rivaser
Błąd co do sharpa u królika

Share this post


Link to post
Share on other sites

sharp zdecydowanie lepszy, królik będzie miał troche większe szanse w zamkniętych przestrzeniach. knockback 1 wystarcza by zrzucic kogoś w przepaść na większości map jak się umie nim grac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
Dnia 7.05.2021 o 12:45 PM, MikoIino napisał:

sharp zdecydowanie lepszy, królik będzie miał troche większe szanse w zamkniętych przestrzeniach. knockback 1 wystarcza by zrzucic kogoś w przepaść na większości map jak się umie nim grac

Też tak uważam

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 9 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...