Jump to content

{Propozycja} Przywrócenie Starej Edycji SkyWars - Małe Zmiany


Przywrócenie Starej edycji SkyWars  

14 members have voted

  1. 1. Czy chciałbyś/chciałabyś Przywrócenia Starej Edycji SkyWars?



Recommended Posts

Posted (edited)
1. Nick w grze: Ender690x
2. Tryb gry: SkyWars
3. Nazwa propozycji: Przywrócenie Starej Edycji SkyWars
4. Opis propozycji: Każdy doskonale wie, że na obecnych SkyWarsach startuję maksymalnie jedna arena dziennie. Za czasów 2017/2018 był chyba największy spadek graczy. Nie licząc BedWars, to właśnie Stara Edycja SkyWars trzymała wtedy serwer przy życiu kiedy ilość graczy była znacznie mniejsza. Nowa edycja niestety okazała się złym pomysłem i gracze zaczęli odchodzić z dnia na dzień po miesiącu gry.
Z tego co wiem przywrócenie Starych Skywarsów wciąż jest możliwe do zrobienia i jeśli chodzi o te większe zmiany, nie ma chyba lepszej opcji, która by przyciągnęła graczy z powrotem. Jednak nie chodzi mi o identyczną kopię tylko chciałbym zaproponować parę zmian, które jeszcze bardziej zachęciłyby do gry.
5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: 
6. Ewentulne załączniki: -

Na początku zacznę od tego, że wszystko co jest obecne z tej edycji nie jest oczywiście brane pod uwagę, będę tutaj się odwoływał do poprzednich itemów stałych, dropu ze skrzynek itd. A, więc tak:

1) Itemy stałe - I tutaj będzie parę zmian/uwag:   

a) Zbroja - Dodanie hełmu dla vipa z powrotem, pod koniec edycji został on usunięty z niewiadomych względów i chciałbym aby go dodano z powrotem, bo to zachęcało do kupna vipa.

b) Miecz i wszystkie narzędzia - I tutaj chciałbym aby usunięto wędkę, kiedyś nie było to problemem, ponieważ nie każdy umiał nią grać, jednak teraz, kiedy już większość potrafi jej używać podczas walki, zepsułoby to zupełnie ten tryb.

c) Enchant/kowadło/książki - Enchant i kowadło proponuję zostawić i zwiększyć cenę do 20k (wtedy było 15k), co do książek, usunąłbym odrzut 1, ponieważ wiele graczy skarżyło się na odrzut II, więc wtedy będzie odrzut I

d) Potki/Ref - Bez zmian

e) Łuk i strzały - Bez zmian

f) Bloki - Bez zmian

g) Śnieżki - Bez zmian

h) Jedzenie - Bez zmian

i) Pajęczyny - 8 to było za dużo, proponuję 4 poziomy, jednak co każdy poziom o 1 więcej

j) Wiaderka z wodą/lawą - Proponuję dodać jeszcze do stałych wiadro z mlekiem, cena tak jak pozostałe czyli 500 monet

k) Butelki z expem - Bez zmian

 

2) Drop ze skrzynek:

Do usunięcia: - nici, aby nie można było scraftować wędki, owszem można z nich zrobić strzały ale na poprzedniej edycji było ich 35, więc zdecydowanie wystarczy

Do dodania: - kolcze spodnie, nie było ich można znaleźć w skrzynce z niewiadomych przyczyn, więc proponuję dodać je do dropu - mleko, na pewno by się przydało

 

3) Mapy - Proponuję wszystkie przywrócić z wyjątkiem wiatraków oraz zwiększyć odległości na tych mniejszych mapach typu: bigben, grzybki o 4-5 kratek

 

4) Sklep tymczasowy - Tutaj jedynie zwiększyłbym cenę perły do 3k

 

Link do przeglądu poprzednich itemów stałych: https://imgur.com/a/duEDAuG

 

Teraz odwołam się jeszcze do osób, które nie wiedzą/nie pamiętają jak wyglądały poprzednie itemy stałe:  

1) Set miał 5 poziomów ostatni to był diamentowy, szczególnie, że dużo osób umie już szybko się budować, myślę, że jak najbardziej powinien on zostać aby każdy miał szansę mimo, że np. ktoś jest na środku, ceny zbroi nie pamiętam, ale była ona bardzo dobrze zbalansowana pod względem poziomów i właśnie cen

2) Ilość strzał miała 4 poziomy, 1 poziom - 5 strzał, 2 poziom - 10 strzał, 3 poziom - 20 strzał, 4 poziom 35 strzał 

*Wydaje mi się, że reszty na ten moment nie muszę rozpisywać, chyba, że ktoś będzie miał jakieś uwagi/pytania.

 

Zachęcam każdego do wzięcia udziału w ankiecie oraz komentowania i proponowania swoich zmian, gracze starej edycji na pewno ją pamiętają i wiedzą jak dobrze się na niej grało, było to coś zupełnie innego niż obecne SkyWarsy.

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

o matko, tu znowu o starej edycji skywars

jak to @Uzulaser648 pięknie podsumował w prywatnej rozmowie: obecne skywarsy są przyjemne w grze, tylko problem w tym że przez pare miesięcy od nowej edycji zdecydowanie dominował łuk i strzały, i większość graczy ze starej edycji przestała grać skywarsy, i niestety nie wróciła nawet jak jest już lepiej.

na tej edycji itemy w skrzynkach są bardziej zbalansowane - kiedys mozna bylo z 2 skrzynek albo dostac nic zbroi czy bronii, albo 3/4 diamentowej zbroi i miecz. obecnie 2 skrzynki praktycznie gwarantuja jakakolwiek broń czy zbroję, nawet jeśli nie jest to za dużo. 

mapy - odległości na obecnych mapach też są w miare wyrównane, poza chyba pustynna wioska co ma wyjatkowo duze odleglosci. dodatek obręczy dookoła środka, albo wysepek między wyspa gracza a srodkiem bardzo pomaga w rozgrywce. stare mapy nie miały tego. pamiętam mape grzybki, na której taktyka było siedzenie w grzybie i strzelanie z luku do wszystkich na mapie (oczywiście ci co mieli itemy stale tak robili) 

tak ogólnie też - rozgrywka na starych skywarsach zupełnie nie była jak skywarsy. raczej zamyslem skywars jest żeby zbierac itemki ze skrzynek i uzywac ich do walki. a nie czekac na itemy stale, w nich diax zbroja, kowadlo i enchant, i zrobic miecz knockback 2 i wygrac bez problemu. mowisz ze gralo sie fajnie, ale mowisz to z perspektywy osoby ktora miala wykupione wszystkie ważniejsze stale. ja nie osiagnelam pelni stalych i powiem ci ze nie dalo sie wygrac arenki jak wchodzil ktos ze stalymi. dla graczy ze stalymi, skywars polegalo na latwym nabijaniu statystyk na graczach bez stalych. a dla graczy bez nich, skywars polegalo na wychodzeniu z areny jak sie widzi kogos kto wiemy ze ma stale, i wygrywaniu przeciwko graczom ktorzy niezbyt ogarniali grę 

spójrz na obie te edycje w pełni obiektywnie, zupełnie pomijając jakąkolwiek nostalgię.

 

 

Edited by MikoIino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
Dnia 7.07.2021 o 3:27 AM, MikoIino napisał:

o matko, tu znowu o starej edycji skywars

jak to @Uzulaser648 pięknie podsumował w prywatnej rozmowie: obecne skywarsy są przyjemne w grze, tylko problem w tym że przez pare miesięcy od nowej edycji zdecydowanie dominował łuk i strzały, i większość graczy ze starej edycji przestała grać skywarsy, i niestety nie wróciła nawet jak jest już lepiej.

na tej edycji itemy w skrzynkach są bardziej zbalansowane - kiedys mozna bylo z 2 skrzynek albo dostac nic zbroi czy bronii, albo 3/4 diamentowej zbroi i miecz. obecnie 2 skrzynki praktycznie gwarantuja jakakolwiek broń czy zbroję, nawet jeśli nie jest to za dużo. 

mapy - odległości na obecnych mapach też są w miare wyrównane, poza chyba pustynna wioska co ma wyjatkowo duze odleglosci. dodatek obręczy dookoła środka, albo wysepek między wyspa gracza a srodkiem bardzo pomaga w rozgrywce. stare mapy nie miały tego. pamiętam mape grzybki, na której taktyka było siedzenie w grzybie i strzelanie z luku do wszystkich na mapie (oczywiście ci co mieli itemy stale tak robili) 

tak ogólnie też - rozgrywka na starych skywarsach zupełnie nie była jak skywarsy. raczej zamyslem skywars jest żeby zbierac itemki ze skrzynek i uzywac ich do walki. a nie czekac na itemy stale, w nich diax zbroja, kowadlo i enchant, i zrobic miecz knockback 2 i wygrac bez problemu. mowisz ze gralo sie fajnie, ale mowisz to z perspektywy osoby ktora miala wykupione wszystkie ważniejsze stale. ja nie osiagnelam pelni stalych i powiem ci ze nie dalo sie wygrac arenki jak wchodzil ktos ze stalymi. dla graczy ze stalymi, skywars polegalo na latwym nabijaniu statystyk na graczach bez stalych. a dla graczy bez nich, skywars polegalo na wychodzeniu z areny jak sie widzi kogos kto wiemy ze ma stale, i wygrywaniu przeciwko graczom ktorzy niezbyt ogarniali grę 

spójrz na obie te edycje w pełni obiektywnie, zupełnie pomijając jakąkolwiek nostalgię.

 

 

Ale powiedz mi jaki sens mają SkyWarsy, kiedy ma się w itemach stałych 3 strzały? Myślisz że na tym polegają SkyWarsy? Na samym pvp? Nie powinno to też polegać na samym craftowaniu rzeczy, tylko szybkiej grze, a obecnie jedna gra trwa 4-5 min co jest żartem (biorąc pod uwagę full arene). Jest to tryb na którym można tak naprawdę wygrać każdym możliwym sposobem, a teraz zamiast dobrej, ciekawej walki jest właśnie same pvp i kto ma lepsze itemy to wygra. Co do balansu to nie zgodzę się, doskonale pamiętam jak zbierałem na stałe i 3/4 diamentowej zbroi zdarzało się raz na 20 aren. Obecne SkyWarsy wyglądają tak, że kto pierwszy na środku to wygrywa. Myślisz że nawet teraz by ktoś grał po tych zmianach? Łuk to był główny sposób wygranej, nawet z tymi co mają full stałe. Teraz jest połączenie mocy blitzstara i zbyt słabe stałe, co zupełnie zepsuło ten tryb. Co do odrzutu 2 i tych mniejszych map, napisałem już co i jak, więc wystarczy przeczytać ze zrozumieniem. Książki z odrzutem by nie było, a na mniejszych mapach typu grzybki, bigben by się zwiększyło odległości o 4-5 kratek (chodzi o to żeby nie można było tak szybko do kogoś się zbudować na starcie). Akurat drop ze skrzynek był o wiele lepszy z tego względu że każdy mógł dostać np drewniany miecz z odrzutem 1 i wtedy na każdej mniejszej mapie ma na spokojnie szansę zrzucić kogoś takiego (lub łuk i strzały, aby już na starcie zabić osobę, która jeszcze nie dostała stałych). Co do diax zbroi, jaki jest sens zbierać na stałe skoro każdy gracz może mieć równe lub lepsze Itemy? Jaki pożytek ma z tego ktoś kto już długo gra? Jeżeli poświęca się swój czas na tym trybie to powinno się mieć lepsze ity niż ktoś kto wszedł 1 raz, a biorąc pod uwagę środek to zupełnie tak nie jest, bo ktoś sobie zbuduje się do niego w 10 sekund i już ma wina, diamentowa zbroja jak i inne poprzednie stałe by temu zapobiegły i nawet jak ktoś by był na środku to wciąż jest do pokonania, nie to co teraz. Nie bez powodu stare SkyWarsy trzymały ten serwer kiedy był mniej grywalny. Mi akurat nie musisz mówić czy obiektywnie czy nie bo i tu i tam mam wszystkie stałe więc ja akurat wiem jak to wygląda. Zacząłem grać na tej poprzedniej edycji jak już wszyscy mieli full stałe z topki i jakoś sobie radziłem, wystarczy nazbierać na podstawowe ity samemu i można śmiało grać. Nie mówię tego z perspektywy osoby, która miała wszystkie stałe, przypomnę, że również musiałem na nie wszystkie uzbierać i doskonale pamiętam jak to wyglądało. Głównie po to były śnieżki, strzały, jajka aby mieć szansę z każdym, bo wydasz na kogoś 3 strzały i potem jak ktoś się do ciebie buduję to nie ma czym go zrzucić i nie da się wtedy w żaden sposób zagrozić. Tak jak wspomniałem gra polega na samym pvp. SkyWars to teraz taki drugi BlitzSG tylko tyle, że z wyspami.

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

po co się męczysz, daj serwerowi umrzeć w spokoju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
7 minut temu, Japonk86 napisał:

po co się męczysz, daj serwerowi umrzeć w spokoju.

Nie dam, poza tym mam póki co dużo wolnego czasu, więc czemu by nie spróbować, może za 5 razem się uda, a na forum i tak za dużego ruchu nie ma

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Ale ty sobie nie zdajesz sprawy że to i tak nowych czy starych ludzi nie przyciągnie. Po za tym taka długa i niewygodna wypowiedźnie zachęca do przeczytania.

 

Edited by LightningPl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
Dnia 7.07.2021 o 11:55 AM, LightningPl napisał:

Ale ty sobie nie zdajesz sprawy że to i tak nowych czy starych ludzi nie przyciągnie. Po za tym taka długa i niewygodna wypowiedźnie zachęca do przeczytania.

 

Jeżeli chodzi ci o tą propozycje co napisałem to nie rozumiem. Wszystko ładnie rozpisałem i jest to jak najbardziej czytelne, chyba, że ci się nie chce przesuwać w prawą stronę tak jak Thauronowi to już twój problem xD. Na ten moment może i nie, jeżeli znalazłyby się jakieś środki aby zrobić reklamę to wtedy już owszem. Nie wiem czy wiecie ale bobi już zaczyna działać, więc nie skreślajcie od razu wszystkiego. Minie trochę czasu i w końcu coś ruszy, chyba, że są to kolejne obietnice, ale śmiem w tą wątpić. I też trochę źle mnie zrozumieliście, bo ja tu powiedziałem o większych zmianach, a na ten moment nie są one w planie. Najpierw jakieś drobne zmiany, które zachęcą ludzi do gry, potem reszta. Napisałem tą propozycję po to, żeby wypowiadali się gracze z tamtej edycji i proponowali zmiany, ewentualnie dodali coś od siebie i zdecydowali czy chcą tą edycje. Sporo ludzi odeszło z forum i wchodzą raz na miesiąc, więc pewnie będzie trzeba trochę poczekać, ale i tak póki co nikomu się nie pali, więc to najlepszy czas za nim ktoś w ogóle zacznie czytać te propozycje.

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 hours ago, Rivaser said:

Ale powiedz mi jaki sens mają SkyWarsy, kiedy ma się w itemach stałych 3 strzały? Myślisz że na tym polegają SkyWarsy? Na samym pvp? Nie powinno to też polegać na samym craftowaniu rzeczy, tylko szybkiej grze, a obecnie jedna gra trwa 4-5 min co jest żartem (biorąc pod uwagę full arene). Jest to tryb na którym można tak naprawdę wygrać każdym możliwym sposobem, a teraz zamiast dobrej, ciekawej walki jest właśnie same pvp i kto ma lepsze itemy to wygra. Co do balansu to nie zgodzę się, doskonale pamiętam jak zbierałem na stałe i 3/4 diamentowej zbroi zdarzało raz na 20 aren. Obecne SkyWarsy wyglądają tak, że kto pierwszy na środku to wygrywa. Myślisz że nawet teraz by ktoś grał po tych zmianach? Łuk to był główny sposób wygranej, nawet z tymi co mają full stałe. Teraz jest połączenie mocy blitzstara i zbyt słabe stałe, co zupełnie zepsuło ten tryb. Co do odrzutu 2 i tych mniejszych map, napisałem już co i jak, więc wystarczy przeczytać ze zrozumieniem. Książki z odrzutem by nie było, a na mniejszych mapach typu grzybki, bigben by się zwiększyło odległości o 4-5 kratek (chodzi o to żeby nie można było tak szybko do kogoś się zbudować na starcie). Akurat drop ze skrzynek był o wiele lepszy z tego względu że każdy mógł dostać np drewniany miecz z odrzutem 1 i wtedy na każdej mniejszej mapie ma na spokojnie szansę zrzucić kogoś takiego (lub łuk i strzały, aby już na starcie zabić osobę, która jeszcze nie dostała stałych). Co do diax zbroi, jaki jest sens zbierać na stałe skoro każdy gracz może mieć równe lub lepsze Itemy? Jaki pożytek ma z tego ktoś kto już długo gra? Jeżeli poświęca się swój czas na tym trybie to powinno się mieć lepsze ity niż ktoś kto wszedł 1 raz, a biorąc pod uwagę środek to zupełnie tak nie jest, bo ktoś sobie zbuduje się do niego w 10 sekund i już ma wina, diamentowa zbroja jak i inne poprzednie stałe by temu zapobiegły i nawet jak ktoś by był na środku to wciąż jest do pokonania, nie to co teraz. Nie bez powodu stare SkyWarsy trzymały ten serwer kiedy był mniej grywalny. Mi akurat nie musisz mówić czy obiektywnie czy nie bo i tu i tam mam wszystkie stałe więc ja akurat wiem jak to wygląda. Zacząłem grać na tej poprzedniej edycji jak już wszyscy mieli full stałe z topki i jakoś sobie radziłem, wystarczy nazbierać na podstawowe ity samemu i można śmiało grać. Nie mówię tego z perspektywy osoby, która miała wszystkie stałe, przypomnę, że również musiałem na nie wszystkie uzbierać i doskonale pamiętam jak to wyglądało. Głównie po to były śnieżki, strzały, jajka aby mieć szansę z każdym, bo wydasz na kogoś 3 strzały i potem jak ktoś się do ciebie buduję to nie ma czym go zrzucić i nie da się wtedy w żaden sposób zagrozić. Tak jak wspomniałem gra polega na samym pvp. SkyWars to teraz taki drugi BlitzSG tylko tyle, że z wyspami.

ogólnie skywars to tryb pvp wiec nie widze problemu w tym ze jest to tryb glownie pvp. nadal niby mozna robic pulapki czy uzywac tnt ale jest to trudniejsze
ze stalymi to byla taka sprawa ze te najdrozsze kosztowaly po 5k jak nie wiecej (nie pamietam juz dokladnie, to pare lat temu bylo), a jak dostawalo sie chyba 2 monety za kill i 5 czy 10 za zabojstwo to trudno bylo jakkolwiek uzbierac. i tak, zdarzalo sie wygrac w enchantowanej chain zbroi przeciwko jakiemus slabszemu ze stalymi ale no raczej rzadko. wedlug mnie ze stalymi to, jakby zostawic wsyzstko jak na obecnej edycji, tylko dodac zelazne prot 1 czy prot 2, to bedzie juz spoko
a z tym knockbackiem 2 to powiem szczerze ze nie przeczytalam calej twojej propozycji bo mi sie nie chcialo o 3 w nocy. 
mysle ze tutaj to wszystko kwestia gustu i tyle, ja wole obecne skywars niz stare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
4 godziny temu, MikoIino napisał:

ogólnie skywars to tryb pvp wiec nie widze problemu w tym ze jest to tryb glownie pvp. nadal niby mozna robic pulapki czy uzywac tnt ale jest to trudniejsze
ze stalymi to byla taka sprawa ze te najdrozsze kosztowaly po 5k jak nie wiecej (nie pamietam juz dokladnie, to pare lat temu bylo), a jak dostawalo sie chyba 2 monety za kill i 5 czy 10 za zabojstwo to trudno bylo jakkolwiek uzbierac. i tak, zdarzalo sie wygrac w enchantowanej chain zbroi przeciwko jakiemus slabszemu ze stalymi ale no raczej rzadko. wedlug mnie ze stalymi to, jakby zostawic wsyzstko jak na obecnej edycji, tylko dodac zelazne prot 1 czy prot 2, to bedzie juz spoko
a z tym knockbackiem 2 to powiem szczerze ze nie przeczytalam calej twojej propozycji bo mi sie nie chcialo o 3 w nocy. 
mysle ze tutaj to wszystko kwestia gustu i tyle, ja wole obecne skywars niz stare

Nie oszukujmy się, ale pułapek czy tnt na sw używa się rzadko. Chodzi mi głównie o łuk i strzały. Są one częścią sw i przez to, że obecnie są 3 strzały w stałych to gracz, który nie umie się klepać nie ma najmniejszych szans na wygraną grę. A obecne mapy przypominają mi te z innych serwerów patrząc na klimat (nawet jeden środek mapy na zamku widziałem na hypixelu, taki przykład). Wcześniejsze mapy były takie mogę nawet powiedzieć "cubegameowe", czyli nieskopiowane, nieściągnięte. Moim zdaniem diamentowa zbroja była dobrym pomysłem, bo tak jak mówiłem obecne sw wygląda tak, że środek robi arenę. Gracz, który poświęcił sporo czasu na grę po prostu musi mieć jakieś ułatwienie i poprzednie itemy były zdecydowanie lepsze, bo miało się szansę z kimś kto umie speedbridga i jest w 10 sekund na środku. O zmianach tych itemów napisałem w propozycji i sądzę, że warto to przemyśleć.

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
6 godzin temu, LightningPl napisał:

Ale ty sobie nie zdajesz sprawy że to i tak nowych czy starych ludzi nie przyciągnie. Po za tym taka długa i niewygodna wypowiedźnie zachęca do przeczytania.

 

Chodzi mi o to że żeby przeczytać pierwsze linijki musisz zjechać na dół, potem przeciągnąć tekst w bok, potem znowu na górę i znowu na dół, znowu w bok itd.

 

Edited by LightningPl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
9 minut temu, LightningPl napisał:

Chodzi mi o to że żeby przeczytać pierwsze linijki musisz zjechać na dół, potem przeciągnąć tekst w bok, potem znowu na górę i znowu na dół, znowu w bok itd.

 

Wcześniej lekko poprawiłem i z tego co widzę wystarczy lekko zjechać i tylko w prawo przesuwać, a poza tym nie dało się tego inaczej zrobić, 3 pierwsze punkty na samej górze można na luzie przeczytać i od 4 w dół przesunąć i tylko w prawo

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 minuty temu, Rivaser napisał:

Wcześniej lekko poprawiłem i z tego co widzę wystarczy lekko zjechać i tylko w prawo przesuwać, a poza tym nie dało się tego inaczej zrobić xD

wklejasz wzór jako zwykły tekst

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo nie wklejasz wzoru tylko piszesz 1: ...

2: ...

itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
12 minut temu, Uzulaser648 napisał:

wklejasz wzór jako zwykły tekst

 

Wiem, myślałem nad tym, ale wtedy to chyba będzie gorzej wyglądało, ale dobra zobacze

Edit: Dobra dało radę

Edited by Rivaser

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Zbędne.

Stara edycja i tak nigdy nie wróci, bo po co ją przywracać? Pogra się trochę na niej, powspomina a potem po paru tygodniach przestanie się grać, bo się znudzi i niemalże nikt nie będzie grać.

Trudno, stara edycja była, minęła i nigdy nie wróci (raczej).

Stanowczo nie!

Edited by xXPolskiGracz2Xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

31 minut temu, xXPolskiGracz2Xx napisał:

Zbędne.

Stara edycja i tak nigdy nie wróci, bo po co ją przywracać? Pogra się trochę na niej, powspomina a potem po paru tygodniach przestanie się grać, bo się znudzi i niemalże nikt nie będzie grać.

Trudno, stara edycja była, minęła i nigdy nie wróci (raczej).

Stanowczo nie!

Niech się dzieje co chce trudno

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 minutę temu, Rivaser napisał:

A ile jesz najwięcej?

No wiesz co, babcinych naleśników to 6 moze 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc,w mojej opinii stare SW jak najbardziej można przywrócić,tylko,że moim zdaniem niewiele to da

Właściwie tym serwerem nie interesuje się już nikt,a tymbardziej admini,którzy wszystkie propozycje mają daleko w poważaniu 

Widać,że chcesz coś zrobić z tym serwerem,ale właściwie cubegame upadł już na samo dno,bo niżej się już chyba nie da

Moim zdaniem prędzej zamkną serwer niż wprowadzą jakiekolwiek propozycje w życie

Naprawdę chciałbym,żeby cubegame wrócił do żywych,ale jest teraz za duża konkurencja 

Tak jak powiedział @Deku,ten serwer już się nie podniesie 

 

 

Podsumowując:

Jestem na TAK,ale moim zdaniem nie wprowadzą tego

Share this post


Link to post
Share on other sites

JEŚLI serwer ruszy to jako następna edycja będzie poprzednia edycja z poprawkami. Tak jak było już wielokrotnie proponowane. Bez paru map, były usunięte.

Obecnie nie odpisujemy w propozycjach, gdyż poprzednie zaakceptowane nie są zrealizowane.

Na ten moment zamykam temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 11 Guests (See full list)

    Właściciel HeadAdmin Administrator GlobalModerator Moderator forum Moderator Helper VIP Elita Bot Użytkownik
×
×
  • Create New...