Jump to content

[Odrzucone] [Podanie] XxxArrowxxX_

XxxArrowxxX
 Share

Recommended Posts

Posted (edited)

1. Nick: XxxArrowxxX_

2. Wiek : 20
3. Cześć, mam na imię Wiktor, mam 20 lat i chodzę do 4 klasy Technikum. Mam dar do budowania relacji z ludźmi, potrafię się dogadać praktycznie z każdym, nie jestem konfliktowy, jestem miły uczynny i pomocny, znam się na psychologii potrafię rozwiązywać problemy innych, bardzo lubię pomagać innym i sprawia mi to wewnętrzną radość. Moimi zainteresowaniami jest sport i esport trenuję lekkoatletykę, fascynuję się też aktorką i artystami, chciałbym być taki jak moja mam bo ona jest cudowną aktorka. Ale także od roku prowadzę działalność gospodarczą i na codzien mam kontakt z dużą ilością ludzi. Zamierzam pokazać się wam z jak najlepszej strony.
4.    Bardzo podoba mi się gra na waszym serwerze gram w mc od 11 roku życia, zawsze chciałem mieć większe uprawnienia niż zwykły gracz, ponieważ zawsze chcialem sprawiać radość graczom na serwerze i być dobrym i kochanym administratorem, a nie jakimś człowiekiem który nie robi nic dobrego i nie potrafi rozmawiać z graczami tylko woli wywyszać się rangą i utrudniać graczom rozgrywkę. Mam wiele planów na to jak już dostałbym się do administracji, dla mnie przede wszystkim będzie liczyła się dobra, myślę że wiele sie nauczyłem podczas różnych wydarzeń i mam nadzieję ze mam większą wiedzę niż kiedyś i że teraz pokaże się z lepszej strony. 
zabawa i dobro graczy korzystających z serwera.
5.     Od 6 lat ale miałem przerwę i dopiero teraz wracam od 3 miesięcy przerwa trwała rok moje statystyki są na koncie (nopremium XxxArrowod) 
6.    Od 3 miesięcy spędzam na serwerze z 2 znajomych po 9 godzin dziennie wiec czasu poświęconego na granie na serwerze poświęcam chyba dostatecznie dużo,

Discord-Tak

Nie Mam Możliwości Nagrywania Rozgrywek - NIE

Mutacja-Tak

Konto Premium - Tak

Zamierzam pokazać się wam z jak najlepszej strony.

Edited by XxxArrowxxX
pomyłka

Hej,